Právní informace ohledně reklamací naleznete v Obchodních podmínkách bod 6. Níže naleznete stručně popsaný postup při reklamaci zboží. Veškeré reklamace vyřizujeme v co nejkratší době tak, aby mohl být opravený nebo nový model zaslán zpět na adresu reklamujícího v co nejkratší době.
Je velmi důležité, aby byla zásilka se zbožím kvalitně zabalena a nedošlo při přepravě do našeho skladu k dalšímu poškození. Nezasílejte zboží k reklamaci na dobírku. Takto odeslané zásilky nebudou převzaty. Pro úspěšné přijetí a vyřízení reklamace je třeba zaslat společně s modelem kopii dokladu o koupi zboží (faktura, paragon) nebo alespoň číslo dokladu. Pro zaslání zboží zpět k nám využívejte dopravu s přiměřenou cenou.
V případě zájmu o mimozáruční opravu postupujte stejným způsobem jako při běžné reklamaci, pouze do formuláře dopište, že se jedná o mimozáruční opravu.