Školní motorový větroň se střídavým motorem Himax C2830-1100. ARF set z vysoce odolného ELAPORu, ovládaná směrovka, výškovka; lze doplnit křidélka. Hotový model s motorem, regulátorem, 3S LiPo aku 2000mAh, přijímačem RX-5 M-LINK ID1, sklop. vrtulí 7x6" a 2 servy.Zobrazit celý popisek

Tak jsme se dočkali! MULTIPLEX představuje novou verzi legendárního EasyStaru! Vše je nové a přitom důvěrně známé! Drak modelu z odolného pěnového ELAPORu, do detailu propracovaná konstrukce motorového pylonu se snadno přístupným motorem, kužel se sklopnou vrtulí pro minimalizaci odporu v klouzavém letu, křídlo umožňující snadno doplnit ovládání křidélek, odnímatelná vodorovná ocasní plocha pro snadnou přepravu...prostě paráda!
Stejně jako jeho předchůdce je EasyStar II spolehlivý školní a cvičný dříč, jenž uspokojí začínající piloty, které provede od úvodního otloukání přistávací plochy až k základním akrobatickým obratům a termickému plachtění. Stejně tak potěší rekreační víkendové letce, kterým poskytne skladný a snadno přepravitelný model pro dokonale relaxační polétání, nosič kamery, platformu pro FPV systém...cokoliv chcete!
EasyStar II je školní a cvičný motorový větroň z vysoce odolného ELAPORu poháněný střídavým motorem. Díky své koncepci s motorem uloženým na pylonu za křídlem velmi dobře odolává hrubšímu zacházení a snáší i tvrdší "čuchometrické" zapíchnutí přídě do rodné hroudy, které by u klasických modelů s motorem přídi vedly přinejmenším k poškození vrtule.
Trup s namontovaným střídavým motorem (s rotačním pláštěm, HIMAX C2830-1100) uloženým v pylonu za křídlem se sklopnou vrtulí, osazeným regulátorem 20 A, přijímačem RX-5 M-LINK ID1 a servy směrovky a výškovky je vylisován z pěnového EPP. Kryt kabiny je odnímací s klasickými "zacvakávacími" uzávěry MULTIPLEX. Dvoudílné křídlo je rovněž vylisováno z EPP, pro křidélka jsou připraveny předlisované šachty a součástí stavebnice jsou potřebné páky a táhla. Poloviny křídla se spojují uhlíkovou trubkovou spojkou.
Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou vylisovány z EPP, jsou ovládány pomocí drátových lanovodů. Vodorovná ocasní plocha je pro snadnou přepravu odnímatelná.
Příprava k letu zahrnuje pouze nasazení polovin křídla, upevnění vodorovné ocasní plochy, zapojení přijímače a připojení pohonného akumulátoru. Ovládána jsou směrovka, výškovka a otáčky motoru; doplnit ovládání křidélek je otázka několika desítek minut.
K ovládání modelu budete potřebovat RC soupravu MULTIPLEX 2,4GHz M-LINK - spolehlivě stačí i SMART SX. Pokud budete chtít doplnit ovládání křidélek, potom vystačíte stále se SMART SX a samozřejmě s kteroukoliv vyšší třídy. Při zapojování přijímače se řiďte návodem k obsluze vaší RC soupravy.
Pokud se rozhodnete doplnit ovládání křidélek (vyžaduje namontování dvou serv HS-55, nejsou součástí ARF setu), ideální je, pokud máte aspoň pětikanálovou počítačovou RC soupravu, která umožňuje nezávislé ovládání serv křidélek. V tom případě můžete nastavit diferenciaci výchylek křidélek; pro začátek doporučujeme 50% - tj. výchylka křidélka dolů je poloviční ve srovnání s výchylkou nahoru. Užitečné je také je mixovat křidélka tak, aby se současně vychylovaly vzhůru ve funkci aerodynamické brzdy pro usnadnění přistání. To oceníte na menších přistávacích plochách a zvláště při létání na svahu. Při nastavování aerodynamických brzd dbejte na to, aby i při plném vychýlení křidélek nahoru ve funkci brzdy byla zachována možnost jejich plné výchylky nahoru v roli křidélek.
EasyStar II je určen pro začátečníky -jako vždy dodáváme - pod dohledem zkušeného pilota, stejně jako pro každého, kdo si chce jen tak hezky rekreačně polétat. Jeho letové vlastnosti jsou příjemné a nezáludné. Model vás seznámí s řízením modelu směrovkou a výškovkou - a v případě doplnění ovládání křidélek i křidélky. Změnou poměru délek pák na servech a kormidlech můžete nastavovat velikosti výchylek ve velkém rozmezí. Začátečník začne s malými výchylkami, bezpečnými i při nadměrném "kormidlování"; zkušený pilot si nastaví velké, umožňující i trošku té základní větroňové akrobacie - přemety, sudové výkruty, souvratové zatáčky jdou EasyStaru docela dobře! Výkon motoru je dostatečný pro živé stoupání, model přitom není nadměrně přemotorovaný, což by mohlo činit potíže začínajícím pilotům. EASYSTAR II umí využít i nepříliš silnou termiku a na obloze dokáže vydržet "celé věky".
Pro napájení EasyStaru II je dodáván tříčlánkový Li-poly akumulátor 11.1 V s kapacitou 2000 mAh (zatížitelnost 20C).
ARF set obsahuje: trup vylisovaný z ELAPORu s namontovaným střídavým motorem, sklopnou vrtulí 7x6", regulátorem otáček 20A, přijímačem a 2 servy, pohonný LiPo akumulátor Li-BATT eco 3/1-2000mAh, křídlo vylisované z ELAPORu, vodorovnou ocasní plochu z ELAPORu, uhlíkovou trubkovou spojku křídla a podrobný návod ke stavbě.
| Rozpětí [mm] | 1366 |
| Délka [mm] | 977 |
| Hmotnost [g] | 700 |
| Plocha křídla [dm2] | 28 |
| Ovládané funkce | S,V,M |
| Stavební náročnost | S1 |
| Náročnost pilotáže | P1 |
Pohon a RC vybavení:
| MPX | |
| Motor | *Himax C2830-1100 |
| Regulátor | *střídavý 20A |
| Vrtule | *sklopná 7x6" |
| Akumulátor | *Li-BATT eco 3/1-2000 mAh 11,1 V |
| Serva | *2x Nano-S |
| RC souprava | min. 3 kanály, min 4 kanály s křidélky |
| *) Součást ARF setu | |
Tak jsme se dočkali! MULTIPLEX představuje novou verzi legendárního EasyStaru! Vše je nové a přitom důvěrně známé! Drak modelu z odolného pěnového ELAPORu, do detailu propracovaná konstrukce motorového pylonu se snadno přístupným motorem, kužel se sklopnou vrtulí pro minimalizaci odporu v klouzavém letu, křídlo umožňující snadno doplnit ovládání křidélek, odnímatelná vodorovná ocasní plocha pro snadnou přepravu...prostě paráda!
Stejně jako jeho předchůdce je EasyStar II spolehlivý školní a cvičný dříč, jenž uspokojí začínající piloty, které provede od úvodního otloukání přistávací plochy až k základním akrobatickým obratům a termickému plachtění. Stejně tak potěší rekreační víkendové letce, kterým poskytne skladný a snadno přepravitelný model pro dokonale relaxační polétání, nosič kamery, platformu pro FPV systém...cokoliv chcete!
EasyStar II je školní a cvičný motorový větroň z vysoce odolného ELAPORu poháněný střídavým motorem. Díky své koncepci s motorem uloženým na pylonu za křídlem velmi dobře odolává hrubšímu zacházení a snáší i tvrdší "čuchometrické" zapíchnutí přídě do rodné hroudy, které by u klasických modelů s motorem přídi vedly přinejmenším k poškození vrtule.
Trup s namontovaným střídavým motorem (s rotačním pláštěm, HIMAX C2830-1100) uloženým v pylonu za křídlem se sklopnou vrtulí, osazeným regulátorem 20 A, přijímačem RX-5 M-LINK ID1 a servy směrovky a výškovky je vylisován z pěnového EPP. Kryt kabiny je odnímací s klasickými "zacvakávacími" uzávěry MULTIPLEX. Dvoudílné křídlo je rovněž vylisováno z EPP, pro křidélka jsou připraveny předlisované šachty a součástí stavebnice jsou potřebné páky a táhla. Poloviny křídla se spojují uhlíkovou trubkovou spojkou.
Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou vylisovány z EPP, jsou ovládány pomocí drátových lanovodů. Vodorovná ocasní plocha je pro snadnou přepravu odnímatelná.
Příprava k letu zahrnuje pouze nasazení polovin křídla, upevnění vodorovné ocasní plochy, zapojení přijímače a připojení pohonného akumulátoru. Ovládána jsou směrovka, výškovka a otáčky motoru; doplnit ovládání křidélek je otázka několika desítek minut.
K ovládání modelu budete potřebovat RC soupravu MULTIPLEX 2,4GHz M-LINK - spolehlivě stačí i SMART SX. Pokud budete chtít doplnit ovládání křidélek, potom vystačíte stále se SMART SX a samozřejmě s kteroukoliv vyšší třídy. Při zapojování přijímače se řiďte návodem k obsluze vaší RC soupravy.
Pokud se rozhodnete doplnit ovládání křidélek (vyžaduje namontování dvou serv HS-55, nejsou součástí ARF setu), ideální je, pokud máte aspoň pětikanálovou počítačovou RC soupravu, která umožňuje nezávislé ovládání serv křidélek. V tom případě můžete nastavit diferenciaci výchylek křidélek; pro začátek doporučujeme 50% - tj. výchylka křidélka dolů je poloviční ve srovnání s výchylkou nahoru. Užitečné je také je mixovat křidélka tak, aby se současně vychylovaly vzhůru ve funkci aerodynamické brzdy pro usnadnění přistání. To oceníte na menších přistávacích plochách a zvláště při létání na svahu. Při nastavování aerodynamických brzd dbejte na to, aby i při plném vychýlení křidélek nahoru ve funkci brzdy byla zachována možnost jejich plné výchylky nahoru v roli křidélek.
EasyStar II je určen pro začátečníky -jako vždy dodáváme - pod dohledem zkušeného pilota, stejně jako pro každého, kdo si chce jen tak hezky rekreačně polétat. Jeho letové vlastnosti jsou příjemné a nezáludné. Model vás seznámí s řízením modelu směrovkou a výškovkou - a v případě doplnění ovládání křidélek i křidélky. Změnou poměru délek pák na servech a kormidlech můžete nastavovat velikosti výchylek ve velkém rozmezí. Začátečník začne s malými výchylkami, bezpečnými i při nadměrném "kormidlování"; zkušený pilot si nastaví velké, umožňující i trošku té základní větroňové akrobacie - přemety, sudové výkruty, souvratové zatáčky jdou EasyStaru docela dobře! Výkon motoru je dostatečný pro živé stoupání, model přitom není nadměrně přemotorovaný, což by mohlo činit potíže začínajícím pilotům. EASYSTAR II umí využít i nepříliš silnou termiku a na obloze dokáže vydržet "celé věky".
Pro napájení EasyStaru II je dodáván tříčlánkový Li-poly akumulátor 11.1 V s kapacitou 2000 mAh (zatížitelnost 20C).
ARF set obsahuje: trup vylisovaný z ELAPORu s namontovaným střídavým motorem, sklopnou vrtulí 7x6", regulátorem otáček 20A, přijímačem a 2 servy, pohonný LiPo akumulátor Li-BATT eco 3/1-2000mAh, křídlo vylisované z ELAPORu, vodorovnou ocasní plochu z ELAPORu, uhlíkovou trubkovou spojku křídla a podrobný návod ke stavbě.
| Rozpětí [mm] | 1366 |
| Délka [mm] | 977 |
| Hmotnost [g] | 700 |
| Plocha křídla [dm2] | 28 |
| Ovládané funkce | S,V,M |
| Stavební náročnost | S1 |
| Náročnost pilotáže | P1 |
Pohon a RC vybavení:
| MPX | |
| Motor | *Himax C2830-1100 |
| Regulátor | *střídavý 20A |
| Vrtule | *sklopná 7x6" |
| Akumulátor | *Li-BATT eco 3/1-2000 mAh 11,1 V |
| Serva | *2x Nano-S |
| RC souprava | min. 3 kanály, min 4 kanály s křidélky |
| *) Součást ARF setu | |
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.