










Motor HobbyWing V10 G3 je evolucí předchozí série motorů G2 - přepracovaný design, vyšší výkonZobrazit celý popisek

Navýšené RPM (pro StockSpec)
Motor G3 Stock Spec má v porovnání s motorem V10 G2 Stock Spec navýšen točivý moment o 4% a až o 16% vyšší otáčky za minutu, což z něj dělá "tajnou zbraň" pro jakoukoliv závodní třídu.
Linearita na prvním místě
Vestavěný vysoce přesný Hallový snímač kombinovaný s vysoce přesně vytvořeným a vyváženým rotorem zaručuje perfektní linearitu motoru během jízdy.
Super lehký
Inovovaný design těla motoru je výrazně odlehčený, takže motory G3 Modified váží pouze 161g a Stock pouhých 132g; tyto hmotnosti jsou při srovnání s motory V10 G2 sníženy o 11% a 21%. Díky tomu, mohou jezdci snadno upravit vyvážení svých vozidel.
Asymetrická ložiska
S předpokládaným zvýšeným zatížením se velikost předního ložiska motoru G3 v porovnání s motorem V10 G2 zvětšila o 26%, zatímco pro snížení odporu se velikost zadního ložiska snížila o 6%. Asymetrická konstrukce ložisek způsobí, že motor běží stabilněji a hladce.
Zvýšený odvod tepla
Zvláštní konstrukce pláště s velkými otvory na předním(*) a zadním čele zaručují, že statorové jádro je vystaveno proudícímu vzduchu, což maximalizuje celkové chlazení.
(* Poznámka: . Verze modified 5,5T až 8,5T, určené pro použití v off-road kategoriích, mají menší otvory v zadním čele, což brání vstupu nečistot do motoru.)
Předstih
Mechanické nastavení předstihu může být nastaveno jemně a plynule. Díky upravenému vedení mechanického časování v zadní části motoru je zaručeno přesnější a bezestupňové nastavení, pro ještě hladší ladění výkonu.
Rozebíratelná konstrukce
Lehce rozebíratelná konstrukce pro pravidelné čištění a údržbu účinně prodlužuje životnost motoru a udržuje jeho účinnost.
Dvě různá čela motoru
Pro kategorii on-road - je zadní čelo vyrobeno s velkými otvory (motory 3,5T ~ 5,0T a 10,5T ~ 21,5T), což zaručuje vynikající odvod tepla.
Pro kategorii off-road - je zadní čelo vyrobeno s malými otvory (5.5T ~ 8.5T), které naopak účinně zabraňují vniknutí písku nebo nečistot a poškození motoru během jízdy v terénu.
Tyto zadní čela jsou dostupná také samostatně, jako upgrade.
Vysoce kvalitní komponenty
Použití vysoce výkonných statorových jader vytvořených z čistého měděného drátu a odolného rotoru s pevnou strukturou odolává teplu až 200℃. Špičková vysoce přesná a vysoce pevná ložiska a měděné pájecí plochy pro přívodní kabely zaručují vynikající výkon a dlouhou životnost.
| Průměr [mm] | 35.9 |
| Délka [mm] | 51.2 |
| Hmotnost [g] | 163 |
| Délka hřídele [mm] | 13.3 |
| Průměr hřídele [mm] | 3.17 |
| Napájení [V] | 7.4 |
| Napájení LiXX článků | 2 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 7340 |
| Výkon motoru [W] | 457 |
| Proud naprázdno [A] | 6.7 |
| Max. špičkový proud [A] | 122 |
| Časování [°] | 20 - 50 |
| Určeno pro Modified Class of 1/10th&1/12thOn-road Racing | silniční auta |
Navýšené RPM (pro StockSpec)
Motor G3 Stock Spec má v porovnání s motorem V10 G2 Stock Spec navýšen točivý moment o 4% a až o 16% vyšší otáčky za minutu, což z něj dělá "tajnou zbraň" pro jakoukoliv závodní třídu.
Linearita na prvním místě
Vestavěný vysoce přesný Hallový snímač kombinovaný s vysoce přesně vytvořeným a vyváženým rotorem zaručuje perfektní linearitu motoru během jízdy.
Super lehký
Inovovaný design těla motoru je výrazně odlehčený, takže motory G3 Modified váží pouze 161g a Stock pouhých 132g; tyto hmotnosti jsou při srovnání s motory V10 G2 sníženy o 11% a 21%. Díky tomu, mohou jezdci snadno upravit vyvážení svých vozidel.
Asymetrická ložiska
S předpokládaným zvýšeným zatížením se velikost předního ložiska motoru G3 v porovnání s motorem V10 G2 zvětšila o 26%, zatímco pro snížení odporu se velikost zadního ložiska snížila o 6%. Asymetrická konstrukce ložisek způsobí, že motor běží stabilněji a hladce.
Zvýšený odvod tepla
Zvláštní konstrukce pláště s velkými otvory na předním(*) a zadním čele zaručují, že statorové jádro je vystaveno proudícímu vzduchu, což maximalizuje celkové chlazení.
(* Poznámka: . Verze modified 5,5T až 8,5T, určené pro použití v off-road kategoriích, mají menší otvory v zadním čele, což brání vstupu nečistot do motoru.)
Předstih
Mechanické nastavení předstihu může být nastaveno jemně a plynule. Díky upravenému vedení mechanického časování v zadní části motoru je zaručeno přesnější a bezestupňové nastavení, pro ještě hladší ladění výkonu.
Rozebíratelná konstrukce
Lehce rozebíratelná konstrukce pro pravidelné čištění a údržbu účinně prodlužuje životnost motoru a udržuje jeho účinnost.
Dvě různá čela motoru
Pro kategorii on-road - je zadní čelo vyrobeno s velkými otvory (motory 3,5T ~ 5,0T a 10,5T ~ 21,5T), což zaručuje vynikající odvod tepla.
Pro kategorii off-road - je zadní čelo vyrobeno s malými otvory (5.5T ~ 8.5T), které naopak účinně zabraňují vniknutí písku nebo nečistot a poškození motoru během jízdy v terénu.
Tyto zadní čela jsou dostupná také samostatně, jako upgrade.
Vysoce kvalitní komponenty
Použití vysoce výkonných statorových jader vytvořených z čistého měděného drátu a odolného rotoru s pevnou strukturou odolává teplu až 200℃. Špičková vysoce přesná a vysoce pevná ložiska a měděné pájecí plochy pro přívodní kabely zaručují vynikající výkon a dlouhou životnost.
| Průměr [mm] | 35.9 |
| Délka [mm] | 51.2 |
| Hmotnost [g] | 163 |
| Délka hřídele [mm] | 13.3 |
| Průměr hřídele [mm] | 3.17 |
| Napájení [V] | 7.4 |
| Napájení LiXX článků | 2 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 7340 |
| Výkon motoru [W] | 457 |
| Proud naprázdno [A] | 6.7 |
| Max. špičkový proud [A] | 122 |
| Časování [°] | 20 - 50 |
| Určeno pro Modified Class of 1/10th&1/12thOn-road Racing | silniční auta |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.