Popis produktu připravujeme.

Vše začalo někdy v letech 1963/64. Tehdejší člen představenstva BMW Paul G. Hahnemann a člen představenstva chemického gigantu "Bayer AG" Hermann Holzrichter se dohodli na výrobě vozidla, jehož karoserie by se měla skládat pouze z plastů - včetně podvozku. Na projektu se podílela výzkumná divize plastů společnosti Bayer a také společnost BMW AG. Kromě toho se na projektu podílely také společnosti Waggon- und Maschinenbau GmbH Donauwörth a Messerschmitt-Bölkow-Blohm a konstruktér Hans Gugelot.
Tehdy 43letý Gugelot navrhl půdorys budoucího vozu. První formy byly vyrobeny ve firmě "Waggon und Maschinenbau GmH Donauwörth", ale brzy se projektu ujala divize plastů společnosti "Bayer AG". BMW dodalo motor - identický s motorem, který odvedl svou práci v BMW 2000i. O tom, jak vážně byl vývoj od počátku myšlen jak pro BMW, tak pro Bayer, svědčí skutečnost, že bylo současně postaveno pět zkušebních vozidel. Tento počet byl vyžadován zákonem, pokud byla cílem sériová výroba. Tento počet a počet plánovaných sériových kusů 5 000 jasně dokazoval, že první celoplastový vůz neměl zůstat pouze konceptem. Ten vydržel až do října 1967, kdy konsorcium představilo veřejnosti své vozy pod zkratkou K 67.
K sériové výrobě nakonec nedošlo, protože se nenaplnila původně cílená kalkulace, že výrobní náklady na plastový vůz by měly být o desetinu nižší než u běžných, srovnatelných vozů. Projekt byl tedy zastaven jak společností Bayer, tak BMW.
Vše začalo někdy v letech 1963/64. Tehdejší člen představenstva BMW Paul G. Hahnemann a člen představenstva chemického gigantu "Bayer AG" Hermann Holzrichter se dohodli na výrobě vozidla, jehož karoserie by se měla skládat pouze z plastů - včetně podvozku. Na projektu se podílela výzkumná divize plastů společnosti Bayer a také společnost BMW AG. Kromě toho se na projektu podílely také společnosti Waggon- und Maschinenbau GmbH Donauwörth a Messerschmitt-Bölkow-Blohm a konstruktér Hans Gugelot.
Tehdy 43letý Gugelot navrhl půdorys budoucího vozu. První formy byly vyrobeny ve firmě "Waggon und Maschinenbau GmH Donauwörth", ale brzy se projektu ujala divize plastů společnosti "Bayer AG". BMW dodalo motor - identický s motorem, který odvedl svou práci v BMW 2000i. O tom, jak vážně byl vývoj od počátku myšlen jak pro BMW, tak pro Bayer, svědčí skutečnost, že bylo současně postaveno pět zkušebních vozidel. Tento počet byl vyžadován zákonem, pokud byla cílem sériová výroba. Tento počet a počet plánovaných sériových kusů 5 000 jasně dokazoval, že první celoplastový vůz neměl zůstat pouze konceptem. Ten vydržel až do října 1967, kdy konsorcium představilo veřejnosti své vozy pod zkratkou K 67.
K sériové výrobě nakonec nedošlo, protože se nenaplnila původně cílená kalkulace, že výrobní náklady na plastový vůz by měly být o desetinu nižší než u běžných, srovnatelných vozů. Projekt byl tedy zastaven jak společností Bayer, tak BMW.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!