





Popis produktu připravujeme.

Společnost byla založena pod latinským slovem "Dixi", česky "promluvil jsem", a od roku 1906 vyráběla vozidla, která byla poháněna speciálně navrženým čtyřválcovým čtyřtaktním motorem chlazeným vodou. Tento pohon byl zdokonalen ve zdvihovém objemu a jako jeho nejvýkonnější provedení přišel na 7,3 litru, výkon 65 koní a maximální rychlost až 85 km/h.
Kolem roku 1907/1908 se vedení společnosti rozhodlo rozšířit nabídku vozidel. K tomuto účelu byl použit čtyřválcový motor s minimalizovaným objemem pouze 1,5 litru. Výsledkem byl výkon 14 k při mírných 1 600 ot/min. Motor měl boční ventily, byl zásobován směsí benzinu a vzduchu pomocí karburátoru s vlastní rozprašovací tryskou a byl chlazen vodou pomocí čerpadla. Zapalování probíhalo formou dvojitého zapalování přes magnety a baterii. Čtyřválec se startoval klikou na přední straně motoru. V té době byla povinná montáž motoru nad přední nápravou a zadní náprava byla poháněna třístupňovou převodovkou. Zpomalována byla pouze zadní kola - vnitřními rozpěrnými brzdami. Na téměř 625 kg těžkém podvozku z ocelového plechu a rozvorem 2,5 m si zákazník mohl zvolit karoserii podle vlastního vkusu. Nerovnosti silnic víceméně pohlcovaly pneumatiky s fazetovými hranami, namontované na paprskových kolech, a poloeliptická listová péra.
Dixi nabízel tento model jako typ R8 6/14 k od roku 1908 a jeho výrobu provozoval až do roku 1914. Továrnu v Eisenachu tehdy opustilo celkem 650 vozů tohoto typu.
Mezi kupci, kteří se tehdy rozhodli pro Dixi R8 6/14 k, byl i velkovévoda saský, gothajský a koburský.
Společnost byla založena pod latinským slovem "Dixi", česky "promluvil jsem", a od roku 1906 vyráběla vozidla, která byla poháněna speciálně navrženým čtyřválcovým čtyřtaktním motorem chlazeným vodou. Tento pohon byl zdokonalen ve zdvihovém objemu a jako jeho nejvýkonnější provedení přišel na 7,3 litru, výkon 65 koní a maximální rychlost až 85 km/h.
Kolem roku 1907/1908 se vedení společnosti rozhodlo rozšířit nabídku vozidel. K tomuto účelu byl použit čtyřválcový motor s minimalizovaným objemem pouze 1,5 litru. Výsledkem byl výkon 14 k při mírných 1 600 ot/min. Motor měl boční ventily, byl zásobován směsí benzinu a vzduchu pomocí karburátoru s vlastní rozprašovací tryskou a byl chlazen vodou pomocí čerpadla. Zapalování probíhalo formou dvojitého zapalování přes magnety a baterii. Čtyřválec se startoval klikou na přední straně motoru. V té době byla povinná montáž motoru nad přední nápravou a zadní náprava byla poháněna třístupňovou převodovkou. Zpomalována byla pouze zadní kola - vnitřními rozpěrnými brzdami. Na téměř 625 kg těžkém podvozku z ocelového plechu a rozvorem 2,5 m si zákazník mohl zvolit karoserii podle vlastního vkusu. Nerovnosti silnic víceméně pohlcovaly pneumatiky s fazetovými hranami, namontované na paprskových kolech, a poloeliptická listová péra.
Dixi nabízel tento model jako typ R8 6/14 k od roku 1908 a jeho výrobu provozoval až do roku 1914. Továrnu v Eisenachu tehdy opustilo celkem 650 vozů tohoto typu.
Mezi kupci, kteří se tehdy rozhodli pro Dixi R8 6/14 k, byl i velkovévoda saský, gothajský a koburský.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.