Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely trenér do 7000g, akro 5500g, 3D 4300g, větroň 8000g, napájení 5-6s LiPo, hřídel 8 mm, regulátor 85-100A. Včetně unašeče pro pevnou vrtuli a sady pro zadní montáž.Zobrazit celý popisek

Nová generace motorů AXI 5320/xx V2 má vyšší výkon díky svému propracovanému designu, který ve spojení s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu udržuje vinutí motoru chladnější až o 20%.
Robustní a spolehlivé vysokovýkonné střídavé motory řady AXI 5320/xx V2 s otočným pláštěm a neodymovými magnety mají kalenou hřídel o průměru 8 mm uloženou ve třech kuličkových ložiscích, která zajišťují velmi dobrou mechanickou stabilitu při normální i obrácené montáži a dovolují vysoká dynamická zatížení běžná při akrobatickém létání a zaručují velmi vysokou životnost. Rotory motorů řady AXI 5320/xx V2 jsou vyváženy na nejmodernějším dynamickém vyvažovacím zařízení od renomované společnosti Schenck. Kvalitní japonská ložiska, dodávaná do motorů řady V2 se vyznačují vyšší životností a tichým chodem.
Motory řady AXI 5320/xx V2 jsou díky svému velkému kroutícímu momentu vhodné pro přímý pohon velkých vrtulí bez nutnosti použít převodovku, což zajišťuje velmi dobrou účinnost celého pohonu.
| Systém označování motorů: AXI xxYY/zz |
| xx - průměr statoru v mm |
| YY - délka statoru v mm |
| zz - počet závitů |
AXI 5320/18 V2 je velký střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 7 000 g s napájením z šestičlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro elektrifikaci modelů konstruovaných pro pohon dvoutakty 15-20 ccm (resp. čtyřtakty a benzínovými motory 20-30 ccm).
Montáž motoru: AXI 5320/18 V2 je konstruován pro přední i zadní montáž. Při přední montáži za čelo motoru použijte nejméně čtyři šrouby M4, které zasahují do čela motoru v rozmezí 5-6 mm. Motorová přepážka by měla být z 8-10 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor AXI 5320/18 V2 s kabely, unašeč pro pevnou vrtuli, sadu pro zadní montáž, návod.
| Napájení LiXX článků | 5 - 6 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 370 |
| Počet závitů | 18 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 23 |
| Proud naprázdno [A] | 1.3 |
| max. účinnost [%] | 95 |
| Proud při max. účinnosti (η>85%) [A] | 25 - 55 |
| Max. špičkový proud (20 s) [A] | 79 |
| Max. výkon [W] | 1850 |
| Průměr [mm] | 63 |
| Délka [mm] | 55.2 |
| Průměr hřídele [mm] | 8 |
| Hmotnost [g] | 515 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 85 - 100 |
| Větroň do hmotnosti [g] | 8000 |
| Trenér do hmotnosti [g] | 7000 |
| Akrobat do hmotnosti [g] | 5500 |
| 3D do hmotnosti [g] | 4300 |
| Doporučená vrtule | 6S: 18X8-10”, 20x8" |
Nová generace motorů AXI 5320/xx V2 má vyšší výkon díky svému propracovanému designu, který ve spojení s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu udržuje vinutí motoru chladnější až o 20%.
Robustní a spolehlivé vysokovýkonné střídavé motory řady AXI 5320/xx V2 s otočným pláštěm a neodymovými magnety mají kalenou hřídel o průměru 8 mm uloženou ve třech kuličkových ložiscích, která zajišťují velmi dobrou mechanickou stabilitu při normální i obrácené montáži a dovolují vysoká dynamická zatížení běžná při akrobatickém létání a zaručují velmi vysokou životnost. Rotory motorů řady AXI 5320/xx V2 jsou vyváženy na nejmodernějším dynamickém vyvažovacím zařízení od renomované společnosti Schenck. Kvalitní japonská ložiska, dodávaná do motorů řady V2 se vyznačují vyšší životností a tichým chodem.
Motory řady AXI 5320/xx V2 jsou díky svému velkému kroutícímu momentu vhodné pro přímý pohon velkých vrtulí bez nutnosti použít převodovku, což zajišťuje velmi dobrou účinnost celého pohonu.
| Systém označování motorů: AXI xxYY/zz |
| xx - průměr statoru v mm |
| YY - délka statoru v mm |
| zz - počet závitů |
AXI 5320/18 V2 je velký střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 7 000 g s napájením z šestičlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro elektrifikaci modelů konstruovaných pro pohon dvoutakty 15-20 ccm (resp. čtyřtakty a benzínovými motory 20-30 ccm).
Montáž motoru: AXI 5320/18 V2 je konstruován pro přední i zadní montáž. Při přední montáži za čelo motoru použijte nejméně čtyři šrouby M4, které zasahují do čela motoru v rozmezí 5-6 mm. Motorová přepážka by měla být z 8-10 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor AXI 5320/18 V2 s kabely, unašeč pro pevnou vrtuli, sadu pro zadní montáž, návod.
| Napájení LiXX článků | 5 - 6 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 370 |
| Počet závitů | 18 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 23 |
| Proud naprázdno [A] | 1.3 |
| max. účinnost [%] | 95 |
| Proud při max. účinnosti (η>85%) [A] | 25 - 55 |
| Max. špičkový proud (20 s) [A] | 79 |
| Max. výkon [W] | 1850 |
| Průměr [mm] | 63 |
| Délka [mm] | 55.2 |
| Průměr hřídele [mm] | 8 |
| Hmotnost [g] | 515 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 85 - 100 |
| Větroň do hmotnosti [g] | 8000 |
| Trenér do hmotnosti [g] | 7000 |
| Akrobat do hmotnosti [g] | 5500 |
| 3D do hmotnosti [g] | 4300 |
| Doporučená vrtule | 6S: 18X8-10”, 20x8" |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.