






Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely akro do 1800g, 3D 1100g, větroň 2300g, heli 1000g, napájení Lixx 2-3s, hřídel 5 mm, regulátor 60-70A. Včetně kleštinového unašeče pro pevnou vrtuli a sady pro zadní montáž.Zobrazit celý popisek

Nová generace motorů AXI 2820/xx V2 má vyšší výkon díky svému propracovanému designu, který ve spojení s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu udržuje vinutí motoru chladnější až o 20%.
Robustní a spolehlivé vysokovýkonné střídavé motory řady AXI 2820/xx V2 s otočným pláštěm a neodymovými magnety mají kalenou hřídel o průměru 5 mm uloženou ve třech kuličkových ložiscích, která zajišťují velmi dobrou mechanickou stabilitu při normální i obrácené montáži a dovolují vysoká dynamická zatížení běžná při akrobatickém létání a zaručují velmi vysokou životnost. Rotory motorů řady AXI 2820/xx V2 jsou vyváženy na nejmodernějším dynamickém vyvažovacím zařízení od renomované společnosti Schenck. Kvalitní japonská ložiska, dodávaná do motorů řady V2 se vyznačují vyšší životností a tichým chodem.
Motory řady AXI 2820/xx V2 jsou díky svému velkému kroutícímu momentu vhodné pro přímý pohon velkých vrtulí bez nutnosti použít převodovku, což zajišťuje velmi dobrou účinnost celého pohonu.
| Systém označování motorů: AXI xxYY/zz | 
| xx - průměr statoru v mm | 
| YY - délka statoru v mm | 
| zz - počet závitů | 
AXI 2820/8 V2 je střídavý motor učený pro pohon rychlých modelů s letovou hmotností do 2200 g s napájením z tříčlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro hotlinery a rychlé akrobatické modely do 1400 g.
Montáž motoru: AXI 2820/8 V2 je konstruován pro přední i zadní montáž. Při přední montáži za čelo motoru použijte čtyři šrouby M3, které zasahují do čela motoru v rozmezí 3,5-4 mm. Motorová přepážka by měla být ze 4-5 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor AXI 2820/8 V2 s kabely, kleštinový unašeč pro pevnou vrtuli, sadu pro zadní montáž, návod.
| Napájení LiXX článků | 2 - 3 | 
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 1500 | 
| Počet závitů | 8 | 
| Vnitřní odpor [mOhm] | 26 | 
| Proud naprázdno [A] | 3.3 | 
| max. účinnost [%] | 84 | 
| Proud při max. účinnosti (η>75%) [A] | 25 - 37 | 
| Max. špičkový proud (60 s) [A] | 56 | 
| Max. výkon [W] | 565 | 
| Průměr [mm] | 35 | 
| Délka [mm] | 46 | 
| Průměr hřídele [mm] | 5 | 
| Hmotnost [g] | 148 | 
| Počet pólů | 14 | 
| Časování [°] | 15 - 25 | 
| Regulátor [A] | 60 - 70 | 
| Větroň do hmotnosti [g] | 2300 | 
| Trenér do hmotnosti [g] | 2300 | 
| Akrobat do hmotnosti [g] | 1500 | 
| 3D do hmotnosti [g] | 1300 | 
| Doporučená vrtule | 3S: 8x7", 9x5", 9,5x5”, 10x4" | 
Nová generace motorů AXI 2820/xx V2 má vyšší výkon díky svému propracovanému designu, který ve spojení s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu udržuje vinutí motoru chladnější až o 20%.
Robustní a spolehlivé vysokovýkonné střídavé motory řady AXI 2820/xx V2 s otočným pláštěm a neodymovými magnety mají kalenou hřídel o průměru 5 mm uloženou ve třech kuličkových ložiscích, která zajišťují velmi dobrou mechanickou stabilitu při normální i obrácené montáži a dovolují vysoká dynamická zatížení běžná při akrobatickém létání a zaručují velmi vysokou životnost. Rotory motorů řady AXI 2820/xx V2 jsou vyváženy na nejmodernějším dynamickém vyvažovacím zařízení od renomované společnosti Schenck. Kvalitní japonská ložiska, dodávaná do motorů řady V2 se vyznačují vyšší životností a tichým chodem.
Motory řady AXI 2820/xx V2 jsou díky svému velkému kroutícímu momentu vhodné pro přímý pohon velkých vrtulí bez nutnosti použít převodovku, což zajišťuje velmi dobrou účinnost celého pohonu.
| Systém označování motorů: AXI xxYY/zz | 
| xx - průměr statoru v mm | 
| YY - délka statoru v mm | 
| zz - počet závitů | 
AXI 2820/8 V2 je střídavý motor učený pro pohon rychlých modelů s letovou hmotností do 2200 g s napájením z tříčlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro hotlinery a rychlé akrobatické modely do 1400 g.
Montáž motoru: AXI 2820/8 V2 je konstruován pro přední i zadní montáž. Při přední montáži za čelo motoru použijte čtyři šrouby M3, které zasahují do čela motoru v rozmezí 3,5-4 mm. Motorová přepážka by měla být ze 4-5 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor AXI 2820/8 V2 s kabely, kleštinový unašeč pro pevnou vrtuli, sadu pro zadní montáž, návod.
| Napájení LiXX článků | 2 - 3 | 
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 1500 | 
| Počet závitů | 8 | 
| Vnitřní odpor [mOhm] | 26 | 
| Proud naprázdno [A] | 3.3 | 
| max. účinnost [%] | 84 | 
| Proud při max. účinnosti (η>75%) [A] | 25 - 37 | 
| Max. špičkový proud (60 s) [A] | 56 | 
| Max. výkon [W] | 565 | 
| Průměr [mm] | 35 | 
| Délka [mm] | 46 | 
| Průměr hřídele [mm] | 5 | 
| Hmotnost [g] | 148 | 
| Počet pólů | 14 | 
| Časování [°] | 15 - 25 | 
| Regulátor [A] | 60 - 70 | 
| Větroň do hmotnosti [g] | 2300 | 
| Trenér do hmotnosti [g] | 2300 | 
| Akrobat do hmotnosti [g] | 1500 | 
| 3D do hmotnosti [g] | 1300 | 
| Doporučená vrtule | 3S: 8x7", 9x5", 9,5x5”, 10x4" | 

Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.

Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.

Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.

Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.

Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.

Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.

Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.

Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?

Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.

V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.

Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.

Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.

RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.

Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.

RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!

Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.