Polomaketa vysokovýkonného větroně 2222mm z pěnového polypropylenu (EPP) se střídavým motorem na sklopném pylonu. Ovládaná směrovka, výškovka, křidélka. Osazen střídavý motor, regulátor, sekvencér pro pylon a 5 serv.Zobrazit celý popisek

Skutečný ARCUS E německé firmy Schempp-Hirth je první sériově vyráběný vysokovýkonný motorový větroň s elektrickým pohonem schopný vzletu vlastní silou na světě. Pro nás modeláře je elektropohon už “stará vesta”, ale těžko můžeme promeškat unikátní příležitost pořídit si polomaketu skutečného větroně poháněnéného elektromotorem na výklopném pylonu, která je poháněná elektromotorem na výklopném pylonu! To je pravá maketovost!
ARCUS E Basic je výkonný motorový větroň o rozpětí 2222 mm z vysoce odolného pěnového EPP poháněný střídavým motorem na výklopném pylonu. V základní verzi Basic má nainstalovanou pohonnou jednotku s regulátorem otáček, a serva pro ovládání křidélek, směrovky, výškovky a vyklápění motorového pylonu. Model můžete kdykoliv doplnit na pokročilejší verzi Advanced namontováním výklopných aerodynamických brzd typu Schempp-Hirth a zatahovacího podvozku pomocí tuningových sad, které se prodávají zvlášť. ARCUS E Basic je vhodný pro piloty, kteří již spolehlivě zvládají létání s cvičnými modely, jako je naše BETA 1400, ALPHA 1500 apod. Výborné výkony v kluzu, elegantní tvary a nevšední pohonnou jednotku si vychutnáte v termice i při svahovém létání za mírnějších podmínek!
Trup s namontovanou pohonnou jednotkou na výklopném pylonu (střídavý motor s rotačním pláštěm C2626 s vrtulí 7x5”, regulátorem 20 A a sekvencérem řídícím vyklápění pylonu) a nainstalovanými servy směrovky, výškovky a mechanismu vyklápění pylonu je vylisován z pěnového EPP; pevnou "páteř" trupu dodávají překližkové a kompozitové výztuhy. Kryt kabiny je odnímací s dvojicí “zacvakávacích” uzávěrů vzadu. 20 A regulátor otáček má výkonný stabilizátor BEC umožňující napájet palubní elektroniku s až osmi servy - díky tomu je doplnění dalších serv pro brzdy a podvozek velmi snadné. Prostor pro pohonný akumulátor (LiPo tříčlánek 1200-1800 mAh) je zcela v přídi. Model je připravený pro montáž tuningového zatahovacího hlavního podvozkového kola – stačí namontovat servo do připraveného lože a samotný podvozek do předlisované šachty zatím překryté plastovou krytkou.
Dvoudílné křídlo s elegantními winglety na koncích je rovněž vylisováno z EPP a zevnitř vyztuženo uhlíkovou trubkou a pásnicemi. (Oproti skutečnému letadlu má náš model zvětšenou hloubku křídla, aby byly zachovány dobré letové vlastnosti v kluzu i při přetažení - málo platné, zákony aerodynamiky jsou neúprosné, maketová "žiletková" křídla na modelech fungují až tak od rozpětí přes 4 metry, ne-li více.) Poloviny křídla se spojují pomocí uhlíkových trubek v křídle a plastové skříňové spojky dodávající správné vzepětí; uvolnění polovin křídla za letu brání dlouhý šroub spojující obě poloviny a stavěcí šrouby na spojce křídla. Křidélka jsou ovládána 2 servy uloženými v křídle s krátkými přímými drátovými táhly. Pro montáž tuningových aerodynamických brzd a jejich serv jsou již v křídle připraveny šachty s krytkou pro serva, šachta pro brzdy je naznačena v obrysu a materiál je třeba vyříznout.
Ocasní plochy v uspořádání T jsou vylisovány z EPP, jsou ovládány pomocí drátových lanovodů. Výškovka je opět vyztužena uhlíkovou pásnicí, ke kýlovce se upevňuje pomocí šroubu a dvou kolíků.
Příprava k letu modelu v základním provedení zahrnuje pouze upevnění vodorovné ocasní ploch, nasazení polovin křídla, zapojení přijímače a připojení pohonného akumulátoru. Ovládána jsou křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru.
K ovládání modelu budete potřebovat nejméně čtyřkanálovou RC soupravu, ale pro plné využití možností modelu a komfortní ovládání pohonné jednotky je vhodné použít aspoň šestikanálovou počítačovou RC soupravu. V takovém případě můžete obě serva křidélek ovládat nezávisle a mixovat je zároveň jako aerodynamické brzdy (vyklápěné nahoru). Další kanál potom poslouží pro ovládání vyklápění pohonné jednotky pomocí přepínače.
Správné vyklápění pylonu řídí elektronický sekvencér, který koordinuje činnost serva vyklápějícího pylon a regulátoru otáček. Sekvencér může pracovat ve dvou režimech:
Pro napájení ARCUSe E budete potřebovat Li-poly akumulátor 11,1 V s kapacitou aspoň 1200 mAh opatřený konektorem Dean-T. Model bez problémů "uveze" tříčlánky až do cca 1800 mAh, optimální jsou sady 1300-1600 mAh.
Pozn.: Krabici s pěnovými vložkami, v níž je model dodáván, můžete s výhodou použít i jako přepravní obal pro cestu na letiště.
ARF set Basic obsahuje: trup vylisovaný z EPP s namontovanou výklopnou pohonnou jednotkou se střídavým motorem, vrtulí 7x5", regulátorem otáček 20A, elektronickým sekvencérem a 3 servy, křídlo vylisované z EPP s instalovanými 2 servy, ocasní plochy z EPP, skříňovou spojku křídla, drobné příslušenství a návod.
| Rozpětí [mm] | 2222 |
| Délka [mm] | 1000 |
| Hmotnost [g] | 930 - 1000 |
| Plocha křídla [dm2] | 28.6 |
| Ovládané funkce | S,V,K(2),M |
| Stavební náročnost | S1 |
| Náročnost pilotáže | P2 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Standard | Sport | |
| Motor | *C2626 | |
| Regulátor | *20 A | |
| Akumulátor | RAY G3 11,1 V 1200 mAh | RAY G3 11,1 V 1600 mAh |
| Vrtule | *7x5” | |
| Serva | *4x 9g + *1 x25g (pylon) | |
| RC souprava | aspoň čtyřkanálová | 6- až 7-kanálová počítačová |
| *) Součást ARF setu Basic | ||
Skutečný ARCUS E německé firmy Schempp-Hirth je první sériově vyráběný vysokovýkonný motorový větroň s elektrickým pohonem schopný vzletu vlastní silou na světě. Pro nás modeláře je elektropohon už “stará vesta”, ale těžko můžeme promeškat unikátní příležitost pořídit si polomaketu skutečného větroně poháněnéného elektromotorem na výklopném pylonu, která je poháněná elektromotorem na výklopném pylonu! To je pravá maketovost!
ARCUS E Basic je výkonný motorový větroň o rozpětí 2222 mm z vysoce odolného pěnového EPP poháněný střídavým motorem na výklopném pylonu. V základní verzi Basic má nainstalovanou pohonnou jednotku s regulátorem otáček, a serva pro ovládání křidélek, směrovky, výškovky a vyklápění motorového pylonu. Model můžete kdykoliv doplnit na pokročilejší verzi Advanced namontováním výklopných aerodynamických brzd typu Schempp-Hirth a zatahovacího podvozku pomocí tuningových sad, které se prodávají zvlášť. ARCUS E Basic je vhodný pro piloty, kteří již spolehlivě zvládají létání s cvičnými modely, jako je naše BETA 1400, ALPHA 1500 apod. Výborné výkony v kluzu, elegantní tvary a nevšední pohonnou jednotku si vychutnáte v termice i při svahovém létání za mírnějších podmínek!
Trup s namontovanou pohonnou jednotkou na výklopném pylonu (střídavý motor s rotačním pláštěm C2626 s vrtulí 7x5”, regulátorem 20 A a sekvencérem řídícím vyklápění pylonu) a nainstalovanými servy směrovky, výškovky a mechanismu vyklápění pylonu je vylisován z pěnového EPP; pevnou "páteř" trupu dodávají překližkové a kompozitové výztuhy. Kryt kabiny je odnímací s dvojicí “zacvakávacích” uzávěrů vzadu. 20 A regulátor otáček má výkonný stabilizátor BEC umožňující napájet palubní elektroniku s až osmi servy - díky tomu je doplnění dalších serv pro brzdy a podvozek velmi snadné. Prostor pro pohonný akumulátor (LiPo tříčlánek 1200-1800 mAh) je zcela v přídi. Model je připravený pro montáž tuningového zatahovacího hlavního podvozkového kola – stačí namontovat servo do připraveného lože a samotný podvozek do předlisované šachty zatím překryté plastovou krytkou.
Dvoudílné křídlo s elegantními winglety na koncích je rovněž vylisováno z EPP a zevnitř vyztuženo uhlíkovou trubkou a pásnicemi. (Oproti skutečnému letadlu má náš model zvětšenou hloubku křídla, aby byly zachovány dobré letové vlastnosti v kluzu i při přetažení - málo platné, zákony aerodynamiky jsou neúprosné, maketová "žiletková" křídla na modelech fungují až tak od rozpětí přes 4 metry, ne-li více.) Poloviny křídla se spojují pomocí uhlíkových trubek v křídle a plastové skříňové spojky dodávající správné vzepětí; uvolnění polovin křídla za letu brání dlouhý šroub spojující obě poloviny a stavěcí šrouby na spojce křídla. Křidélka jsou ovládána 2 servy uloženými v křídle s krátkými přímými drátovými táhly. Pro montáž tuningových aerodynamických brzd a jejich serv jsou již v křídle připraveny šachty s krytkou pro serva, šachta pro brzdy je naznačena v obrysu a materiál je třeba vyříznout.
Ocasní plochy v uspořádání T jsou vylisovány z EPP, jsou ovládány pomocí drátových lanovodů. Výškovka je opět vyztužena uhlíkovou pásnicí, ke kýlovce se upevňuje pomocí šroubu a dvou kolíků.
Příprava k letu modelu v základním provedení zahrnuje pouze upevnění vodorovné ocasní ploch, nasazení polovin křídla, zapojení přijímače a připojení pohonného akumulátoru. Ovládána jsou křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru.
K ovládání modelu budete potřebovat nejméně čtyřkanálovou RC soupravu, ale pro plné využití možností modelu a komfortní ovládání pohonné jednotky je vhodné použít aspoň šestikanálovou počítačovou RC soupravu. V takovém případě můžete obě serva křidélek ovládat nezávisle a mixovat je zároveň jako aerodynamické brzdy (vyklápěné nahoru). Další kanál potom poslouží pro ovládání vyklápění pohonné jednotky pomocí přepínače.
Správné vyklápění pylonu řídí elektronický sekvencér, který koordinuje činnost serva vyklápějícího pylon a regulátoru otáček. Sekvencér může pracovat ve dvou režimech:
Pro napájení ARCUSe E budete potřebovat Li-poly akumulátor 11,1 V s kapacitou aspoň 1200 mAh opatřený konektorem Dean-T. Model bez problémů "uveze" tříčlánky až do cca 1800 mAh, optimální jsou sady 1300-1600 mAh.
Pozn.: Krabici s pěnovými vložkami, v níž je model dodáván, můžete s výhodou použít i jako přepravní obal pro cestu na letiště.
ARF set Basic obsahuje: trup vylisovaný z EPP s namontovanou výklopnou pohonnou jednotkou se střídavým motorem, vrtulí 7x5", regulátorem otáček 20A, elektronickým sekvencérem a 3 servy, křídlo vylisované z EPP s instalovanými 2 servy, ocasní plochy z EPP, skříňovou spojku křídla, drobné příslušenství a návod.
| Rozpětí [mm] | 2222 |
| Délka [mm] | 1000 |
| Hmotnost [g] | 930 - 1000 |
| Plocha křídla [dm2] | 28.6 |
| Ovládané funkce | S,V,K(2),M |
| Stavební náročnost | S1 |
| Náročnost pilotáže | P2 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Standard | Sport | |
| Motor | *C2626 | |
| Regulátor | *20 A | |
| Akumulátor | RAY G3 11,1 V 1200 mAh | RAY G3 11,1 V 1600 mAh |
| Vrtule | *7x5” | |
| Serva | *4x 9g + *1 x25g (pylon) | |
| RC souprava | aspoň čtyřkanálová | 6- až 7-kanálová počítačová |
| *) Součást ARF setu Basic | ||
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.