Bočněkolesový říční parník 1130mm v rozsypu pro zkušeného stavitele. Trup a nástavby z plastů, předseknutých a laserem vyřezávaných překližkových dílů a balsových a smrkových planěk. Množství maketových doplňků z kovu, dřeva a plastů.Zobrazit celý popisek

Pasažérský bočněkolesový parník Mount Washington byl spuštěn na vodu roku 1872. Od té doby neúnavně sloužil na jezeře Winnipesauke ve státě New Hampshire (třetí největší jezero ve státech při východním pobřeží USA, 179 km2, délka 34 km, 253 ostrovů, max. hloubka 65 m) až do 23. prosince 1939, kdy byl zničen ohněm, který se na něj přenesl z pevniny při obrovském požáru blízkých železničních dílen. Bez ohledu na úsilí hasičských sborů z několika okolních měst (hasiči natáhli na 1500 metrů hadic!) a obětavost dobrovolníků, kteří háky a sekerami rozbili led věznící loď, Mt. Washington nemohl kotviště opustit pro nízký stav vody, a vyhořel až po čáru ponoru. Během své dlouhé kariéry na okružní trase okolo jezera přepravoval až 60 000 pasažérů ročně. Proslulá byla úroveň kuchyně v paluní restauraci, kterou dobové zprávy z konce 19. století srovnávají s nejproslulejšími podniky v New Yorku a New Orleans. Mount Washington měl délku 187 stop a šířku 49 stop, poháněl jej jednoválcový parní stroj o výkonu 450 HP točící cca 26 otáček za minutu. Kolesa byla uváděna do pohybu prostřednictvím velkého vahadla čnějícího vysoko nad loď.
Stavebnice říčního kolesového parníku v rozsypu v měřítku 1:8 pro pohon elektromotorem řady 500 pro velmi pokročilé stavitele. Díky vysokému předpracování většiny dílů není stavba nijak zvlášť náročná na zručnost a dílenské vybavení, ale model vzhledem k velikosti a propracovanosti vyžaduje velkou dávku pečlivosti, trpělivosti a vytrvalosti - jak je v lodním stavitelství nezbytné pro dosažení dobrého výsledku. Pro lepení budete potřebovat střední a husté vteřinové lepidlo, "acetonové" modelářské lepidlo, epoxid a lepidlo pro lepení plastikových modelů. Vlastní stavba probíhá dle výkresů ve zmenšeném měřítku, perspektivních výkresů zobrazujících detailně konstrukci dané části lodi a nechybí ani příloha s79 fotografiemi dodokumentující stavbu krok po kroku. Další příloha s 20 fotografiemi potom dokumentuje skutečnou loď - v celkových pohledech i detailech. (Útlocitnějším povahám doporučujeme nedívat se na poslední stranu zachycující stav lodi po požáru.) Zhotovování maketových detailů usnadňují předtištěné šablony v měřítku 1:1.
Trup je tvořen jednodílným vakuovým plastovým výliskem s kostrou z předseknutých dílů z březové překližky. Paluba je z dílů z mikropěnového PVC a překližky s plaňkami znázorňujícími nosné trámoví. Nástavba má kostru z předseknutých překližkových dílů, vnější stěny jsou z mikropěnového PVC, překližky a vakuově lisovaných plátů s vyznačenými okny, dveřmi a dalšími detaily.
Kolesa jsou tvořena konstrukcí z předseknutých překližkových a plastových dílů. Jsou upevněna na společné hřídeli, ke které se pomocí ozubeného řemenu připojuje pohonný elektromotor zpřevodovaný do pomala.
Maketové doplňky jsou tvořeny škálou dílů z mosazného drátu, odlévaných z bílého kovu, dřeva a plastů. Pokud budete mít dostatek chuti a vytrvalosti, můžete model dále vylepšovat takřka do nekonečna... Je jen na vás, jak si dáte na své práci záležet...
Pro pohon lodi slouží stejnosměrný elektromotor velikosti 600-700 s převodem do pomala (Dumas #2029 nebo Graupner #1750, není součástí stavebnice), napájený ze dvou šestičlánkových NiMH nebo NiCd akumulátorů (vhodný je např. šestičlánek pro RC auta 1:10) nebo 12 V olověného akumulátoru. Pro dlouhé plavby při používání akumulátorů s velkou kapacitou doporučujeme doplnit vodní chlazení motoru. Pro ovládání lodi postačí jakákoliv aspoň dvoukanálová RC souprava, obousměrný elektronický regulátor otáček aspoň 20A (dle motoru) a jedno standardní servo pro kormidlo.
S patřičnou úpravou trupu (nezapomeňte na protipožární opatření!) můžete model pohánět parním strojem vhodné velikosti.
Stavebnice obsahuje: vakuově lisovaný trup, předseknuté a laserem vyřezávané překližkové díly, smrkové plaňky, předseknuté díly z mikropěnového PVC, vakuově lisované plastové díly, mosazné dráty a tyčovina, odlévané kovové díly a další maketové příslušenství, 2 řemenice a ozubený řemínek, stavební plán obsahující třípohledový výkres lodi a perspektivní nákresy jednotlivých kroků stavby, fotografická příloha zobrazující stavbu modelu a skutečnou loď, aršík samolepek, návod ke stavbě.
| Délka [mm] | 1130 |
| Šířka [mm] | 310 |
| Výška [mm] | 400 |
| Ovládané funkce | M,LK |
| Stavební náročnost | S4 |
| Náročnost pilotáže | P1 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Motor | Dumas #2029 12 V s převodem 60,5:1 nebo Graupner #1750 Pile-Mot 12 V | Graupner #2170 Dvouválcový parní stroj + Sada převodů #1048 |
| Regulátor | Graupner #2880 NAVY V30R | - |
| Akumulátor | Olověný gelový 12 V/7 Ah | - |
| Serva | 1x HS-311 | 1x HS-311 |
| RC souprava | min. 2 kanály | |
Pasažérský bočněkolesový parník Mount Washington byl spuštěn na vodu roku 1872. Od té doby neúnavně sloužil na jezeře Winnipesauke ve státě New Hampshire (třetí největší jezero ve státech při východním pobřeží USA, 179 km2, délka 34 km, 253 ostrovů, max. hloubka 65 m) až do 23. prosince 1939, kdy byl zničen ohněm, který se na něj přenesl z pevniny při obrovském požáru blízkých železničních dílen. Bez ohledu na úsilí hasičských sborů z několika okolních měst (hasiči natáhli na 1500 metrů hadic!) a obětavost dobrovolníků, kteří háky a sekerami rozbili led věznící loď, Mt. Washington nemohl kotviště opustit pro nízký stav vody, a vyhořel až po čáru ponoru. Během své dlouhé kariéry na okružní trase okolo jezera přepravoval až 60 000 pasažérů ročně. Proslulá byla úroveň kuchyně v paluní restauraci, kterou dobové zprávy z konce 19. století srovnávají s nejproslulejšími podniky v New Yorku a New Orleans. Mount Washington měl délku 187 stop a šířku 49 stop, poháněl jej jednoválcový parní stroj o výkonu 450 HP točící cca 26 otáček za minutu. Kolesa byla uváděna do pohybu prostřednictvím velkého vahadla čnějícího vysoko nad loď.
Stavebnice říčního kolesového parníku v rozsypu v měřítku 1:8 pro pohon elektromotorem řady 500 pro velmi pokročilé stavitele. Díky vysokému předpracování většiny dílů není stavba nijak zvlášť náročná na zručnost a dílenské vybavení, ale model vzhledem k velikosti a propracovanosti vyžaduje velkou dávku pečlivosti, trpělivosti a vytrvalosti - jak je v lodním stavitelství nezbytné pro dosažení dobrého výsledku. Pro lepení budete potřebovat střední a husté vteřinové lepidlo, "acetonové" modelářské lepidlo, epoxid a lepidlo pro lepení plastikových modelů. Vlastní stavba probíhá dle výkresů ve zmenšeném měřítku, perspektivních výkresů zobrazujících detailně konstrukci dané části lodi a nechybí ani příloha s79 fotografiemi dodokumentující stavbu krok po kroku. Další příloha s 20 fotografiemi potom dokumentuje skutečnou loď - v celkových pohledech i detailech. (Útlocitnějším povahám doporučujeme nedívat se na poslední stranu zachycující stav lodi po požáru.) Zhotovování maketových detailů usnadňují předtištěné šablony v měřítku 1:1.
Trup je tvořen jednodílným vakuovým plastovým výliskem s kostrou z předseknutých dílů z březové překližky. Paluba je z dílů z mikropěnového PVC a překližky s plaňkami znázorňujícími nosné trámoví. Nástavba má kostru z předseknutých překližkových dílů, vnější stěny jsou z mikropěnového PVC, překližky a vakuově lisovaných plátů s vyznačenými okny, dveřmi a dalšími detaily.
Kolesa jsou tvořena konstrukcí z předseknutých překližkových a plastových dílů. Jsou upevněna na společné hřídeli, ke které se pomocí ozubeného řemenu připojuje pohonný elektromotor zpřevodovaný do pomala.
Maketové doplňky jsou tvořeny škálou dílů z mosazného drátu, odlévaných z bílého kovu, dřeva a plastů. Pokud budete mít dostatek chuti a vytrvalosti, můžete model dále vylepšovat takřka do nekonečna... Je jen na vás, jak si dáte na své práci záležet...
Pro pohon lodi slouží stejnosměrný elektromotor velikosti 600-700 s převodem do pomala (Dumas #2029 nebo Graupner #1750, není součástí stavebnice), napájený ze dvou šestičlánkových NiMH nebo NiCd akumulátorů (vhodný je např. šestičlánek pro RC auta 1:10) nebo 12 V olověného akumulátoru. Pro dlouhé plavby při používání akumulátorů s velkou kapacitou doporučujeme doplnit vodní chlazení motoru. Pro ovládání lodi postačí jakákoliv aspoň dvoukanálová RC souprava, obousměrný elektronický regulátor otáček aspoň 20A (dle motoru) a jedno standardní servo pro kormidlo.
S patřičnou úpravou trupu (nezapomeňte na protipožární opatření!) můžete model pohánět parním strojem vhodné velikosti.
Stavebnice obsahuje: vakuově lisovaný trup, předseknuté a laserem vyřezávané překližkové díly, smrkové plaňky, předseknuté díly z mikropěnového PVC, vakuově lisované plastové díly, mosazné dráty a tyčovina, odlévané kovové díly a další maketové příslušenství, 2 řemenice a ozubený řemínek, stavební plán obsahující třípohledový výkres lodi a perspektivní nákresy jednotlivých kroků stavby, fotografická příloha zobrazující stavbu modelu a skutečnou loď, aršík samolepek, návod ke stavbě.
| Délka [mm] | 1130 |
| Šířka [mm] | 310 |
| Výška [mm] | 400 |
| Ovládané funkce | M,LK |
| Stavební náročnost | S4 |
| Náročnost pilotáže | P1 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Motor | Dumas #2029 12 V s převodem 60,5:1 nebo Graupner #1750 Pile-Mot 12 V | Graupner #2170 Dvouválcový parní stroj + Sada převodů #1048 |
| Regulátor | Graupner #2880 NAVY V30R | - |
| Akumulátor | Olověný gelový 12 V/7 Ah | - |
| Serva | 1x HS-311 | 1x HS-311 |
| RC souprava | min. 2 kanály | |
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.