Přijímačový akumulátor Li-Fe 6,4 V (2S) 4200 mAh 3C. Nabíjení 0,5-1C, zatížitelnost 3C. Konektor JR/Hitec/UNI, servisní JST-XH. Rozměry: 80x43x33 mm. Hmotnost: 195g.Zobrazit celý popisek

Lithiumfosfátové (LiFe) akumulátory KAVAN představují ideální zdroj pro napájení kompatibilních modelářských vysílačů a přijímačů. Vyznačují se velkou energetickou hustotou poskytující velkou kapacitu při relativně nízké hmotnosti a malých rozměrech. Díky pokročilé technologii uplatňované při výrobě elektrod umožňují rychlé nabíjení - při vysoké životnosti a příznivé pořizovací ceně.
ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI LiFe ČLÁNKŮ KAVAN:
Jmenovité napětí LiFe článků je 3,2 V. V provozu nesmí v žádném případě napětí článku překročit 3,6 V při nabíjení a poklesnout pod 2,5 V při vybíjení. Překročení těchto hodnot znamená s vysokou pravděpodobností nevratné poškození akumulátoru. Z tohoto důvodu je třeba používat pro nabíjení speciální nabíječe pro LiFe akumulátory. Nedodržení správného postupu při nabíjení, stejně třeba jako zkrat článku, vede k přehřátí článku a jeho poškození vyvíjenými plyny. V krajním případě může dojít k nastartování chemické reakce s rizikem exploze článku. Ačkoliv jsou LiFe akumulátory při správném zacházení zcela bezpečné, toto nebezpečí nepodceňujte.
NABÍJENÍ LiFe AKUMULÁTORŮ KAVAN
Pro nabíjení vždy používejte speciální nabíječ určený pro LiFe akumulátory. Musí být vybaven automatikou zajišťující, že nebude překročeno maximální povolené napětí 3,6 V (+1%) na článek. LiFe akumulátory KAVAN nenabíjejte proudem větším než 1C*, pro normální provoz doporučujeme požívat proudy v rozmezí 0,5-1C. Doporučujeme používat balancer při každém nabíjení.
Doporučujeme také kontrolovat napětí jednotlivých článků sady před zahájením nabíjení. Pokud je napětí článků nižší než 2,8 V, znamená to, že je v provozu velmi přetěžujete a nadměrně vybíjíte.
Oproti NiCd a NiMH článkům nevyžadují LiFe akumulátory úvodní formování, ale hodláte-li sady nabíjet proudem 1C, doporučujeme pro první tři nabíjecí cykly nepřekročit proud 0,5C. LiFe akumulátory také není třeba před nabíjením vybíjet – např. můžete nabíjet akumulátory vybité na 50%.
PROVOZ LiFe AKUMULÁTORŮ
Používejte pouze zařízení přizpůsobená pro napájení z LiFe akumulátorů. Snažte se vyhnout silnému zatěžování akumulátorů, pokud v nich zůstává menší zbytkový náboj, než je cca 20-25% jmenovité kapacity (méně než 3,0 V na článek). LiFe články kterékoliv značky jsou v této oblasti citlivé na přetížení, které vede ke zkrácení jejich životnosti.
SKLADOVÁNÍ
Akumulátory se skladují v částečně nabitém stavu, napětí na jednotlivých článcích by mělo být v rozsahu 3,30-3,35 V. Pokud jsou uloženy mimo provoz po delší dobu, nejméně každé 3 měsíce akumulátory zkontrolujte a dobijte na skladovací napětí.
SADY KAVAN LiFe
Nabíjecí (silové) kabely jsou opatřeny standardními servokonektory JR/UNI, všechny sady jsou opatřeny standardním servisním konektorem systému JST-XH.
| Kapacita [mAh] | 4200 |
| Napětí [V] | 6.4 |
| Nabíjecí proud [A] | 2.1 |
| Vybíjecí proud [A] | 12.6 |
| Energie [Wh] | 27.7 |
| Délka [mm] | 80 |
| Šířka [mm] | 43 |
| Výška [mm] | 33 |
| Hmotnost [g] | 195 |
Lithiumfosfátové (LiFe) akumulátory KAVAN představují ideální zdroj pro napájení kompatibilních modelářských vysílačů a přijímačů. Vyznačují se velkou energetickou hustotou poskytující velkou kapacitu při relativně nízké hmotnosti a malých rozměrech. Díky pokročilé technologii uplatňované při výrobě elektrod umožňují rychlé nabíjení - při vysoké životnosti a příznivé pořizovací ceně.
ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI LiFe ČLÁNKŮ KAVAN:
Jmenovité napětí LiFe článků je 3,2 V. V provozu nesmí v žádném případě napětí článku překročit 3,6 V při nabíjení a poklesnout pod 2,5 V při vybíjení. Překročení těchto hodnot znamená s vysokou pravděpodobností nevratné poškození akumulátoru. Z tohoto důvodu je třeba používat pro nabíjení speciální nabíječe pro LiFe akumulátory. Nedodržení správného postupu při nabíjení, stejně třeba jako zkrat článku, vede k přehřátí článku a jeho poškození vyvíjenými plyny. V krajním případě může dojít k nastartování chemické reakce s rizikem exploze článku. Ačkoliv jsou LiFe akumulátory při správném zacházení zcela bezpečné, toto nebezpečí nepodceňujte.
NABÍJENÍ LiFe AKUMULÁTORŮ KAVAN
Pro nabíjení vždy používejte speciální nabíječ určený pro LiFe akumulátory. Musí být vybaven automatikou zajišťující, že nebude překročeno maximální povolené napětí 3,6 V (+1%) na článek. LiFe akumulátory KAVAN nenabíjejte proudem větším než 1C*, pro normální provoz doporučujeme požívat proudy v rozmezí 0,5-1C. Doporučujeme používat balancer při každém nabíjení.
Doporučujeme také kontrolovat napětí jednotlivých článků sady před zahájením nabíjení. Pokud je napětí článků nižší než 2,8 V, znamená to, že je v provozu velmi přetěžujete a nadměrně vybíjíte.
Oproti NiCd a NiMH článkům nevyžadují LiFe akumulátory úvodní formování, ale hodláte-li sady nabíjet proudem 1C, doporučujeme pro první tři nabíjecí cykly nepřekročit proud 0,5C. LiFe akumulátory také není třeba před nabíjením vybíjet – např. můžete nabíjet akumulátory vybité na 50%.
PROVOZ LiFe AKUMULÁTORŮ
Používejte pouze zařízení přizpůsobená pro napájení z LiFe akumulátorů. Snažte se vyhnout silnému zatěžování akumulátorů, pokud v nich zůstává menší zbytkový náboj, než je cca 20-25% jmenovité kapacity (méně než 3,0 V na článek). LiFe články kterékoliv značky jsou v této oblasti citlivé na přetížení, které vede ke zkrácení jejich životnosti.
SKLADOVÁNÍ
Akumulátory se skladují v částečně nabitém stavu, napětí na jednotlivých článcích by mělo být v rozsahu 3,30-3,35 V. Pokud jsou uloženy mimo provoz po delší dobu, nejméně každé 3 měsíce akumulátory zkontrolujte a dobijte na skladovací napětí.
SADY KAVAN LiFe
Nabíjecí (silové) kabely jsou opatřeny standardními servokonektory JR/UNI, všechny sady jsou opatřeny standardním servisním konektorem systému JST-XH.
| Kapacita [mAh] | 4200 |
| Napětí [V] | 6.4 |
| Nabíjecí proud [A] | 2.1 |
| Vybíjecí proud [A] | 12.6 |
| Energie [Wh] | 27.7 |
| Délka [mm] | 80 |
| Šířka [mm] | 43 |
| Výška [mm] | 33 |
| Hmotnost [g] | 195 |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.