Polomaketa historického akrobatického větroně 6000 mm. Konstrukční trup a nosné plochy potažené ORACOVEREM, ovládaná křidélka, směrovka, výškovka a háček pro aerovlek. Vč. startovacího vozíku a přepravních obalů.Zobrazit celý popisek

„Bezmotorová stíhačka“ – to je přezdívka, jíž se dostalo československému akrobatickému větroni LF-107 Luňák. A opravdu, štíhlý trup elegantních tvarů s kapkovitým krytem kabiny jako „od Mustanga“ a především výkony téhle legendy s maximální povolenou rychlostí až 300 km/h dávaly pilotovi pocit, že sedí v něčem docela jiném. První Luňák létal v roce 1948, sériová výroba v letech 1950-51 dala 75 kusů. Po delší době „uzemnění“ v 70. a 80. letech bylo několik strojů rekonstruováno a létají dodnes. Trup a ocasní plochy Luňáku posloužily při vývoji LF-207 Laminár, jednomu z prvních (ne-li vůbec prvnímu) větroni s moderním laminárním profilem křídla.
Šestimetrový Luňák z produkce firmy Black Horse určený především pro aerovlek a svahové létání. V jeho konstrukci se také počítá s motorizací instalací střídavého elektromotoru výkonové třídy AXI 5345-5360 se sklopnou vrtulí do přídě modelu.
Trup tvoří lehká konstrukce z překližkových přepážek s tuhým celobalsovým potahem potažená nažehlovací fólí Oracover. Pro snadnější přepravu jze trup rozdělit na dvě poloviny spojované duralovými trubkami a šrouby; dělící rovina probíhá těsně za odtokovou hranou křídla. Přístup k palubní elektronice zajišťuje odnímatelný kryt kabiny - pod čirou "bublinou" najdete maketu palubní desky a pilota se soustředěným výrazem zkušeného akrobatického pilota. V přídi je připraveno posuvné překližkové lože pro upevnění elektromotoru v zadní montáži.
Čtyřdílné křídlo nasouvané z boku na spojku tvořenou dvěma robustními duralovými trubkami je klasické konstrukce s torzní skříní s balsovým tuhým potahem a potahem nažehlovací fólií Oracover. Vnější části křídel s křidélky jsou demontovatelné, spojují se dvěmi duralovými trubkovými spojkami a zajišťují šrouby. Křidélka i klapky jsou ovládány dvěma servy s krátkými přímými táhly; realisticky tlustý profil křídla s klenutou střední křivkou dává dostatek prostoru pro použití serv libovolné velikosti.
Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou celobalsové, vodorovný stabilizátor má celobalsový potah; celý ocas je opět potažen Oracoverem. Pro snadnější přepravu jsou vodorovná i svislá ocasní plocha demontovatelné, upevňované šrouby. Poloviny výškovky jsou ovládány prostřednictvím krátkých drátových táhel silnými servy standardní velikosti uloženými ve vodorovném stabilizátoru. Směrovka je ovládána pomocí lankových náhonů servem umístěným v kokpitu.
Přistávací zařízení je tvořeno jedním neodpruženým kolem napůl vyčnívajícím z obrysu trupu a kluznou ostruhou.
Pro ovládání modelu budete potřebovat šest silných serv standardní velikosti s tahem cca 10 kg.cm, pro směrovku 15-20 kg.cm.
RC souprava by měla být počítačová s aspoň 9 kanály.
Motorizace modelu: Luňák můžete pohánět motorem umístěným v přídi trupu se sklopnou vrtulí na holém trámci bez kuželu – takové řešení je takřka neviditelné, ať už motor běží nebo ne. Dostatečný výkon zajistí střídavý elektromotor třídy AXI 5345 s dvanáctičlánkovým LiPo akumulátorem.
Stavebnice obsahuje: konstrukční trup, křídlo a ocasní plochy potažené Oracoverem, sadu příslušenství, ochranné přepravní návleky pro hlavní části modelu, startovací vozík pro vzlet ze země a návod.
| Rozpětí [mm] | 6000 |
| Délka [mm] | 2800 |
| Hmotnost [g] | 18500 |
| Ovládané funkce | S,V(2),K(2),M,F(2) |
| Stavební náročnost | S3 |
| Náročnost pilotáže | P3,P4 |
Doporučené RC vybavení větroň:
| Rx Aku "High Voltage" | (2x) RAY Rx 7,4 V 5000 mAh Li-poly |
| Serva "High Voltage" | 6x HS-5685MH, 1x HS-7956SHR |
| RC souprava | počítačová min. 9 kanálů |
Doporučené RC vybavení elektra:
| AXI | AXI extra | |
| Motor | AXI 5345/18HD | *AXI 5360/20 |
| Regulátor | FOXY XR-120HV OPTO | FOXY XR-120HV OPTO |
| Akumulátor | 2x FOXY G2 5000 22,2 V | 2x FOXY G2 5000 18,5 V |
| Vrtule | 24x10” | 30x20” |
| Serva "High Voltage" | 6x HS-5685MH, 1x HS-7956SHR | |
| RC souprava | počítačová min. 9 kanálů | |
| *) Vyžaduje zhotovení nového motorového lože a úpravu přídě | ||
„Bezmotorová stíhačka“ – to je přezdívka, jíž se dostalo československému akrobatickému větroni LF-107 Luňák. A opravdu, štíhlý trup elegantních tvarů s kapkovitým krytem kabiny jako „od Mustanga“ a především výkony téhle legendy s maximální povolenou rychlostí až 300 km/h dávaly pilotovi pocit, že sedí v něčem docela jiném. První Luňák létal v roce 1948, sériová výroba v letech 1950-51 dala 75 kusů. Po delší době „uzemnění“ v 70. a 80. letech bylo několik strojů rekonstruováno a létají dodnes. Trup a ocasní plochy Luňáku posloužily při vývoji LF-207 Laminár, jednomu z prvních (ne-li vůbec prvnímu) větroni s moderním laminárním profilem křídla.
Šestimetrový Luňák z produkce firmy Black Horse určený především pro aerovlek a svahové létání. V jeho konstrukci se také počítá s motorizací instalací střídavého elektromotoru výkonové třídy AXI 5345-5360 se sklopnou vrtulí do přídě modelu.
Trup tvoří lehká konstrukce z překližkových přepážek s tuhým celobalsovým potahem potažená nažehlovací fólí Oracover. Pro snadnější přepravu jze trup rozdělit na dvě poloviny spojované duralovými trubkami a šrouby; dělící rovina probíhá těsně za odtokovou hranou křídla. Přístup k palubní elektronice zajišťuje odnímatelný kryt kabiny - pod čirou "bublinou" najdete maketu palubní desky a pilota se soustředěným výrazem zkušeného akrobatického pilota. V přídi je připraveno posuvné překližkové lože pro upevnění elektromotoru v zadní montáži.
Čtyřdílné křídlo nasouvané z boku na spojku tvořenou dvěma robustními duralovými trubkami je klasické konstrukce s torzní skříní s balsovým tuhým potahem a potahem nažehlovací fólií Oracover. Vnější části křídel s křidélky jsou demontovatelné, spojují se dvěmi duralovými trubkovými spojkami a zajišťují šrouby. Křidélka i klapky jsou ovládány dvěma servy s krátkými přímými táhly; realisticky tlustý profil křídla s klenutou střední křivkou dává dostatek prostoru pro použití serv libovolné velikosti.
Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou celobalsové, vodorovný stabilizátor má celobalsový potah; celý ocas je opět potažen Oracoverem. Pro snadnější přepravu jsou vodorovná i svislá ocasní plocha demontovatelné, upevňované šrouby. Poloviny výškovky jsou ovládány prostřednictvím krátkých drátových táhel silnými servy standardní velikosti uloženými ve vodorovném stabilizátoru. Směrovka je ovládána pomocí lankových náhonů servem umístěným v kokpitu.
Přistávací zařízení je tvořeno jedním neodpruženým kolem napůl vyčnívajícím z obrysu trupu a kluznou ostruhou.
Pro ovládání modelu budete potřebovat šest silných serv standardní velikosti s tahem cca 10 kg.cm, pro směrovku 15-20 kg.cm.
RC souprava by měla být počítačová s aspoň 9 kanály.
Motorizace modelu: Luňák můžete pohánět motorem umístěným v přídi trupu se sklopnou vrtulí na holém trámci bez kuželu – takové řešení je takřka neviditelné, ať už motor běží nebo ne. Dostatečný výkon zajistí střídavý elektromotor třídy AXI 5345 s dvanáctičlánkovým LiPo akumulátorem.
Stavebnice obsahuje: konstrukční trup, křídlo a ocasní plochy potažené Oracoverem, sadu příslušenství, ochranné přepravní návleky pro hlavní části modelu, startovací vozík pro vzlet ze země a návod.
| Rozpětí [mm] | 6000 |
| Délka [mm] | 2800 |
| Hmotnost [g] | 18500 |
| Ovládané funkce | S,V(2),K(2),M,F(2) |
| Stavební náročnost | S3 |
| Náročnost pilotáže | P3,P4 |
Doporučené RC vybavení větroň:
| Rx Aku "High Voltage" | (2x) RAY Rx 7,4 V 5000 mAh Li-poly |
| Serva "High Voltage" | 6x HS-5685MH, 1x HS-7956SHR |
| RC souprava | počítačová min. 9 kanálů |
Doporučené RC vybavení elektra:
| AXI | AXI extra | |
| Motor | AXI 5345/18HD | *AXI 5360/20 |
| Regulátor | FOXY XR-120HV OPTO | FOXY XR-120HV OPTO |
| Akumulátor | 2x FOXY G2 5000 22,2 V | 2x FOXY G2 5000 18,5 V |
| Vrtule | 24x10” | 30x20” |
| Serva "High Voltage" | 6x HS-5685MH, 1x HS-7956SHR | |
| RC souprava | počítačová min. 9 kanálů | |
| *) Vyžaduje zhotovení nového motorového lože a úpravu přídě | ||
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.