Popis produktu připravujeme.

Společnost Draisinenbau Dr. Alpers & Co KG začala od roku 1947 vyrábět automobily pod názvem Wendax. Kromě modelu Aero WS 700 nabízela továrna také dodávku. Krátkodobý prodejní úspěch podnítil majitele firmy Dr. Adolfa Alperse k urychlení rozvoje podniku. V hlavě měl limuzínu po vzoru typu Hansa 1500 od firmy Borgward. Během extrémně krátké doby několika měsíců byl nový osobní vůz navržen a uveden do výroby.
Vysoké kapacitní vytížení závodu s typem Aero a obnovení stavby ručních vozů pro železnici vázalo všechny pracovníky, takže na intenzivní testování nového vozu nebyly kapacity. Prodejní cena byla uvedena přesně 5 750 DM. Cena byla kalkulována extrémně přísně, takže sotva přinesla zisk, ale způsobila senzaci na scéně!
Jak se však rychle ukázalo, kalkulace doktora Adolfa Alperse nevyšla.
Počáteční euforie z rychlého sedanu s rychlostí 102 km/h, označeného jako WS 750, který byl poprvé k dispozici v roce 1950, se rychle vypařila. Důvodem byly obrovské kvalitativní a konstrukční nedostatky. Stížnosti vedly k potřebným kapacitám na opravy. Ze sériové výroby museli být staženi dělníci, takže slibované krátké dodací lhůty nových vozů již nebylo možné dodržet. Poslední smrtelnou ránu nakonec utrpěl známý novinář Werner Oswald, když v roce 1951 zveřejnil v automobilovém časopise "Das Auto" článek "In Sachen Wendax" ("Ohledně Wendaxu").
Dr. Adolf Alpers musel v roce 1951 vyhlásit konkurz na svou divizi konstrukce vozidel. Z továrny v hamburské ulici Wendestraße odešlo celkem pouze 55 vozů Wendax WS 750.
Společnost Draisinenbau Dr. Alpers & Co KG začala od roku 1947 vyrábět automobily pod názvem Wendax. Kromě modelu Aero WS 700 nabízela továrna také dodávku. Krátkodobý prodejní úspěch podnítil majitele firmy Dr. Adolfa Alperse k urychlení rozvoje podniku. V hlavě měl limuzínu po vzoru typu Hansa 1500 od firmy Borgward. Během extrémně krátké doby několika měsíců byl nový osobní vůz navržen a uveden do výroby.
Vysoké kapacitní vytížení závodu s typem Aero a obnovení stavby ručních vozů pro železnici vázalo všechny pracovníky, takže na intenzivní testování nového vozu nebyly kapacity. Prodejní cena byla uvedena přesně 5 750 DM. Cena byla kalkulována extrémně přísně, takže sotva přinesla zisk, ale způsobila senzaci na scéně!
Jak se však rychle ukázalo, kalkulace doktora Adolfa Alperse nevyšla.
Počáteční euforie z rychlého sedanu s rychlostí 102 km/h, označeného jako WS 750, který byl poprvé k dispozici v roce 1950, se rychle vypařila. Důvodem byly obrovské kvalitativní a konstrukční nedostatky. Stížnosti vedly k potřebným kapacitám na opravy. Ze sériové výroby museli být staženi dělníci, takže slibované krátké dodací lhůty nových vozů již nebylo možné dodržet. Poslední smrtelnou ránu nakonec utrpěl známý novinář Werner Oswald, když v roce 1951 zveřejnil v automobilovém časopise "Das Auto" článek "In Sachen Wendax" ("Ohledně Wendaxu").
Dr. Adolf Alpers musel v roce 1951 vyhlásit konkurz na svou divizi konstrukce vozidel. Z továrny v hamburské ulici Wendestraße odešlo celkem pouze 55 vozů Wendax WS 750.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!