Reklamace

Právní informace ohledně reklamací naleznete v Obchodních podmínkách bod 6. Níže naleznete stručně popsaný postup při reklamaci zboží. Veškeré reklamace vyřizujeme v co nejkratší době tak, aby mohl být opravený nebo nový model zaslán zpět na adresu reklamujícího v co nejkratší době. 

Při zasílání reklamace na naši adresu (uvedenou níže) dbejte na následující doporučení. 

Je velmi důležité, aby byla zásilka se zbožím kvalitně zabalena a nedošlo při přepravě do našeho skladu k dalšímu poškození. Nezasílejte zboží k reklamaci na dobírku. Takto odeslané zásilky nebudou převzaty. Pro úspěšné přijetí a vyřízení reklamace je třeba zaslat společně s modelem kopii dokladu o koupi zboží (faktura, paragon) nebo alespoň číslo dokladu. Pro zaslání zboží zpět k nám využívejte dopravu s přiměřenou cenou.


Oznámení o vadách zboží musí obsahovat:

  • Jméno a příjmení kupujícího
  • Adresu
  • E-mail
  • Telefonní číslo
  • Podrobný popis všech závad (případně popis, jak závada vznikla)

Pro usnadnění oznámení o vadách zboží můžete využít reklamační formulář, který je zde ke stažení.


Doručovací adresa

  • RCprofi s.r.o., Topol 31, 537 01, Chrudim
  • +420 730 184 062

Mimozáruční servis

V případě zájmu o mimozáruční opravu postupujte stejným způsobem jako při běžné reklamaci, pouze do formuláře dopište, že se jedná o mimozáruční opravu.