Reklamace, vrácení zboží, mimozáruční servis


Ajaj, něco není v pořádku. Potřebujete vrátit objednávku, uplatnit reklamaci nebo mimozáručně opravit svůj model? Žádný strach. Vyberte požadovaný případ a my vás provedeme celou evidencí. Uděláme vše pro to, aby pro vás bylo vyřešení případu co nejjednodušší a nejrychlejší. 

V průběhu evidence případu vám nabídneme možnost snadnější dopravy zboží do našeho servisu pomocí kurýra PPL. Pokud se rozhodnete zajistit dopravu zboží vlastní dopravou, zašlete zásilku na následující adresu. Na této adrese můžete zboží zároveň osobně vrátit, reklamovat nebo mimozáručně servisovat.

RCprofi s.r.o., Topol 31, 537 01, Chrudim.

  • Zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození obsahu balíku přepravou.
  • Zásilku označte číslem případu. Po zaevidování případu vám dorazí potvrzení s číslem případu na váš e-mail.
  • Nezasílejte zboží na dobírku.
  • Pro rychlé vyřízení případu potřebujeme dodat kompletní balení zboží. V opačném případě nedokážeme zboží plně otestovat a zajistit tak 100% funkčnost.

Odpovědná osoba: Michaela Červenková, tel. +420 467 409 101, e-mail: cervenkova@rcprofi.cz

Právní informace ohledně reklamací naleznete v Obchodních podmínkách bod 6