





RC set větroně z EPP o rozpětí 2008mm s gyroskopickou stabilizací a poloautomatickým řízením. Střídavý motor s regulátorem, 4 serva, 8-k. RC souprava 2,4GHz, Lipo 11,1V 1800mAh, nabíječ. Automatický vzlet a přistání, návrat domů.Zobrazit celý popisek

SKY CLIMBER 3G je novou verzí osvědčeného motorového větroně z pěnového EPP ze stáje firmy Nine Eagles, který jste si oblíbili pro výborné letové vlastnosti a odolnou konstrukci. Zatímco drak modelu zůstal beze změny, zcela se proměnila RC souprava a palubní elektronika, kterou se model ovládá. Nový přijímač s integrovaným 3G letovým řídícím systémem nabízí celou řadu funkcí, s nimiž jste se doposud setkávali jen u multikoptér – poloautomatické řízení “fly-by-wire” s automatickou stabilizací náklonu, gyroskopickou stabilizaci, automatický vzlet, automatické přistání, automatický návrat domů!
Tři letové režimy 1) s poloautomatickým řízením, 2) s gyroskopickou stabilizací a 3) s ručním řízením umožňují projít postupně od poloautomatického ovládání, přes létání s pomocnou gyroskopickou stabilizací až po ruční řízení, kdy pilot ovládá model zcela sám a bez pomoci chytré elektroniky.
Automatické funkce dostupné v režimu poloautomatického řízení pomáhají překonat nebezpečí číhající na začínajícího pilota ve třech nebezpečných fázích letu: 1) při vzletu, 2) pokud se model vzdálí natolik, že nezkušený pilot jej není schopen správně řídit a 3) při přistání.
SKY CLIMBER je výkonný motorový větroň z vysoce odolného extrudovaného polypropylenu EPP poháněný střídavým motorem. Trup s namontovaným motorem (s rotačním pláštěm, C2835, 1050 ot./min na V), regulátorem 30 A a servy výškovky a směrovky je vylisován z pěnového EPP. Kryt kabiny je odnímací s mechanickým uzávěrem, přístup k přijímači a dobré chlazení umožňuje i další žebrovaný kryt na spodní straně trupu. Dvoudílné křídlo je rovněž vylisováno z EPP, křidélka jsou ovládána 2 servy uloženými v křídle s krátkými přímými drátovými táhly. Poloviny křídla se spojují uhlíkovou trubkovou spojkou, proti vysunutí se zjišťují důvtipnými plastovými pojistkami. Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou vylisovány z EPP, jsou ovládány pomocí drátových lanovodů. Velmi elegantně je řešeno upevnění vodorovné ocasní plochy vetknuté do kýlovky - je snadno demontovatelná díky unikátnímu plastovému "zámku". Vrtule je sklopná s kuželem upevňovaným na hřídel dvojicí stavěcích šroubů. Chlazení motoru, regulátoru a akumulátoru napomáhají vstupy chladícího vzduchu na bocích přídě, nezbytné výstupní otvory pro ohřátý vzduch jsou na spodní straně trupu v prostoru pod křídlem.
Příprava k letu zahrnuje pouze zasunutí vodorovné ocasní plochy, nasazení polovin křídla, připojení pohonného akumulátoru a přezkoušení funkce palubní elektroniky. Ovládána jsou křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru.
K ovládání modelu slouží osmikanálový počítačový vysílač J6-C 2.4GHz FHSS (kompatibilní se systémem FUTABA FHSS) s křížovými ovladači, digitálními trimy a přepínači dvojích výchylek, letových režimů a dalších inteligentních letových funkcí - automatický návrat, automatické přistání, kamera (zatím se nevyužívá). Šest kanálů vysílače slouží pro ovládání modelu a přepínání letových režimů a pomocných funkcí, sedmý kanál je vyhražen pro požití s doplňkovými zařieními a osmý slouží pro přenos údajů kompasu. Jak už je u Nine Eagles tradicí, mód křížových ovladačů je možné snadno měnit - v tomto případě pomocí pákového přepínače uloženého pod krytkou na zadní straně vysílače můžete volit Mód 1 nebo 2. Vysílač je vybaven je rovněž nabíjecím konektorem pro nabíjení akumulátorů (vhodné nabíječe jsou např. Hitec CG-S32). Pro napájení vysílače budete potřebovat 8 AA (tužkových) alkalických baterií nebo akumulátorů (nejsou součástí RC setu).
Programové vybavení vysílače (s pamětí pro 10 modelů) umožňuje nastavovat smysly výchylek serv v kanálech 1-6, velikosti výchylek a dvojí výchylky pro kanály křidélek, výškovky a směrovky a programovat mix flaperony pro křidélka (ovládaná dvěma servy) a mixovaná jako vztlakové klapky nebo aerodynamické brzdy - což je funkce, kterou u motorového větroně opravdu oceníte.
Model je možno ovládat také pomocí aspoň šestikanálového vysílače FUTABA se systémem FHSS – v takovém případě ale není k dispozici funkce automatického návratu (vyžaduje kompas vestavěný ve vysílači).
SKY CLIMBER 3G je dodáván s Li-poly akumulátorem 11,1 V 1800 mAh (zatížitelnost 20C), model bez problémů "uveze" tříčlánky až do cca 3300 mAh.
RC set obsahuje: trup vylisovaný z EPP s namontovaným střídavým motorem, sklopnou vrtulí, regulátorem otáček 30A, osmikanálovým 2.4GHz FHSS přijímačem a 2 servy, křídlo vylisované z EPP s instalovanými 2 servy, vodorovnou ocasní plochu z EPP, uhlíkovou trubkovou spojku křídla, osmikanálový vysílač J6-C FHSS, pohonný akumulátor Li-poly 11,1 V 1800 mAh (20C), 12 V rychlonabíječ a podrobný návod ke stavbě a létání.
| Rozpětí [mm] | 2008 |
| Délka [mm] | 1210 |
| Hmotnost [g] | 950 |
| Plocha křídla [dm2] | 38.5 |
| Ovládané funkce | S,V,K(2),M |
| Stavební náročnost | S0 |
| Náročnost pilotáže | P1,P2 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Relax | Dlouhá výdrž | |
| Motor | *C2835 - 1050KV | |
| Regulátor | *30A | |
| Akumulátor | *11,1 V 1800 mAh | RAY G3 11,1 V 3250 mAh |
| Vrtule (listy) | *9x6" | |
| Serva | *4x 9g mikroservo | |
| RC souprava | *8-kanálová J6-C 2.4GHz FHSS | |
| *) Součást RC setu | ||
SKY CLIMBER 3G je novou verzí osvědčeného motorového větroně z pěnového EPP ze stáje firmy Nine Eagles, který jste si oblíbili pro výborné letové vlastnosti a odolnou konstrukci. Zatímco drak modelu zůstal beze změny, zcela se proměnila RC souprava a palubní elektronika, kterou se model ovládá. Nový přijímač s integrovaným 3G letovým řídícím systémem nabízí celou řadu funkcí, s nimiž jste se doposud setkávali jen u multikoptér – poloautomatické řízení “fly-by-wire” s automatickou stabilizací náklonu, gyroskopickou stabilizaci, automatický vzlet, automatické přistání, automatický návrat domů!
Tři letové režimy 1) s poloautomatickým řízením, 2) s gyroskopickou stabilizací a 3) s ručním řízením umožňují projít postupně od poloautomatického ovládání, přes létání s pomocnou gyroskopickou stabilizací až po ruční řízení, kdy pilot ovládá model zcela sám a bez pomoci chytré elektroniky.
Automatické funkce dostupné v režimu poloautomatického řízení pomáhají překonat nebezpečí číhající na začínajícího pilota ve třech nebezpečných fázích letu: 1) při vzletu, 2) pokud se model vzdálí natolik, že nezkušený pilot jej není schopen správně řídit a 3) při přistání.
SKY CLIMBER je výkonný motorový větroň z vysoce odolného extrudovaného polypropylenu EPP poháněný střídavým motorem. Trup s namontovaným motorem (s rotačním pláštěm, C2835, 1050 ot./min na V), regulátorem 30 A a servy výškovky a směrovky je vylisován z pěnového EPP. Kryt kabiny je odnímací s mechanickým uzávěrem, přístup k přijímači a dobré chlazení umožňuje i další žebrovaný kryt na spodní straně trupu. Dvoudílné křídlo je rovněž vylisováno z EPP, křidélka jsou ovládána 2 servy uloženými v křídle s krátkými přímými drátovými táhly. Poloviny křídla se spojují uhlíkovou trubkovou spojkou, proti vysunutí se zjišťují důvtipnými plastovými pojistkami. Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou vylisovány z EPP, jsou ovládány pomocí drátových lanovodů. Velmi elegantně je řešeno upevnění vodorovné ocasní plochy vetknuté do kýlovky - je snadno demontovatelná díky unikátnímu plastovému "zámku". Vrtule je sklopná s kuželem upevňovaným na hřídel dvojicí stavěcích šroubů. Chlazení motoru, regulátoru a akumulátoru napomáhají vstupy chladícího vzduchu na bocích přídě, nezbytné výstupní otvory pro ohřátý vzduch jsou na spodní straně trupu v prostoru pod křídlem.
Příprava k letu zahrnuje pouze zasunutí vodorovné ocasní plochy, nasazení polovin křídla, připojení pohonného akumulátoru a přezkoušení funkce palubní elektroniky. Ovládána jsou křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru.
K ovládání modelu slouží osmikanálový počítačový vysílač J6-C 2.4GHz FHSS (kompatibilní se systémem FUTABA FHSS) s křížovými ovladači, digitálními trimy a přepínači dvojích výchylek, letových režimů a dalších inteligentních letových funkcí - automatický návrat, automatické přistání, kamera (zatím se nevyužívá). Šest kanálů vysílače slouží pro ovládání modelu a přepínání letových režimů a pomocných funkcí, sedmý kanál je vyhražen pro požití s doplňkovými zařieními a osmý slouží pro přenos údajů kompasu. Jak už je u Nine Eagles tradicí, mód křížových ovladačů je možné snadno měnit - v tomto případě pomocí pákového přepínače uloženého pod krytkou na zadní straně vysílače můžete volit Mód 1 nebo 2. Vysílač je vybaven je rovněž nabíjecím konektorem pro nabíjení akumulátorů (vhodné nabíječe jsou např. Hitec CG-S32). Pro napájení vysílače budete potřebovat 8 AA (tužkových) alkalických baterií nebo akumulátorů (nejsou součástí RC setu).
Programové vybavení vysílače (s pamětí pro 10 modelů) umožňuje nastavovat smysly výchylek serv v kanálech 1-6, velikosti výchylek a dvojí výchylky pro kanály křidélek, výškovky a směrovky a programovat mix flaperony pro křidélka (ovládaná dvěma servy) a mixovaná jako vztlakové klapky nebo aerodynamické brzdy - což je funkce, kterou u motorového větroně opravdu oceníte.
Model je možno ovládat také pomocí aspoň šestikanálového vysílače FUTABA se systémem FHSS – v takovém případě ale není k dispozici funkce automatického návratu (vyžaduje kompas vestavěný ve vysílači).
SKY CLIMBER 3G je dodáván s Li-poly akumulátorem 11,1 V 1800 mAh (zatížitelnost 20C), model bez problémů "uveze" tříčlánky až do cca 3300 mAh.
RC set obsahuje: trup vylisovaný z EPP s namontovaným střídavým motorem, sklopnou vrtulí, regulátorem otáček 30A, osmikanálovým 2.4GHz FHSS přijímačem a 2 servy, křídlo vylisované z EPP s instalovanými 2 servy, vodorovnou ocasní plochu z EPP, uhlíkovou trubkovou spojku křídla, osmikanálový vysílač J6-C FHSS, pohonný akumulátor Li-poly 11,1 V 1800 mAh (20C), 12 V rychlonabíječ a podrobný návod ke stavbě a létání.
| Rozpětí [mm] | 2008 |
| Délka [mm] | 1210 |
| Hmotnost [g] | 950 |
| Plocha křídla [dm2] | 38.5 |
| Ovládané funkce | S,V,K(2),M |
| Stavební náročnost | S0 |
| Náročnost pilotáže | P1,P2 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Relax | Dlouhá výdrž | |
| Motor | *C2835 - 1050KV | |
| Regulátor | *30A | |
| Akumulátor | *11,1 V 1800 mAh | RAY G3 11,1 V 3250 mAh |
| Vrtule (listy) | *9x6" | |
| Serva | *4x 9g mikroservo | |
| RC souprava | *8-kanálová J6-C 2.4GHz FHSS | |
| *) Součást RC setu | ||
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.