Popis produktu připravujeme.

Před druhou světovou válkou provozoval Karl-Heinz Staunau v hamburské čtvrti Harburg továrnu na výrobu cukrovinek a strojů na led. V rámci válečných reparací byl jeho podnik dvakrát uveden na seznamu demontovaných výrobků. V roce 1949 byla jeho tovární hala podruhé zcela vyklizena. Zůstala mu jen budova a 180 zaměstnanců. Udělal však z nouze ctnost, svou původní profesi hodil za hlavu a rozhodl se vstoupit do automobilové výroby. Společně s 32letým leteckým konstruktérem Gerdem Krebsem dal na papír svou představu malého automobilu, který by byl vizuálně přitažlivější než srovnatelné vozy. Gerd Krebs se postaral o to, aby byl vůz mnohem propracovanější než jeho konkurenti. Kupující si mohli vybrat mezi dvěma motory pro malý vůz - dvouválcovým dvoutaktním boxerem o objemu 400 cm3 nebo o objemu 750 cm3, oba vyráběné společností JLO. Menší motor boxer měl výkon 12 k a verze se 750 cm3 měla výkon 25 k.
Mnoho společností, které se kolem roku 1950 pokoušely o segment malých automobilů, konstruovalo své modely na základě motocyklů, nikoliv jako samostatné koncepce automobilů. Karl-Heinz Staunau se však vydal jinou, údajně lepší cestou a navrhl "skutečný" automobil! To podtrhovala skutečnost, že malý vůz nabízel místo až pro šest cestujících - tři vpředu na lavici v plné šířce a další tři vzadu. Sériová výroba byla zahájena v polovině července 1950. Plánovalo se začít se čtyřmi vozy denně s možností výroby až 600 až 900 kusů měsíčně. Prodejní cena verze 400 cm3 byla stanovena na 4752 DM a verze 750 cm3 na 6457 DM. Kýžený úspěch se však nedostavil. Továrnu v Hamburku opustilo pouze 64 exemplářů modelu "K 400" a verze 750 ccm se prodala pouze 16krát. Již v roce 1951 bylo rozhodnuto o ukončení výroby.
Před druhou světovou válkou provozoval Karl-Heinz Staunau v hamburské čtvrti Harburg továrnu na výrobu cukrovinek a strojů na led. V rámci válečných reparací byl jeho podnik dvakrát uveden na seznamu demontovaných výrobků. V roce 1949 byla jeho tovární hala podruhé zcela vyklizena. Zůstala mu jen budova a 180 zaměstnanců. Udělal však z nouze ctnost, svou původní profesi hodil za hlavu a rozhodl se vstoupit do automobilové výroby. Společně s 32letým leteckým konstruktérem Gerdem Krebsem dal na papír svou představu malého automobilu, který by byl vizuálně přitažlivější než srovnatelné vozy. Gerd Krebs se postaral o to, aby byl vůz mnohem propracovanější než jeho konkurenti. Kupující si mohli vybrat mezi dvěma motory pro malý vůz - dvouválcovým dvoutaktním boxerem o objemu 400 cm3 nebo o objemu 750 cm3, oba vyráběné společností JLO. Menší motor boxer měl výkon 12 k a verze se 750 cm3 měla výkon 25 k.
Mnoho společností, které se kolem roku 1950 pokoušely o segment malých automobilů, konstruovalo své modely na základě motocyklů, nikoliv jako samostatné koncepce automobilů. Karl-Heinz Staunau se však vydal jinou, údajně lepší cestou a navrhl "skutečný" automobil! To podtrhovala skutečnost, že malý vůz nabízel místo až pro šest cestujících - tři vpředu na lavici v plné šířce a další tři vzadu. Sériová výroba byla zahájena v polovině července 1950. Plánovalo se začít se čtyřmi vozy denně s možností výroby až 600 až 900 kusů měsíčně. Prodejní cena verze 400 cm3 byla stanovena na 4752 DM a verze 750 cm3 na 6457 DM. Kýžený úspěch se však nedostavil. Továrnu v Hamburku opustilo pouze 64 exemplářů modelu "K 400" a verze 750 ccm se prodala pouze 16krát. Již v roce 1951 bylo rozhodnuto o ukončení výroby.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!