










RC model obojživelného vozu v měřítku 1:16. Plastové provedení vozu zvládne jak jízdu na souši tak i plavbu po hladině vody. Model obsahuje stejnosměrný motor, proporcionální řízení. Vysílač na frekvenci 2,4GHz, součástí balení 4x AA do vysílače a pohonná Lipo aku.Zobrazit celý popisek

Ford GPA „Seep“ byla obojživelná verze světové války II Ford GPW jeep . Na rozdíl od džípu nebyl model úspěšný; na souši to byl považován za příliš pomalý a těžký a postrádal dostatečné námořní schopnosti na otevřené vodě. Na GPA byly použity konstrukční prvky mnohem většího a úspěšnějšího obojživelného vozu DUKW.
Poté, co zadali Willys , Ford a Bantam postavit prvních 4500 džípů (1500 každý) v březnu 1941 zřídila Rada pro motorovou dopravu v USA projekt pod vedením Výboru pro národní obranný výzkum (NDRC) s názvem „QMC-4 1/4 Ton Truck Light Amphibian“.
Roderick Stephens Jr. ze společnosti Sparkman & Stephens Inc. návrhářů jachet byli požádáni, aby navrhli tvar obojživelného džípu o hmotnosti 2700 liber (1200 kg) ve stejném duchu jako pro obojživelný nákladní automobil DUKW s pohonem všech kol . Stephensův design trupu vypadal jako miniaturní verze modelu DUKW a stejně tak měl "Seep" šroubovou vrtuli poháněnou pomocným náhonem, který pracoval ve vyhrazeném tunelu v zadní části karoserie, stejně jako správné kormidlo.
Konstrukce vozidla byla vyvinuta v konkurenci společností Marmon-Herrington a Ford Motor Company . Marmon-Herrington se specializuje na vozidla s pohonem všech kol. Trup prototypu Marmon-Herrington vytvořil integrovanou unibody strukturu, vytvořenou vyřezáváním tvarů z ocelového plechu a jejich svařováním. Vstup Fordu však používal robustní podvozek a vnitřní rám, ke kterému byl přivařen víceméně běžný ocelový plech automobilu. Díky této konstrukci byla GPA o 180 liber lehčí než její konkurence. Design GPA byl co nejvíce založen na standardních džípech Willys MB a Ford GPW, využívajících mnoho stejných dílů. GPA měl interiér podobný interiéru džípů MB / GPW, i když kabina řidiče měla téměř dvakrát tolik ovládacích pák: 2WD / 4WD, hi-range / lo-range, naviják s navijákem (na přídi), nasazení vrtule a ovládání kormidla. Po přímém srovnání prototypů obou společností získala společnost Ford kontrakt na výrobu od roku 1942.
Technické specifikace originálu
Motor: benzínový čtyřválec 2201 cm³, 60 koní, 3 stupňová + 2stupňová převodovka.
Rozměry: karoserie délka 4,62m, rozvor 2,13m, rozchod 1,63m, pohotovostní hmotnost 1100kg, celková max. hmotnost 1610 kg.
Funkce a obsah balení
Ford GPA „Seep“ byla obojživelná verze světové války II Ford GPW jeep . Na rozdíl od džípu nebyl model úspěšný; na souši to byl považován za příliš pomalý a těžký a postrádal dostatečné námořní schopnosti na otevřené vodě. Na GPA byly použity konstrukční prvky mnohem většího a úspěšnějšího obojživelného vozu DUKW.
Poté, co zadali Willys , Ford a Bantam postavit prvních 4500 džípů (1500 každý) v březnu 1941 zřídila Rada pro motorovou dopravu v USA projekt pod vedením Výboru pro národní obranný výzkum (NDRC) s názvem „QMC-4 1/4 Ton Truck Light Amphibian“.
Roderick Stephens Jr. ze společnosti Sparkman & Stephens Inc. návrhářů jachet byli požádáni, aby navrhli tvar obojživelného džípu o hmotnosti 2700 liber (1200 kg) ve stejném duchu jako pro obojživelný nákladní automobil DUKW s pohonem všech kol . Stephensův design trupu vypadal jako miniaturní verze modelu DUKW a stejně tak měl "Seep" šroubovou vrtuli poháněnou pomocným náhonem, který pracoval ve vyhrazeném tunelu v zadní části karoserie, stejně jako správné kormidlo.
Konstrukce vozidla byla vyvinuta v konkurenci společností Marmon-Herrington a Ford Motor Company . Marmon-Herrington se specializuje na vozidla s pohonem všech kol. Trup prototypu Marmon-Herrington vytvořil integrovanou unibody strukturu, vytvořenou vyřezáváním tvarů z ocelového plechu a jejich svařováním. Vstup Fordu však používal robustní podvozek a vnitřní rám, ke kterému byl přivařen víceméně běžný ocelový plech automobilu. Díky této konstrukci byla GPA o 180 liber lehčí než její konkurence. Design GPA byl co nejvíce založen na standardních džípech Willys MB a Ford GPW, využívajících mnoho stejných dílů. GPA měl interiér podobný interiéru džípů MB / GPW, i když kabina řidiče měla téměř dvakrát tolik ovládacích pák: 2WD / 4WD, hi-range / lo-range, naviják s navijákem (na přídi), nasazení vrtule a ovládání kormidla. Po přímém srovnání prototypů obou společností získala společnost Ford kontrakt na výrobu od roku 1942.
Technické specifikace originálu
Motor: benzínový čtyřválec 2201 cm³, 60 koní, 3 stupňová + 2stupňová převodovka.
Rozměry: karoserie délka 4,62m, rozvor 2,13m, rozchod 1,63m, pohotovostní hmotnost 1100kg, celková max. hmotnost 1610 kg.
Funkce a obsah balení
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.