





Popis produktu připravujeme.

Ačkoli je jméno bývalé automobilky Tribelhorn na švýcarské automobilové scéně stále dobře známé, mimo Švýcarsko to pravděpodobně neplatí. Historie značky Tribelhorn je prvotřídním příkladem toho, že mnohé z toho, co je dnes inzerováno jako "nové", je ve skutečnosti již dobře známé! Konkrétně se jedná o těžké elektrické nákladní vozy, které ve Švýcarsku spolehlivě a bezpečně jezdily již před 100 lety.
Hnací silou tehdejší elektromotorizace byl Johan Albert Tribelhorn, který již v roce 1902 vyráběl lodě s elektrickým pohonem a krátce poté zahájil výrobu elektrických vozidel. Od roku 1907 se podnikání velmi dobře rozvíjelo a z původně nabízených osobních automobilů byl Tribelhorn brzy schopen splnit téměř každé automobilové přání.
Prodej elektromobilů běžel dobře až do vypuknutí první světové války, ale s jejím začátkem se náhle zhroutil. Teprve s pokračujícím trváním války se odbyt pomalu obnovoval a mezi zákazníky přibývalo úřadů, pošt a některých odvětví průmyslu, které zřejmě viděly v elektromobilech alternativu k přídělovému benzinu.
Po válce Tribelhorn zvýšil počet nákladních vozů z 2,9 tuny až na pět tun užitečného zatížení. Kupující si mohl přesně přizpůsobit uspořádání baterií v závislosti na zamýšleném použití, ujetých kilometrech a zatížení. Pokud se vozidlo používalo hlavně ve stoupání, instalovala se speciální převodovka, která byla v prodejním prospektu inzerována pod názvem "Duplex" nebo "Mountain Gearbox". Speciální převodovka se montovala přímo do nápravy, objemné baterie byly umístěny mezi nápravami v rámu a vážily až 1 700 kg - při celkové hmotnosti prázdného vozu 3 420 kg. Dojezd na jedno nabití baterií se pohyboval mezi 30 a 60 kilometry v závislosti na kritériích zvolených při objednávce.
Ačkoli je jméno bývalé automobilky Tribelhorn na švýcarské automobilové scéně stále dobře známé, mimo Švýcarsko to pravděpodobně neplatí. Historie značky Tribelhorn je prvotřídním příkladem toho, že mnohé z toho, co je dnes inzerováno jako "nové", je ve skutečnosti již dobře známé! Konkrétně se jedná o těžké elektrické nákladní vozy, které ve Švýcarsku spolehlivě a bezpečně jezdily již před 100 lety.
Hnací silou tehdejší elektromotorizace byl Johan Albert Tribelhorn, který již v roce 1902 vyráběl lodě s elektrickým pohonem a krátce poté zahájil výrobu elektrických vozidel. Od roku 1907 se podnikání velmi dobře rozvíjelo a z původně nabízených osobních automobilů byl Tribelhorn brzy schopen splnit téměř každé automobilové přání.
Prodej elektromobilů běžel dobře až do vypuknutí první světové války, ale s jejím začátkem se náhle zhroutil. Teprve s pokračujícím trváním války se odbyt pomalu obnovoval a mezi zákazníky přibývalo úřadů, pošt a některých odvětví průmyslu, které zřejmě viděly v elektromobilech alternativu k přídělovému benzinu.
Po válce Tribelhorn zvýšil počet nákladních vozů z 2,9 tuny až na pět tun užitečného zatížení. Kupující si mohl přesně přizpůsobit uspořádání baterií v závislosti na zamýšleném použití, ujetých kilometrech a zatížení. Pokud se vozidlo používalo hlavně ve stoupání, instalovala se speciální převodovka, která byla v prodejním prospektu inzerována pod názvem "Duplex" nebo "Mountain Gearbox". Speciální převodovka se montovala přímo do nápravy, objemné baterie byly umístěny mezi nápravami v rámu a vážily až 1 700 kg - při celkové hmotnosti prázdného vozu 3 420 kg. Dojezd na jedno nabití baterií se pohyboval mezi 30 a 60 kilometry v závislosti na kritériích zvolených při objednávce.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.