Popis produktu připravujeme.

Po druhé světové válce závodní scéna rychle ožila. Závodník Kurt Kuhnke z Braunschweigu snil o závodním voze. Spojence pro svůj záměr našel v inženýrovi Volkswagenu Walteru Hampelovi. Plán spočíval ve stavbě závodního vozu s technologií wolfsburského výrobce a aerodynamicky řešenou karoserií. Kuhnke a Hampel představili svůj nápad šéfovi konstrukce Volkswagenu Josefu Kalesovi v naději, že od závodu získají materiální a odbornou pomoc. Josefu Kalesovi se projekt také líbil a přislíbil podporu. Ta probíhala tak, že se Gustav Vogelsang intenzivně věnoval motoru a vylákal z boxerového motoru několik koní navíc.
V dílně karosárny "Heinrich Schwen & Sohn" byl sestaven závodní vůz, jehož základem byl filigránský trubkový prostorový rám, na který byla namontována hliníková karoserie. V aerodynamickém tunelu vůz údajně dosáhl vynikajícího součinitele odporu vzduchu 0,21. Všechny komponenty podvozku pocházely z vozu Volkswagen Brouk, pouze rozvor byl zkrácen o 20 cm. Montáž trvala pouhé tři měsíce, než byl závodní vůz v únoru 1947 hotov.
Poprvé se vůz postavil na start závodu "Braunschweiger Autobahnrennen" (Dálniční závod Braunschweig) 24. srpna 1947. Kurt Kuhnke usedl za volant svého závodního vozu, který byl pokřtěn zkratkou "VLK". Tato tři písmena znamenala "Vollstrom-Leichtbau-Konstruktion" (plně průtočná lehká konstrukce).
Po druhé světové válce závodní scéna rychle ožila. Závodník Kurt Kuhnke z Braunschweigu snil o závodním voze. Spojence pro svůj záměr našel v inženýrovi Volkswagenu Walteru Hampelovi. Plán spočíval ve stavbě závodního vozu s technologií wolfsburského výrobce a aerodynamicky řešenou karoserií. Kuhnke a Hampel představili svůj nápad šéfovi konstrukce Volkswagenu Josefu Kalesovi v naději, že od závodu získají materiální a odbornou pomoc. Josefu Kalesovi se projekt také líbil a přislíbil podporu. Ta probíhala tak, že se Gustav Vogelsang intenzivně věnoval motoru a vylákal z boxerového motoru několik koní navíc.
V dílně karosárny "Heinrich Schwen & Sohn" byl sestaven závodní vůz, jehož základem byl filigránský trubkový prostorový rám, na který byla namontována hliníková karoserie. V aerodynamickém tunelu vůz údajně dosáhl vynikajícího součinitele odporu vzduchu 0,21. Všechny komponenty podvozku pocházely z vozu Volkswagen Brouk, pouze rozvor byl zkrácen o 20 cm. Montáž trvala pouhé tři měsíce, než byl závodní vůz v únoru 1947 hotov.
Poprvé se vůz postavil na start závodu "Braunschweiger Autobahnrennen" (Dálniční závod Braunschweig) 24. srpna 1947. Kurt Kuhnke usedl za volant svého závodního vozu, který byl pokřtěn zkratkou "VLK". Tato tři písmena znamenala "Vollstrom-Leichtbau-Konstruktion" (plně průtočná lehká konstrukce).
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.