Pro co nejrychlejší vyřízení proveďte evidenci vašeho případu. Využijte k tomu online formulář Retino na této stránce v sekci „Evidence případu“. Vyberte mimozáruční servis a vyplňte všechna požadovaná pole. Nezapomeňte podrobně popsat problém se zbožím. Pokud jste zboží nezakoupili u RCprofi, vyplňte do čísla objednávky jakoukoliv hodnotu, např. „123“.
V průběhu evidence případu vám nabídneme možnost dopravy kurýrem. Pokud se rozhodnete zajistit dodání zboží vlastní dopravou, zašlete zásilku na adresu uvedenou níže. Zboží nám můžete také předat na prodejně v Chrudimi nebo Pardubicích. Nezapomeňte do balíku vložit identifikaci zboží v podobě čísla případu, které vám po online evidenci případu dorazí na e-mail.
Jakmile u nás přijmeme zboží, na uvedenou e-mailovou adresu vám zašleme potvrzení o přijetí. Následně dle vytíženosti servisu provede servisní technik diagnostiku. Pokud to situace vyžaduje, spolupracujeme s autorizovanými servisy prémiových značek, jako je Traxxas nebo Kavan.
V dalším kroku na základě diagnostiky připravíme cenovou nabídku opravy, kterou vám zašleme na e-mail k odsouhlasení. Pokud nebudete souhlasit s cenovou nabídkou, hradíte pouze diagnostiku v částce 300 Kč/kus. Termín realizace opravy je závislý na vytíženosti servisu (běžně 2–3 týdny).
Jakmile technik zpracuje váš případ, obdržíte e-mail o vyřízení. Pokud jste nám zboží předávali na prodejně, nachystáme ho k vyzvednutí opět na prodejně. V ostatních případech zašleme zboží na adresu uvedenou při evidenci případu. Obvykle vyřízené mimozáruční opravy zasíláme na dobírku.
Nenecháme váš model ležet na skříni! Naši zkušení technici vrátí vašemu modelu život, ať to můžete zase rozjet jako o závod.Marek Střihavka, hlavní servisní technik
RCprofi s.r.o., Topol 31, 537 01 Chrudim, +420 467 409 101, reklamace@rcprofi.cz.
Semtín 122, 533 53 Pardubice
+420 466 260 726
Odpovědná osoba: Michaela Červenková, +420 467 409 101, cervenkova@rcprofi.cz