Plně sestavený model RC expedičního speciálu v měřítku 1:18 s dvoustupňovou převodovkou a střídavým pohonem, včetně elektroniky a pohonného akumulátoru. Ideální velikost pro terénní ježdění venku i uvnitř.Zobrazit celý popisek

HPI Racing Venture18 U4 Ford Bronco 4400 stojí základě osvědčeného podvozku Venture18 a nabízí plnohodnotné schopnosti v kompaktní platformě, se kterou se dostanete kamkoli. Ať už se pouštíte do technicky náročných tras nebo se řítíte přes nerovný terén, Venture18 U4 Ford Bronco je vaší vstupenkou k nezastavitelné zábavě a objevování.
Stejně jako jeho předchůdce, Venture18 U4 má robustní ocelový rám s C-profilem a realistický design pohonu. Je vybaven precizně zkonstruovanou celokovovou 2stupňovou převodovkou, uzamčenými diferenciály, 4-ramenným zavěšením vpředu i vzadu a univerzálními teleskopickými protiběžnými hnacími hřídeli – což zajišťuje skutečný offroadový výkon v jakémkoli prostředí. Olejové tlumiče V2 zajišťují plynulé a konzistentní ovládání, zatímco kompaktní rozměry zaručují, že ho můžete vzít kamkoli.
Oficiálně licencovaná karoserie se vyznačuje agresivním stylem RTR Vehicles Off-Road, trubkovým ochranným rámem a interiérem, přední LED světelnou rampou a lakovanou karoserií z polykarbonátu bez sponek, a to buď v provedení Vaughn Gittin Jr, nebo Loren Healy, které zachycuje podstatu offroadové závodní tradice značky Ford.
Venture18 U4 je vybaven výkonnou, plně funkční LED světelnou rampou, která se ovládá přímo z vysílače – ovládání osvětlení tak máte přímo na dosah ruky.
Díky vestavěnému ovladači osvětlení nabízí Venture18 U4 hned po vybalení z krabice několik režimů osvětlení. Snadno přepínejte mezi režimem Day Mode, Dusk Mode a Night Mode a dosáhněte tak perfektní úrovně osvětlení, ať už navigujete terénem za denního světla nebo se řítíte tmou.
Venture18 je vybaven robustním a spolehlivým 4-ramenným zavěšením vpředu i vzadu. 4mm kompozitní tyče s integrovanými kulovými čepy tvoří spodní a horní ramena zavěšení vpředu i vzadu.
Uspořádání podvozku bylo přepracováno, aby vyhovovalo užší karoserii Ford Bronco 4400. V důsledku toho byly odstraněny bočnice a ochranné lišty a zadní výztuha podvozku byla přepracována tak, aby pojala rádiové komponenty a pohonný akumulátor.
Venture18 je vybaven protiběžnými teleskopickými středovými hnacími hřídeli s univerzálními klouby na obou koncích pro velmi plynulý přenos výkonu na přední a zadní nápravu. To prakticky eliminuje kroucení na podvozku, když vozidlo stoupá do náročných převýšení.
Venture18 je vybaven celokovovou, servem ovládanou 2stupňovou převodovkou, navrženou pro vynikající výkon a odolnost. Stisknutím přepínače na vysílači můžete snadno přepínat mezi nízkým a vysokým převodem, což vám dává flexibilitu pro snadné zvládnutí jakéhokoli terénu.
Nízký převodový stupeň se může pochlubit působivým převodovým poměrem 81,44:1, který poskytuje výjimečné schopnosti pomalé jízdy pro úzké, technicky náročné stezky a překážky. A když potřebujete prudký nárůst rychlosti na rovném, otevřeném úseku – nebo prostě potřebujete obrovský výkon pro zdolání kopce - stačí přepnout na vysílači na vysoký stupeň pro převodový poměr 20,36:1.
Pro dokonalé vyladění k jízdě je Venture18 U4 vybaven hliníkovými tlumiči s olejovou náplní a závitovým tělem, s novým nižším hliníkovým víčkem a měkkými pružinami, které snadno zvládnou jemné nerovnosti a prohlubně, na které narazíte při jízdě, stejně jako tvrdší nárazy, které přicházejí s jízdou v terénu.
Odpružení svého trucku můžete vyladit pomocí různých olejů do tlumičů nebo hliníkových kroužků pro nastavení předpětí pružin, aby Venture18 podával na terénu nejlepší výkon.
Vlastnosti:
Nutné příslušenství: 4xAA baterie do vysílače.
| Rozvor [mm] | 155.4 |
| Šířka [mm] | 127 |
| Délka [mm] | 238 |
| Výška [mm] | 119 |
| Hmotnost [g] | 500 |
| Světlá výška [mm] | 30.4 |
| Pohon | 4x4 |
| Typ motoru | Střídavý |
| Li-Po [čl.] | 2 |
| Typ podvozku | Teréní,Expedice,Hobby |
HPI Racing Venture18 U4 Ford Bronco 4400 stojí základě osvědčeného podvozku Venture18 a nabízí plnohodnotné schopnosti v kompaktní platformě, se kterou se dostanete kamkoli. Ať už se pouštíte do technicky náročných tras nebo se řítíte přes nerovný terén, Venture18 U4 Ford Bronco je vaší vstupenkou k nezastavitelné zábavě a objevování.
Stejně jako jeho předchůdce, Venture18 U4 má robustní ocelový rám s C-profilem a realistický design pohonu. Je vybaven precizně zkonstruovanou celokovovou 2stupňovou převodovkou, uzamčenými diferenciály, 4-ramenným zavěšením vpředu i vzadu a univerzálními teleskopickými protiběžnými hnacími hřídeli – což zajišťuje skutečný offroadový výkon v jakémkoli prostředí. Olejové tlumiče V2 zajišťují plynulé a konzistentní ovládání, zatímco kompaktní rozměry zaručují, že ho můžete vzít kamkoli.
Oficiálně licencovaná karoserie se vyznačuje agresivním stylem RTR Vehicles Off-Road, trubkovým ochranným rámem a interiérem, přední LED světelnou rampou a lakovanou karoserií z polykarbonátu bez sponek, a to buď v provedení Vaughn Gittin Jr, nebo Loren Healy, které zachycuje podstatu offroadové závodní tradice značky Ford.
Venture18 U4 je vybaven výkonnou, plně funkční LED světelnou rampou, která se ovládá přímo z vysílače – ovládání osvětlení tak máte přímo na dosah ruky.
Díky vestavěnému ovladači osvětlení nabízí Venture18 U4 hned po vybalení z krabice několik režimů osvětlení. Snadno přepínejte mezi režimem Day Mode, Dusk Mode a Night Mode a dosáhněte tak perfektní úrovně osvětlení, ať už navigujete terénem za denního světla nebo se řítíte tmou.
Venture18 je vybaven robustním a spolehlivým 4-ramenným zavěšením vpředu i vzadu. 4mm kompozitní tyče s integrovanými kulovými čepy tvoří spodní a horní ramena zavěšení vpředu i vzadu.
Uspořádání podvozku bylo přepracováno, aby vyhovovalo užší karoserii Ford Bronco 4400. V důsledku toho byly odstraněny bočnice a ochranné lišty a zadní výztuha podvozku byla přepracována tak, aby pojala rádiové komponenty a pohonný akumulátor.
Venture18 je vybaven protiběžnými teleskopickými středovými hnacími hřídeli s univerzálními klouby na obou koncích pro velmi plynulý přenos výkonu na přední a zadní nápravu. To prakticky eliminuje kroucení na podvozku, když vozidlo stoupá do náročných převýšení.
Venture18 je vybaven celokovovou, servem ovládanou 2stupňovou převodovkou, navrženou pro vynikající výkon a odolnost. Stisknutím přepínače na vysílači můžete snadno přepínat mezi nízkým a vysokým převodem, což vám dává flexibilitu pro snadné zvládnutí jakéhokoli terénu.
Nízký převodový stupeň se může pochlubit působivým převodovým poměrem 81,44:1, který poskytuje výjimečné schopnosti pomalé jízdy pro úzké, technicky náročné stezky a překážky. A když potřebujete prudký nárůst rychlosti na rovném, otevřeném úseku – nebo prostě potřebujete obrovský výkon pro zdolání kopce - stačí přepnout na vysílači na vysoký stupeň pro převodový poměr 20,36:1.
Pro dokonalé vyladění k jízdě je Venture18 U4 vybaven hliníkovými tlumiči s olejovou náplní a závitovým tělem, s novým nižším hliníkovým víčkem a měkkými pružinami, které snadno zvládnou jemné nerovnosti a prohlubně, na které narazíte při jízdě, stejně jako tvrdší nárazy, které přicházejí s jízdou v terénu.
Odpružení svého trucku můžete vyladit pomocí různých olejů do tlumičů nebo hliníkových kroužků pro nastavení předpětí pružin, aby Venture18 podával na terénu nejlepší výkon.
Vlastnosti:
Nutné příslušenství: 4xAA baterie do vysílače.
| Rozvor [mm] | 155.4 |
| Šířka [mm] | 127 |
| Délka [mm] | 238 |
| Výška [mm] | 119 |
| Hmotnost [g] | 500 |
| Světlá výška [mm] | 30.4 |
| Pohon | 4x4 |
| Typ motoru | Střídavý |
| Li-Po [čl.] | 2 |
| Typ podvozku | Teréní,Expedice,Hobby |
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.