Termický nebo svahový větroň/motorový větroň 2160mm, vybavený střídavým motorem Permax BL-O 3516-0850, střídavým regulátorem MultiCont BL 40 S-BEC, přijímačem RX-5 M-LINK ID4, 3S LiPo aku 2200mAh, čtyřmi servy MPX Nano-S. Model z vysoce odolného ELAPORu, ovládaná křidélka, směrovka, výškovka.Zobrazit celý popisek

Solius navazuje na osvědčenou aerodynamickou koncepci Easy Glideru, ke které přidává eleganci moderního větroně v "á-es-wéčkovém" stylu. Na první pohled zaujme štíhlý trup s průhledným krytem kabiny s naznačeným kokpitem, potěší ocasní plochy v T uspořádání umožňující snadnou demontáž vodorovné ocasní plochy pro přepravu. Křídlo s rozpětím 2160 mm si zachovává díky rozumné štíhlosti velkou nosnou plochu a zaručuje tak výborné vlastnosti v kluzu a příjemné chování při nízkých rychlostech.
Trup modelu je zhotoven z takřka nezničitelného pěnového ELAPORu. Tajemstvím, které umožňuje mít pěnový trup tak štíhlý, je šestihranná tenkostěnná trubka ze slitiny hliníku vyztužující trup od křídla po ocasní plochy. Trubkou jsou také vedeny prodlužovací kabely serv směrovky a výškovky. Příď trupu i ocas dále zpevňuje několik laminátových tyček vlepených mezi poloviny trupu a na kýlovku. Motor PERMAX BL-O 3516-0850 je upevněn v přídi na plastovém motorovém loži. Součástí stavebnice je sklopná vrtule s listy 12x6". Konstruktéři Multiplexu samozřejmě nezapomněli trup opatřit nasávacími a výstupními otvory zajišťující chlazení motoru, regulátoru a pohonného akumulátoru. V prostoru kabiny je uložen 40 A střídavý regulátor otáček MultiCont BL 40 S-BEC a přijímač RX-5 M-LINK ID 4. Kryt kabiny s průhlednou "bublinou" je odnímatelný, upevňuje se dvojicí obvyklých plastových zámků Multiplex. V přídi najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor a přijímač. Serva směrovky a výškovky jsou uložena v kýlovce, kormidla ovládají krátkými přímými drátovými táhly.
Křídlo modelu z pěnového ELAPORu je dvojdílné s nosníky ze čtyřhranné trubky ze slitiny hliníku, jejichž vyčnívající části slouží zároveň jako spojka křídla. Poloviny křídla jsou na místě zajištěny důmyslným čepem zapadajícím do zámků na kořenových žebrech - čep se vyjímá a zasouvá z prostoru kabiny. Serva křidélek jsou nainstalovaná v šachtách s plastovými kryty, křidélka (po délce vyztužená tenkostěnnou trubkou z nerez oceli) jsou ovládána nezávisle krátkými přímými drátovými táhly.
Ocasní plochy jsou z rovněž z pěnového ELAPORU s výztuhami z laminátových tyček. Vodorovná ocasní plocha se upevňuje na vrchol kýlovky pomocí dvou polyamidových šroubů.
Přistávací zařízení je jednostopé v "ASW" stylu, s hlavním kolem o průměru 45 mm a kluznou botkou na ocase.
Pro napájení je dodáván Li-poly tříčlánek s kapacitou 2200 mAh se zatížitelností 20C. Pokud požijete jiný typ, volte jej tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště.
Pro ovládání modelu v zásadě vystačíte i s tou nejobyčejnější RC soupravou Multiplex 2,4GHz M-LINK, takže můžete použít palubní vybavení z vašeho "olétaného" začátečnického RC setu s vysílačem SMART SX. Ideální je samozřejmě použití počítačové RC soupravy MULTIPLEX, umožňující nezávislé ovládání křidélek dvěma servy a jejich mixování v roli aerodynamických brzd (obě křidélka se vychylují souhlasně nahoru).
ARF set obsahuje: hotový trup, křídlo a ocasní plochy z pěnového ELAPORu s nainstalovaným střídavým motorem PERMAX BL-O 3516-0850, střídavým regulátorem otáček MultiCont BL 40 S-BEC, přijímačem RX-5 M-LINK ID 4, 4 servy MPX Nano-S, pohonný akumulátor Li-BATT eco 3/1-2200, sadu příslušenství, sklopnou vrtuli s listy 12x6" a návod.
| Rozpětí [mm] | 2160 |
| Délka [mm] | 1100 |
| Hmotnost [g] | 1250 - 1450 |
| Plocha křídla [dm2] | 40.7 |
| Ovládané funkce | S,V,K(2),M |
| Stavební náročnost | S1 |
| Náročnost pilotáže | P1,P2 |
Solius navazuje na osvědčenou aerodynamickou koncepci Easy Glideru, ke které přidává eleganci moderního větroně v "á-es-wéčkovém" stylu. Na první pohled zaujme štíhlý trup s průhledným krytem kabiny s naznačeným kokpitem, potěší ocasní plochy v T uspořádání umožňující snadnou demontáž vodorovné ocasní plochy pro přepravu. Křídlo s rozpětím 2160 mm si zachovává díky rozumné štíhlosti velkou nosnou plochu a zaručuje tak výborné vlastnosti v kluzu a příjemné chování při nízkých rychlostech.
Trup modelu je zhotoven z takřka nezničitelného pěnového ELAPORu. Tajemstvím, které umožňuje mít pěnový trup tak štíhlý, je šestihranná tenkostěnná trubka ze slitiny hliníku vyztužující trup od křídla po ocasní plochy. Trubkou jsou také vedeny prodlužovací kabely serv směrovky a výškovky. Příď trupu i ocas dále zpevňuje několik laminátových tyček vlepených mezi poloviny trupu a na kýlovku. Motor PERMAX BL-O 3516-0850 je upevněn v přídi na plastovém motorovém loži. Součástí stavebnice je sklopná vrtule s listy 12x6". Konstruktéři Multiplexu samozřejmě nezapomněli trup opatřit nasávacími a výstupními otvory zajišťující chlazení motoru, regulátoru a pohonného akumulátoru. V prostoru kabiny je uložen 40 A střídavý regulátor otáček MultiCont BL 40 S-BEC a přijímač RX-5 M-LINK ID 4. Kryt kabiny s průhlednou "bublinou" je odnímatelný, upevňuje se dvojicí obvyklých plastových zámků Multiplex. V přídi najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor a přijímač. Serva směrovky a výškovky jsou uložena v kýlovce, kormidla ovládají krátkými přímými drátovými táhly.
Křídlo modelu z pěnového ELAPORu je dvojdílné s nosníky ze čtyřhranné trubky ze slitiny hliníku, jejichž vyčnívající části slouží zároveň jako spojka křídla. Poloviny křídla jsou na místě zajištěny důmyslným čepem zapadajícím do zámků na kořenových žebrech - čep se vyjímá a zasouvá z prostoru kabiny. Serva křidélek jsou nainstalovaná v šachtách s plastovými kryty, křidélka (po délce vyztužená tenkostěnnou trubkou z nerez oceli) jsou ovládána nezávisle krátkými přímými drátovými táhly.
Ocasní plochy jsou z rovněž z pěnového ELAPORU s výztuhami z laminátových tyček. Vodorovná ocasní plocha se upevňuje na vrchol kýlovky pomocí dvou polyamidových šroubů.
Přistávací zařízení je jednostopé v "ASW" stylu, s hlavním kolem o průměru 45 mm a kluznou botkou na ocase.
Pro napájení je dodáván Li-poly tříčlánek s kapacitou 2200 mAh se zatížitelností 20C. Pokud požijete jiný typ, volte jej tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště.
Pro ovládání modelu v zásadě vystačíte i s tou nejobyčejnější RC soupravou Multiplex 2,4GHz M-LINK, takže můžete použít palubní vybavení z vašeho "olétaného" začátečnického RC setu s vysílačem SMART SX. Ideální je samozřejmě použití počítačové RC soupravy MULTIPLEX, umožňující nezávislé ovládání křidélek dvěma servy a jejich mixování v roli aerodynamických brzd (obě křidélka se vychylují souhlasně nahoru).
ARF set obsahuje: hotový trup, křídlo a ocasní plochy z pěnového ELAPORu s nainstalovaným střídavým motorem PERMAX BL-O 3516-0850, střídavým regulátorem otáček MultiCont BL 40 S-BEC, přijímačem RX-5 M-LINK ID 4, 4 servy MPX Nano-S, pohonný akumulátor Li-BATT eco 3/1-2200, sadu příslušenství, sklopnou vrtuli s listy 12x6" a návod.
| Rozpětí [mm] | 2160 |
| Délka [mm] | 1100 |
| Hmotnost [g] | 1250 - 1450 |
| Plocha křídla [dm2] | 40.7 |
| Ovládané funkce | S,V,K(2),M |
| Stavební náročnost | S1 |
| Náročnost pilotáže | P1,P2 |
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.