Tester střídavých motorů bez snímačů i se snímači - měří proudový odběr, otáčky, KV (počet otáček na volt), hlučnost, časování motoru (průměrné i jednotlivých fází), testuje Hallovy sondy střídavých motorů se senzory.Zobrazit celý popisek

Tester střídavých elektromotorů SKY RC Motor Analyzer BMA-01 je elektronický přístroj speciálně zkonstruovaný pro měření parametrů, jako je počet otáček na volt („KV“), otáčky motoru, měření proudového odběru, měření časování (průměrné hodnoty i jednotlivých fází), měření hlučnosti a kontrola funkcí Hallových senzorů střídavých motorů. Naměřené hodnoty pro střídavé motory se snímači i bez snímačů jsou v reálném čase zobrazovány na dvouřádkovém LCD displeji.
Tester je primárně určen pro 2- a 6-pólové motory v klasickém uspořádání („inrunnery“) používané v modelech RC aut s maximálním proudovým odběrem 30 A. Měření motorů s jiným počtem pólů (2-36 pólů) a motorů s rotačním pláštěm („outrunnerů“) je také možné, ale fungování přístroje s některými typy outrunnerů nemusí být zaručeno.
Součástí testeru je držák pro upevnění testovaného motoru (inrunneru). Pro napájení testeru budete potřebovat dvoučlánkový LiPo akumulátor, který by měl mít kapacitu aspoň 2000 mAh.
1. Kontrola střídavých motorů se snímači („sensored“) i bez snímačů („sensorless“)
V režimu kontroly motoru se testovaný motor upevní do držáku na testeru. Silové kabely motoru a popř. kabel senzorů se zapojí do odpovídajících zásuvek na testeru. V softwaru se nasatví počet pólů měřeného motoru. Po spuštění měření tester automaticky zajistí měkký rozběh motoru na nízké otáčky; poté můžete otáčky motoru zvyšovat až na maximum otáčením 3D kolečka – úroveň plynu je signalizována sloupcem LED diod. Motor Analyzer měří:
2. Měření časování
Tester umožňuje měření časování motoru – poskytuje jak průměrnou hodnotu pro celý motor, tak i hodnoty pro snímače jednotlivých fází A, B a C. Díky tomu můžete velmi přesně dolaďovat časování (v ideálním případě by měly být hodnoty pro všechny tři fáze stejné).
3. Měření hlučnosti
Špatně vyrobený/smontovaný motor, podřadná nebo opotřebená ložiska, ohnutá hřídel, nevyvážený rotor a další mechanické vady mohou generovat vibrace. Vibrace motoru rozechvívají okolní vzduch – toto chvění jsou zvukové vlny, které vnímáme jako zvuk motoru.
Čím vyšší úroveň vibrací, tím negativněji je ovlivňována výkonnost motoru. Díky měření hlučnosti motorů vestavěným měřícím mikrofonem můžete vybrat kus s nejnižšími vibracemi – tj. s nejnižšími ztrátami.
4. Testování Hallových senzorů (pouze pro motory se snímači)
Tento režim slouží ke kontrole správné funkce Hallových sond snímajících polohu rotoru – to je kriticky důležité pro správné řízení chodu motoru regulátorem. S pomocí testeru např. odhalíte, zda není nekterý ze senzorů vadný nebo zda nejsou silové kabely motoru zapojené v nesprávném pořadí.
Sada testeru obsahuje: Motor Analyzer BMA-01, napájecí kabel XT60/banáky 4 mm, napájecí kabel XT60/Tamiya, šestižilový kabel senzorů, návod
| Napájení | 7,4-8,4 V (2S LiPo) |
| Podporované typy motorů | Střídavé se snímači i bez snímačů (2-36 pólů) |
| Přesnost měření KV | ±3% |
| Přesnost měření časování | ±4% |
| Rozsah měření časování | 0-70° |
| Rozsah měření hlučnosti | 60-120 dB |
| Max. proudový odběr motoru | max. 30 A při 8,4 V |
| Rozměry | 136,5x80,6x24,5 mm |
| Hmotnost | 282 g |
Tester střídavých elektromotorů SKY RC Motor Analyzer BMA-01 je elektronický přístroj speciálně zkonstruovaný pro měření parametrů, jako je počet otáček na volt („KV“), otáčky motoru, měření proudového odběru, měření časování (průměrné hodnoty i jednotlivých fází), měření hlučnosti a kontrola funkcí Hallových senzorů střídavých motorů. Naměřené hodnoty pro střídavé motory se snímači i bez snímačů jsou v reálném čase zobrazovány na dvouřádkovém LCD displeji.
Tester je primárně určen pro 2- a 6-pólové motory v klasickém uspořádání („inrunnery“) používané v modelech RC aut s maximálním proudovým odběrem 30 A. Měření motorů s jiným počtem pólů (2-36 pólů) a motorů s rotačním pláštěm („outrunnerů“) je také možné, ale fungování přístroje s některými typy outrunnerů nemusí být zaručeno.
Součástí testeru je držák pro upevnění testovaného motoru (inrunneru). Pro napájení testeru budete potřebovat dvoučlánkový LiPo akumulátor, který by měl mít kapacitu aspoň 2000 mAh.
1. Kontrola střídavých motorů se snímači („sensored“) i bez snímačů („sensorless“)
V režimu kontroly motoru se testovaný motor upevní do držáku na testeru. Silové kabely motoru a popř. kabel senzorů se zapojí do odpovídajících zásuvek na testeru. V softwaru se nasatví počet pólů měřeného motoru. Po spuštění měření tester automaticky zajistí měkký rozběh motoru na nízké otáčky; poté můžete otáčky motoru zvyšovat až na maximum otáčením 3D kolečka – úroveň plynu je signalizována sloupcem LED diod. Motor Analyzer měří:
2. Měření časování
Tester umožňuje měření časování motoru – poskytuje jak průměrnou hodnotu pro celý motor, tak i hodnoty pro snímače jednotlivých fází A, B a C. Díky tomu můžete velmi přesně dolaďovat časování (v ideálním případě by měly být hodnoty pro všechny tři fáze stejné).
3. Měření hlučnosti
Špatně vyrobený/smontovaný motor, podřadná nebo opotřebená ložiska, ohnutá hřídel, nevyvážený rotor a další mechanické vady mohou generovat vibrace. Vibrace motoru rozechvívají okolní vzduch – toto chvění jsou zvukové vlny, které vnímáme jako zvuk motoru.
Čím vyšší úroveň vibrací, tím negativněji je ovlivňována výkonnost motoru. Díky měření hlučnosti motorů vestavěným měřícím mikrofonem můžete vybrat kus s nejnižšími vibracemi – tj. s nejnižšími ztrátami.
4. Testování Hallových senzorů (pouze pro motory se snímači)
Tento režim slouží ke kontrole správné funkce Hallových sond snímajících polohu rotoru – to je kriticky důležité pro správné řízení chodu motoru regulátorem. S pomocí testeru např. odhalíte, zda není nekterý ze senzorů vadný nebo zda nejsou silové kabely motoru zapojené v nesprávném pořadí.
Sada testeru obsahuje: Motor Analyzer BMA-01, napájecí kabel XT60/banáky 4 mm, napájecí kabel XT60/Tamiya, šestižilový kabel senzorů, návod
| Napájení | 7,4-8,4 V (2S LiPo) |
| Podporované typy motorů | Střídavé se snímači i bez snímačů (2-36 pólů) |
| Přesnost měření KV | ±3% |
| Přesnost měření časování | ±4% |
| Rozsah měření časování | 0-70° |
| Rozsah měření hlučnosti | 60-120 dB |
| Max. proudový odběr motoru | max. 30 A při 8,4 V |
| Rozměry | 136,5x80,6x24,5 mm |
| Hmotnost | 282 g |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.