Rychlostavebnice legendárního čtyřmotorového bombardéru z odolného pěnového EPO o rozpětí 1875mm je dodávána v provedení ARF včetně střídavých motorů s maketovými třílistými vrtulemi, regulátorů, serv a elektrických zatahovacích podvozků.Zobrazit celý popisek

Čtyřmotorový rychlý výškový bombardér Boeing B-17 Flying Fortress byl na počátku války velkým příslibem; velení amerického letectva předpokládalo, že bude schopen operovat za dne nad nepřátelským územím bez doprovodu stíhačů a přesně svrhovat smrtící náklad pum z velkých výšek pomocí zaměřovače Norden, elektromechanického palubního počítače. První bojové nasazení nejprve u RAF, poté proti Japoncům na Filipínách a denní nálety na Třetí říši v roce 1943 ukázaly, že skutečnost je jiná. Pro vítěznou bombardovací ofenzívu z letišť v Británii a jižní Itálii bylo nutno letoun zcela překonstruovat, opatřit množstvím věží a střelišť s kulomety; velká svislá ocasní plocha s táhlým kýlem napravila problémy se stabilitou.
Verze B-l7F byla již skoro dokonalá, ale stále jí chyběl stíhací doprovod při náletech do hloubi Německa, jak o tom svědčí legendární dokumentární film Memphis Belle režiséra Williama Wylera (on i jeho kameramani se osobně účastnili bojových operací na palubách bombardérů). Film sledoval osudy posádky B-17F Memphis Belle, která jako první dosáhla plného operačního turnusu 25 bombardovacích misí. Sláva Memphis Belle (podpořená celovečerním filmem z roku 1990) žije dodnes; letoun zůstává zachován v Národním muzeu amerického letectva v Daytoně ve státě Ohio.
Až později dostaly svazy "Létajících pevností" ochranu stíhacích Mustangů po celé délce trasy. Teprve potom B-17G vymazaly spolu s Liberatory německé rafinerie ropy a továrny na výrobu syntetického benzínu, rozvrátily dopravu zničením nádraží a železničních dep...
Polomaketa amerického čtyřmotorového bombardovacího letadla z pěnového EPO poháněná střídavými motory se zatahovacím podvozkem a pozičními světly. Model je určen pro zkušeného pilota, který již spolehlivě zvládá létání s běžnými akrobatickými modely.
Trup modelu je zhotoven z pěnového EPO lisovaného do negativní formy. Prostor pro pohonné akumulátory a přijímač najdete pod odnímatelnou horní částí trupu s kabinou.
Křidélka a štěrbinové vztlakové klapky jsou ovládány krátkými přímými táhly dvěma páry serv upevněnými v křídle. Pod plastovými krytkami na náběžné hraně křídla jsou nainstalována LED poziční světla. Motorové gondoly s nainstalovanými střídavými motory CD4018 a 20 A regulátory mají odnímatelné plastové motorové kryty. Celé křídlo se k trupu upevňuje šrouby.
Ocasní plochy jsou z pěnového EPO. Pro ovládání kormidel slouží serva umístěná v trupu, s kormidly jsou propojena drátovými táhly s úhlovými pákami.
Podvozek má elektrické zatahovací hlavní nohy a řízenou ostruhu (nezatahovací).
Pro ovládání modelu budete potřebovat přinejmenším sedmikanálovou RC soupravu – pokud model ponecháte ve výchozím provedení, kdy obě serva křidélek a klapek i všechny regulátory jsou zapojeny do jednoho kanálu přijímače. Pokud budete chtít zachovat nezávislé ovládání serv těchto funkcí, budete potřebovat aspoň devítikanálovou RC soupravu.
Jako pohonný akumulátor budete potřebovat dva LiPo tříčlánky 11,1 V 2200-3300 mAh se zatížitelností aspoň 25 C.
ARF set obsahuje: model z pěnového EPO s namontovanými 4 střídavými motory s 20A regulátory otáček a maketovými třílistými vrtulemi, servy, elektrickým zatahovacím podvozkem a funkčními světly, návod.
Upozornění
Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů
Čtyřmotorový rychlý výškový bombardér Boeing B-17 Flying Fortress byl na počátku války velkým příslibem; velení amerického letectva předpokládalo, že bude schopen operovat za dne nad nepřátelským územím bez doprovodu stíhačů a přesně svrhovat smrtící náklad pum z velkých výšek pomocí zaměřovače Norden, elektromechanického palubního počítače. První bojové nasazení nejprve u RAF, poté proti Japoncům na Filipínách a denní nálety na Třetí říši v roce 1943 ukázaly, že skutečnost je jiná. Pro vítěznou bombardovací ofenzívu z letišť v Británii a jižní Itálii bylo nutno letoun zcela překonstruovat, opatřit množstvím věží a střelišť s kulomety; velká svislá ocasní plocha s táhlým kýlem napravila problémy se stabilitou.
Verze B-l7F byla již skoro dokonalá, ale stále jí chyběl stíhací doprovod při náletech do hloubi Německa, jak o tom svědčí legendární dokumentární film Memphis Belle režiséra Williama Wylera (on i jeho kameramani se osobně účastnili bojových operací na palubách bombardérů). Film sledoval osudy posádky B-17F Memphis Belle, která jako první dosáhla plného operačního turnusu 25 bombardovacích misí. Sláva Memphis Belle (podpořená celovečerním filmem z roku 1990) žije dodnes; letoun zůstává zachován v Národním muzeu amerického letectva v Daytoně ve státě Ohio.
Až později dostaly svazy "Létajících pevností" ochranu stíhacích Mustangů po celé délce trasy. Teprve potom B-17G vymazaly spolu s Liberatory německé rafinerie ropy a továrny na výrobu syntetického benzínu, rozvrátily dopravu zničením nádraží a železničních dep...
Polomaketa amerického čtyřmotorového bombardovacího letadla z pěnového EPO poháněná střídavými motory se zatahovacím podvozkem a pozičními světly. Model je určen pro zkušeného pilota, který již spolehlivě zvládá létání s běžnými akrobatickými modely.
Trup modelu je zhotoven z pěnového EPO lisovaného do negativní formy. Prostor pro pohonné akumulátory a přijímač najdete pod odnímatelnou horní částí trupu s kabinou.
Křidélka a štěrbinové vztlakové klapky jsou ovládány krátkými přímými táhly dvěma páry serv upevněnými v křídle. Pod plastovými krytkami na náběžné hraně křídla jsou nainstalována LED poziční světla. Motorové gondoly s nainstalovanými střídavými motory CD4018 a 20 A regulátory mají odnímatelné plastové motorové kryty. Celé křídlo se k trupu upevňuje šrouby.
Ocasní plochy jsou z pěnového EPO. Pro ovládání kormidel slouží serva umístěná v trupu, s kormidly jsou propojena drátovými táhly s úhlovými pákami.
Podvozek má elektrické zatahovací hlavní nohy a řízenou ostruhu (nezatahovací).
Pro ovládání modelu budete potřebovat přinejmenším sedmikanálovou RC soupravu – pokud model ponecháte ve výchozím provedení, kdy obě serva křidélek a klapek i všechny regulátory jsou zapojeny do jednoho kanálu přijímače. Pokud budete chtít zachovat nezávislé ovládání serv těchto funkcí, budete potřebovat aspoň devítikanálovou RC soupravu.
Jako pohonný akumulátor budete potřebovat dva LiPo tříčlánky 11,1 V 2200-3300 mAh se zatížitelností aspoň 25 C.
ARF set obsahuje: model z pěnového EPO s namontovanými 4 střídavými motory s 20A regulátory otáček a maketovými třílistými vrtulemi, servy, elektrickým zatahovacím podvozkem a funkčními světly, návod.
Upozornění
Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.