













RC auto Rally Legends Lancia 037 1983 4WD v měřítku 1:10. Model má plně proporcionální ovládání fungující na frekvenci 2.4 GHz, je extrémně odolný a především se jedná o licenční model. To znamená, že designové zpracování modelu odpovídá reálnému vozu do toho nejmenšího detailu.Zobrazit celý popisek

Maketově zpracované RC auto Lancia 037 Rally 1983 1:10. Model je zpracován podle Rally speciálu z roku 1983 do toho nejmenšího detailu a je jedním z italské série The Rally Legends, která je věnována právě závodním legendám.
Klíčové vlastnosti
Lancia 037 Rally byl jednoúčelový soutěžní automobil, který v letech 1981 až 1984 vyráběla italská automobilka Lancia. Vůz byl postaven pro účast v automobilových soutěžích, tzv. rallye ve skupině B, tedy skupině sportovních automobilů podle řádů FIA (mezinárodní automobilová federace). V roce 1983 získal titul mistra světa značek v automobilových soutěžích. Automobil s jeho čtyřválcovým celohliníkovým motorem DOHC s přeplňováním byl uložen podélně za sedadly posádky, za ním byla uložena podélně převodovka ZF a poháněna byla zadní kola. Soutěžní speciály v době představení disponovaly výkonem kolem 260–280 koní, verze Evo2 v roce 1984 s převrtaným motorem na 2,1 litru potom měla přes 300 koní, poslední asfaltová specifikace disponovala výkonem kolem 340 koní na 8000/min. a maximálním krouticím momentem 324 Nm při 5000/min. Na motor navazovala pětistupňová bezsychronní převodovka s přímými zuby od firmy ZF se zdvojeným řadicím mechanismem prostřednictvím kulových kloubů. Zadní diferenciál s omezenou svorností měl několik stupňů nastavení (od 40 do 70 %). Vůz měl nezávislé zavěšení všech kol, vpředu se čtyřprvkovou a vzadu s pětiprvkovou lichoběžníkovou konstrukcí a spodními kovanými rameny, vše uloženo v kulových kloubech UniBall.
Toto RC auto je maketově zpracovaný model známého závodního speciálu Lancia 037 z roku 1983. Lexanová karoserie je lakovaná a má na sobě mnoho maketových doplňků od světel, přes zrcátka, stěrače, výfuk až po brzdové třmeny. Tento vůz ze série The Rally Legends tak není hračkou, ani modelem, ale perfektně funkční Rally Legendou!
Model byl po vzoru ikony konstruován tak, aby byl přívětivý i těm nejprofesionálnějším RC závodníkům. Vůz má plně nastavitelný podvozek Nanda NRX-10, který umožňuje odklon i sbíhavost kol. Zároveň je model osazen hliníkovými olejovými tlumiči, které jsou také nastavitelné a na modelu je dokonce více otvorů pro jejich uchycení. Tlumiče si tak můžete nastavit přesně podle traťových podmínek.
Stejnosměrný motor 540 23T dodává výkon na všechna čtyři kola. Na těch najdete měkké a extra přilnavé pneumatiky, které vozu poskytují maximální trakci. Aby byl nejenom pohledný, ale zároveň odolný, byl vybaven mnoha kovovými díly - za zmínku stojí planetové diferenciály, poloosy, hliníkové vyztužení šasi, kuličková ložiska nebo kovový středový kardan. Výhodou Lancie 037 je také zapouzdřená převodovka a ochrana proti stříkající vodě, díky které zvládnete průjezd mělkými kalužemi nebo provoz v lehké přeháňce. V neposlední řadě je důležité zmínit i přední nárazník z mechové gumy, který dokáže model ochránit v případě čelního nárazu.
Balení obsahuje volantový ovladač o frekvenci 2,4GHz, což znamená, že spolu může jezdit více modelů bez toho, aby se navzájem rušili. Plně proporcionální ovládání pak znamená, že můžete plynule zvyšovat a snižovat rychlost či důraz v zatáčení. Zásluhou toho dokážou model ovládat i nejmenší jezdci.
Abyste ihned mohli vyrazit na závodní dráhu, stačí jen nabít přiložený akumulátor modelu a vložit 4ks AA tužkových baterií do vysílače. Tyto nejsou součástí balení, vhodné však můžete nalézt v záložce Příslušenství přímo pod fotografiemi produktu.
Obsah balení:
Maketově zpracované RC auto Lancia 037 Rally 1983 1:10. Model je zpracován podle Rally speciálu z roku 1983 do toho nejmenšího detailu a je jedním z italské série The Rally Legends, která je věnována právě závodním legendám.
Klíčové vlastnosti
Lancia 037 Rally byl jednoúčelový soutěžní automobil, který v letech 1981 až 1984 vyráběla italská automobilka Lancia. Vůz byl postaven pro účast v automobilových soutěžích, tzv. rallye ve skupině B, tedy skupině sportovních automobilů podle řádů FIA (mezinárodní automobilová federace). V roce 1983 získal titul mistra světa značek v automobilových soutěžích. Automobil s jeho čtyřválcovým celohliníkovým motorem DOHC s přeplňováním byl uložen podélně za sedadly posádky, za ním byla uložena podélně převodovka ZF a poháněna byla zadní kola. Soutěžní speciály v době představení disponovaly výkonem kolem 260–280 koní, verze Evo2 v roce 1984 s převrtaným motorem na 2,1 litru potom měla přes 300 koní, poslední asfaltová specifikace disponovala výkonem kolem 340 koní na 8000/min. a maximálním krouticím momentem 324 Nm při 5000/min. Na motor navazovala pětistupňová bezsychronní převodovka s přímými zuby od firmy ZF se zdvojeným řadicím mechanismem prostřednictvím kulových kloubů. Zadní diferenciál s omezenou svorností měl několik stupňů nastavení (od 40 do 70 %). Vůz měl nezávislé zavěšení všech kol, vpředu se čtyřprvkovou a vzadu s pětiprvkovou lichoběžníkovou konstrukcí a spodními kovanými rameny, vše uloženo v kulových kloubech UniBall.
Toto RC auto je maketově zpracovaný model známého závodního speciálu Lancia 037 z roku 1983. Lexanová karoserie je lakovaná a má na sobě mnoho maketových doplňků od světel, přes zrcátka, stěrače, výfuk až po brzdové třmeny. Tento vůz ze série The Rally Legends tak není hračkou, ani modelem, ale perfektně funkční Rally Legendou!
Model byl po vzoru ikony konstruován tak, aby byl přívětivý i těm nejprofesionálnějším RC závodníkům. Vůz má plně nastavitelný podvozek Nanda NRX-10, který umožňuje odklon i sbíhavost kol. Zároveň je model osazen hliníkovými olejovými tlumiči, které jsou také nastavitelné a na modelu je dokonce více otvorů pro jejich uchycení. Tlumiče si tak můžete nastavit přesně podle traťových podmínek.
Stejnosměrný motor 540 23T dodává výkon na všechna čtyři kola. Na těch najdete měkké a extra přilnavé pneumatiky, které vozu poskytují maximální trakci. Aby byl nejenom pohledný, ale zároveň odolný, byl vybaven mnoha kovovými díly - za zmínku stojí planetové diferenciály, poloosy, hliníkové vyztužení šasi, kuličková ložiska nebo kovový středový kardan. Výhodou Lancie 037 je také zapouzdřená převodovka a ochrana proti stříkající vodě, díky které zvládnete průjezd mělkými kalužemi nebo provoz v lehké přeháňce. V neposlední řadě je důležité zmínit i přední nárazník z mechové gumy, který dokáže model ochránit v případě čelního nárazu.
Balení obsahuje volantový ovladač o frekvenci 2,4GHz, což znamená, že spolu může jezdit více modelů bez toho, aby se navzájem rušili. Plně proporcionální ovládání pak znamená, že můžete plynule zvyšovat a snižovat rychlost či důraz v zatáčení. Zásluhou toho dokážou model ovládat i nejmenší jezdci.
Abyste ihned mohli vyrazit na závodní dráhu, stačí jen nabít přiložený akumulátor modelu a vložit 4ks AA tužkových baterií do vysílače. Tyto nejsou součástí balení, vhodné však můžete nalézt v záložce Příslušenství přímo pod fotografiemi produktu.
Obsah balení:
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?