





Popis produktu připravujeme.

Při hledání ideálního obytného vozu vynalezl Američan Charles - Chuck - Prater v druhé polovině 60. let 20. století novou konstrukci. Jeho myšlenková linie byla založena na spojení konstrukce karoserie se standardním vozem Jeep CJ5. Krátký rozvor Jeepu však neumožňoval konstrukci, která by vyčnívala daleko za zadní část vozu. Aby však Charles Prater mohl i nadále nasadit konstrukci obytného vozu, dal svému obytnému a spacímu prostoru jednoduše vlastní, přídavnou nápravu. Jednonápravovou kempinkovou konstrukci, přesně přizpůsobenou zadním rozměrům sériového Jeepu CJ5, bylo možné zakotvit a přeměnit tak Jeep CJ5 na kempinkové vozidlo. Interiér obytného vozu nepostrádal ve srovnání s ostatními obytnými vozy té doby žádný komfort. Díky dlouhým nosným vzpěrám bylo možné kempinkovou konstrukci používat i odpojenou. Tímto způsobem bylo možné dosáhnout několika výhod. Jednak mohl majitel Jeepu používat svůj terénní vůz obvyklým způsobem, jednak si mohl užívat svobody i jako obytný vůz bez jakýchkoli omezení a jednak byl speciální obytný vůz mnohem levnější než tehdy běžný obytný automobil. Jeep-Kaiser převzal licenční výrobu a během krátké doby byla vyvinuta kempinková nástavba, která byla připravena k sériové výrobě. Od roku 1969 byla k dostání přesně za 2 198 USD u autorizovaných prodejců společnosti Kaiser Jeep Corporation. Kempinkovou karoserii bylo možné připojit ke každému Jeepu CJ5, který sjížděl z výrobní linky od roku 1955. V průběhu roku 1969 bylo ochotno se speciální kempinkovou karoserií Jeep cestovat celkem 336 zájemců. V roce 1970 již speciální karoserie nebyla v modelové řadě Jeep k dispozici.
Při hledání ideálního obytného vozu vynalezl Američan Charles - Chuck - Prater v druhé polovině 60. let 20. století novou konstrukci. Jeho myšlenková linie byla založena na spojení konstrukce karoserie se standardním vozem Jeep CJ5. Krátký rozvor Jeepu však neumožňoval konstrukci, která by vyčnívala daleko za zadní část vozu. Aby však Charles Prater mohl i nadále nasadit konstrukci obytného vozu, dal svému obytnému a spacímu prostoru jednoduše vlastní, přídavnou nápravu. Jednonápravovou kempinkovou konstrukci, přesně přizpůsobenou zadním rozměrům sériového Jeepu CJ5, bylo možné zakotvit a přeměnit tak Jeep CJ5 na kempinkové vozidlo. Interiér obytného vozu nepostrádal ve srovnání s ostatními obytnými vozy té doby žádný komfort. Díky dlouhým nosným vzpěrám bylo možné kempinkovou konstrukci používat i odpojenou. Tímto způsobem bylo možné dosáhnout několika výhod. Jednak mohl majitel Jeepu používat svůj terénní vůz obvyklým způsobem, jednak si mohl užívat svobody i jako obytný vůz bez jakýchkoli omezení a jednak byl speciální obytný vůz mnohem levnější než tehdy běžný obytný automobil. Jeep-Kaiser převzal licenční výrobu a během krátké doby byla vyvinuta kempinková nástavba, která byla připravena k sériové výrobě. Od roku 1969 byla k dostání přesně za 2 198 USD u autorizovaných prodejců společnosti Kaiser Jeep Corporation. Kempinkovou karoserii bylo možné připojit ke každému Jeepu CJ5, který sjížděl z výrobní linky od roku 1955. V průběhu roku 1969 bylo ochotno se speciální kempinkovou karoserií Jeep cestovat celkem 336 zájemců. V roce 1970 již speciální karoserie nebyla v modelové řadě Jeep k dispozici.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.