Prakticky hotová polomaketa českého proudového cvičného a lehkého bojového letadla o rozpětí 1088 mm z téměř nezničitelného, uhlíkem vyztuženého extrudovaného pěnového polyolefinu (EPO). Osazeno 80mm dmychadlo se střídavým motorem C3552-2000, regulátor R-100SB Plus a 8 mikroserv s kovovými převody. Ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka, zatahovací podvozek, řiditelná příďová noha a otáčky motoru; funkční LED světla. Pro 6S LiPo 3700–5000 mAh (min. 40C, raději 60C).Zobrazit celý popisek

L-39 Skyfox je vojenský proudový cvičný a lehký bojový letoun vyvinutý a vyráběný českou firmou Aero Vodochody. Navazuje na legendární L-39 Albatros; zatímco zachovává úspěšnou základní koncepci svého předchůdce, jde o zcela novou konstrukci s využitím kompozitních materiálů, moderního dvouproudového motoru a nejnovější avioniky včetně HUD displejů. Nové „mokré“ křídlo s integrální palivovou nádrží umožňuje Skyfox odlišit na první pohled od Albatrosu - postrádá charakteristické koncové nádrže.
L-39 Skyfox pohání úsporný dvouproudový motor Williams International FJ44-4M umožňující stlačit provozní náklady na úroveň obvyklou u turbovrtulových cvičných letounů. Na pěti vnějších závěsech pod křídlem a trupem může nést až 1360 kg nákladu: 2 přídavné nádrže, kontejnery s kulomety 12,7 mm, kanóny 20 mm nebo neřízenými raketami, 227kg pumy Mk. 82, laserem naváděné pumy GBU-12 Paveway, cvičné CATM nebo ostré protiletadlové řízené rakety AIM-9 Sidewinder, kontejnery s průzkumným vybavením atd.
Sériová výroba L-39 Skyfox začala v květnu 2023 stroji pro české, maďarské a vietnamské letectvo; souběžně probíhá i program modernizace původních L-39 Albatros s použitím motorů a avioniky Skyfoxe. České cvičné proudové letouny tak nezmizí z oblohy ani v následujících letech... A vy si teď můžete užít létání s polomaketou tohoto nádherného stroje o rozpětí 1088 mm poháněnou 80mm dmychadlem s výkonným střídavým motorem.
Trup modelu je zhotoven z vysoce odolného pěnového EPO (extrudovaného polyolefinu) s důkladnými vnitřními uhlíkovými výztuhami. V zadní části trupu je nainstalováno 80mm dmychadlo se střídavým elektromotorem C3552-2000 a regulátorem KAVAN R-100SB Plus výkonným BEC stabilizátorem napájení potřebným pro napájení 8 serv na palubě. Přístup k dmychadlu a motoru zajišťuje odnímatelná horní ocasní část trupu (včetně ocasních ploch) upevňovaná šrouby. Kryt kabiny je odnímatelný, upevňuje se pomocí čepu vpředu a mechanické západky vzadu. V prostoru kabiny najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor a přijímač.
Křídlo modelu z pěnového EPO je dvojdílné s uhlíkovými nosníky a uhlíkovou trubkovou spojkou. Na místě je zajištěno šrouby. Křidélka i klapky jsou ovládány nezávisle vždy dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly a nechybí ani funkční poziční a přistávací LED světla.
Ocasní plochy jsou z rovněž z pěnového EPO. Serva směrovky a výškovky jsou uložena v kýlovce a trupu; kormidla ovládají krátkými přímými drátovými táhly.
Podvozek je zatahovací tříkolový s řiditelnou příďovou nohou; všechny nohy jsou odpružené.
Pro pohon modelu slouží 80mm dmychadlo s 11listým rotorem se střídavým motorem C3552-2000 se 100A regulátorem KAVAN R-100SB Plus.
Pro napájení budete potřebovat LiPo šestičlánek s kapacitou 3700–5000 mAh se zatížitelností aspoň 40C (ale raději 60C). Konkrétní typ volte tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště.
Pro ovládání modelu vystačíte i jen se šestikanálovou počítačovou RC soupravou bez speciálních funkcí – v základním provedení jsou křidélka, klapky, výškovka, směrovka a servo příďové nohy zapojeny pomocí zapojovací desky nainstalované v prostoru kabiny vždy jen do jednoho kanálu. Deska také zajišťuje napájení LED světel; připojený sekvencer má na starosti ovládání zatahovacího podvozku. V návodu samozřejmě nechybí důkladná tabulka s prověřeným výchozím nastavením výchylek kormidel, abyste L-39 snadno připravili k letu.
ARF set obsahuje: hotový trup, křídlo a ocasní plochy z pěnového EPO s nainstalovaným dmychadlem, motorem, regulátorem, 8 servy, elektrickým zatahovacím podvozkem a LED světly, návod.
Online návod ke stavbě: wiki.kavanrc.com
| Rozpětí [mm] | 1088 |
| Délka [mm] | 1369 |
| Hmotnost [g] | 2550 - 2750 |
| Plocha křídla [dm2] | 25 |
| Ovládané funkce | S,V,K,M,P(3),F,Příďová noha |
| Náročnost stavby | S0,S1 |
| Náročnost pilotáže | P3 |
L-39 Skyfox je vojenský proudový cvičný a lehký bojový letoun vyvinutý a vyráběný českou firmou Aero Vodochody. Navazuje na legendární L-39 Albatros; zatímco zachovává úspěšnou základní koncepci svého předchůdce, jde o zcela novou konstrukci s využitím kompozitních materiálů, moderního dvouproudového motoru a nejnovější avioniky včetně HUD displejů. Nové „mokré“ křídlo s integrální palivovou nádrží umožňuje Skyfox odlišit na první pohled od Albatrosu - postrádá charakteristické koncové nádrže.
L-39 Skyfox pohání úsporný dvouproudový motor Williams International FJ44-4M umožňující stlačit provozní náklady na úroveň obvyklou u turbovrtulových cvičných letounů. Na pěti vnějších závěsech pod křídlem a trupem může nést až 1360 kg nákladu: 2 přídavné nádrže, kontejnery s kulomety 12,7 mm, kanóny 20 mm nebo neřízenými raketami, 227kg pumy Mk. 82, laserem naváděné pumy GBU-12 Paveway, cvičné CATM nebo ostré protiletadlové řízené rakety AIM-9 Sidewinder, kontejnery s průzkumným vybavením atd.
Sériová výroba L-39 Skyfox začala v květnu 2023 stroji pro české, maďarské a vietnamské letectvo; souběžně probíhá i program modernizace původních L-39 Albatros s použitím motorů a avioniky Skyfoxe. České cvičné proudové letouny tak nezmizí z oblohy ani v následujících letech... A vy si teď můžete užít létání s polomaketou tohoto nádherného stroje o rozpětí 1088 mm poháněnou 80mm dmychadlem s výkonným střídavým motorem.
Trup modelu je zhotoven z vysoce odolného pěnového EPO (extrudovaného polyolefinu) s důkladnými vnitřními uhlíkovými výztuhami. V zadní části trupu je nainstalováno 80mm dmychadlo se střídavým elektromotorem C3552-2000 a regulátorem KAVAN R-100SB Plus výkonným BEC stabilizátorem napájení potřebným pro napájení 8 serv na palubě. Přístup k dmychadlu a motoru zajišťuje odnímatelná horní ocasní část trupu (včetně ocasních ploch) upevňovaná šrouby. Kryt kabiny je odnímatelný, upevňuje se pomocí čepu vpředu a mechanické západky vzadu. V prostoru kabiny najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor a přijímač.
Křídlo modelu z pěnového EPO je dvojdílné s uhlíkovými nosníky a uhlíkovou trubkovou spojkou. Na místě je zajištěno šrouby. Křidélka i klapky jsou ovládány nezávisle vždy dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly a nechybí ani funkční poziční a přistávací LED světla.
Ocasní plochy jsou z rovněž z pěnového EPO. Serva směrovky a výškovky jsou uložena v kýlovce a trupu; kormidla ovládají krátkými přímými drátovými táhly.
Podvozek je zatahovací tříkolový s řiditelnou příďovou nohou; všechny nohy jsou odpružené.
Pro pohon modelu slouží 80mm dmychadlo s 11listým rotorem se střídavým motorem C3552-2000 se 100A regulátorem KAVAN R-100SB Plus.
Pro napájení budete potřebovat LiPo šestičlánek s kapacitou 3700–5000 mAh se zatížitelností aspoň 40C (ale raději 60C). Konkrétní typ volte tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště.
Pro ovládání modelu vystačíte i jen se šestikanálovou počítačovou RC soupravou bez speciálních funkcí – v základním provedení jsou křidélka, klapky, výškovka, směrovka a servo příďové nohy zapojeny pomocí zapojovací desky nainstalované v prostoru kabiny vždy jen do jednoho kanálu. Deska také zajišťuje napájení LED světel; připojený sekvencer má na starosti ovládání zatahovacího podvozku. V návodu samozřejmě nechybí důkladná tabulka s prověřeným výchozím nastavením výchylek kormidel, abyste L-39 snadno připravili k letu.
ARF set obsahuje: hotový trup, křídlo a ocasní plochy z pěnového EPO s nainstalovaným dmychadlem, motorem, regulátorem, 8 servy, elektrickým zatahovacím podvozkem a LED světly, návod.
Online návod ke stavbě: wiki.kavanrc.com
| Rozpětí [mm] | 1088 |
| Délka [mm] | 1369 |
| Hmotnost [g] | 2550 - 2750 |
| Plocha křídla [dm2] | 25 |
| Ovládané funkce | S,V,K,M,P(3),F,Příďová noha |
| Náročnost stavby | S0,S1 |
| Náročnost pilotáže | P3 |
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.