Team Corally TRITON XP 2WD Monstertruck "Ready To Run" Brushless versionTRITON XP je kompletně sestaven a připraven k jízdě.Zobrazit celý popisek

Team Corally TRITON XP 2WD Monstertruck "Ready To Run" Brushless version
TRITON XP je kompletně sestaven a připraven k jízdě.
K zprovoznění potřebujete nabitou pohonnou sadu a 4 kusy AA baterky a tím může zábava začít. Pohonná sada, AA baterky a nabíječka není součástí balení.
Pokud hledáte robustní, odolný a rychlý Monstertruck který vydrží i drsný terén, potom je TRITON XP definitivně správná volba.
S tímto Monstertruckem můžete jet téměř na jakémkoliv povrchu, aniž byste se obávali, že TRITON XP tuto výzvu nedokáže zvládnout. TRITON XP je určen pro začátečníky i zkušené "Bashery".
Při vývoji a výrobě TRITON XP jsme se zaměřili na odolnost a vysokou kvalitu. Mnoho použitých komponentů a materiálů se nachází v Profi RC modelech. Team Corally v každém případě zaručuje 100% dodávku náhradních dílů.
Odolnost a robustnost
Aby bylo možné odolat různým tvarům a povrchům terénu, je důležité, aby TRITON XP byl extrémně robustní a odolný. Tento Monster truck je vyroben z nejlepších materiálů. Všechny části zavěšení a zavěšení jsou vyrobeny ze speciálního kompozitního materiálu HiCC8. Tento kompozitní materiál byl speciálně vyvinut pro Team Corally, aby byla zajištěna nezbytná pevnost a životnost dílů.
Team Corally se nespoléhá na plastové komponenty pohonu. Proto je TRITON SP standardně vybaven ocelovými hnacími hřídeli a nápravami, převodovkou s odolnými kovovými převody a profesionálně nastavitelnou třecí spojkou pro bezpečné rozložení výkonu. Pohon TRITONU XP je připraven pro nejsilnější střídavý motor KURON 4-polový 3500Kv.
Podvozek
TRITON XP má monokokový podvozek vyrobený ze speciálního kompozitního materiálu HiCC8. Konstrukce zaručuje mimořádnou odolnost a torzní tuhost podvozku. Podvozek byl namontován ve zvýšené poloze, což umožňuje větší světlou výšku. Drsný terén s velkými hrboly není pro TRITON XP žádný problém. Krátký rozvor kol TRITON XP přináší extrémní potěšení z jízdy. Při rychlé akceleraci se postaví TRITON XP statečně na zadní kola.
Zavěšení
Pro jízdu v nerovném terénu je velmi důležité dobré odpružení. TRITON XP je vybaven nadměrnými závěsnými prvky vyrobenými ze speciálního kompozitního materiálu HiCC8. Tlumiče jsou typu „Big Bore“ (ø 16mm), s mnohem větším objemem a tedy mnohem lepším tlumením než menší tlumiče, které se obvykle používají v měřítku 1:10. Tlumiče jsou opatřeny závity pro snadné a přesné nastavení výšky vozidla.
Gumy
TRITON XP je dodáván s pneumatikami Monster Truck, které snadno projede jakýkoliv terén z kamene, písku, hlíny nebo asfaltu. Gumová směs je vybrána tak, aby za všech podmínek byla zaručena dobrá přilnavost. Pneumatiky jsou přilepeny na robustních ráfcích ze speciálního kompozitního materiálu HiCC8.
Motor a převodovka
TRITON XP je vybaven výkonným střídavým elektromotorem TC KURON 605 s 3500Kv. Tento motor nabízí extrémní výkon, vysokou rychlost ale ještě dobrou dobu jízdy. TRITON XP je standardně vybaven ocelovými hnacími hřídeli a nápravami, převodovkou se silnými kovovými převody odolnými proti opotřebení a profesionálně nastavitelnou spojkou pro rozdělení výkonu. "Heavy Duty" diferenciál je vybaven 4 satelitními ozubeními koly. Převodovka Bullet Proof TRITON XP je připravena pro nejsilnější střídavé motory.
Elektronika
TRITON SP je vybaven digitálním proporcionálním rádiovým ovladačem Varioprop® S2R s bezproblémovou technologií 2,4 GHz. Dosah je 300 metrů. Rádiové ovládání má různé možnosti nastavení, jako například: dvojí výchylka, EPA, trimovací funkce atd. Přijímač je vybaven speciální ochrannou vrstvou proti vlhkosti a stříkající vodě. Namontované servo Varioprop® CR-7209 je pro vozidla této velikosti digitální a kvalitativně nadměrné. Serva s podobným výkonem a funkcemi je obvykle třeba zakoupit jako tuning nebo upgrade. Digitální servo řízení Varioprop® CR-7209 je odolné proti stříkající vodě, přesné, rychlé a má točivý moment 9 kg/cm. Má také hliníkové tělo pro lepší chlazení, celokovová kola a kuličková ložiska.
Elektronický střídavý regulátor TOROX-60 je vyráběn společností HobbyWing speciálně pro tým Corally. Regulátor rychlosti TOROX-60 je vodotěsný a vhodný pro akumulátory NiMH i Lipo. Regulátor otáček TOROX-60 je vybaven různými bezpečnostními prvky, jako je přetížení, přehřátí, podpětí atd. Dále je možné ho přes programovací box naprogramovat. (Programovací Box není součástí balení)
Karoserie
Triton XP je dodáván s polykarbonátovou karoserií. Polykarbonát je považován za extrémně silný plast odolný proti nárazům. Tělo je již nastříkáno v atraktivní modré metalické barvě, zakončeno atraktivními nálepkami a účinnou ochrannou ochrannou lištou.
Poznámka: Mnoho vozů RC dnes má tělo vyrobené z mnohem levnějšího PVC materiálu, ale při první havárii se obvykle rozbijí nebo roztrhají.
Připravený
TRITON XP je dodáván kompletně předmontovaný. Pokud vyjmete svůj Monster Truck z krabice, nemusíte nic skládat. Stačí vložit nabitou baterii do auta a zábava může začít.
TRITON XP je však dodáván bez baterie a nabíječky. Zde necháváme řidiči možnost vybrat si baterii pro vyšší rychlost nebo delší cestovní dobu, jednoduchou nabíječku nebo nabíječku vyšší kvality s více možnostmi do budoucna...
Features Triton XP
- Vodotěsný střídavý regulátor TOREX-60 2-3S s nastavitelným vypínáním LiPo a možností vypnutí zpátečky
- KURON 605 4 POL střídavý motor s 3500Kv vhodný po 2 až 3 čl. LiPo.
- Digitální servo Varioprop® CR-7209-MG, kovové převody, točivý moment 9 kg/cm
- Ergonomický vysílač Varioprop® S2R, s bezproblémovou technologií 2,4 GHz
- Maximální rychlost 90 km/h při použití 16-ti zubého pastorku motoru a 3S LiPo sady
- Hnací hřídele a nápravy z oceli
- 12 mm tvrzené hliníkové šestihranný kol
- Kovová převodovka s nízkým třením s uzavřeným diferenciálem Heavy-Duty
- 32dp kompozitní hlavní převod s nastavitelnou kluznou spojkou
- 12 přesných kuličkových ložisek s těsněním
- Hliníkový držák motoru
- Ocelové táhla řízení
- Tlumiče o průměru 16mm, nastavitelné a naplněné olejem
- Šetrný monokokový podvozek vyrobený z kompozitního materiálu HiCC8
- Velký prostor pro baterie pro běžné NiMH a 2-3S LiPo baterie
- Závěsné prvky vyrobené z kompozitního materiálu HiCC8
- Stabilní přední nárazník s integrovanou protiskluzovou deskou
- Lakovaná polykarbonátová karoserií s ochrannou klecí
- Nastavitelné držáky těla vyrobené z kompozitního materiálu HiCC8
- Pneumatiky Monster Truck s vysokou přilnavostí přilepené k černým 6-paprskovým ráfkům
- Krabička přijímače odolné proti stříkající vodě a prachu
Technické parametry TRITON XP
Délka: 448mm
Výška: 253mm
Šířka: 332mm
Rozvor: 265mm
Motor: KURON 605 4-polový - 3500Kv
Regulace: TC TOROX-60 HOBBYWING
Aku: je potřeba dokoupit
Servo: Digital CR-7209-MG
Potřeba k zprovoznění
- LiPo Aku sada 2-3S nebo NiMH Aku sada 7.2 V
- Nabíječ
- 4x LR-6 AA-baterky pro vysílač
Team Corally TRITON XP 2WD Monstertruck "Ready To Run" Brushless version
TRITON XP je kompletně sestaven a připraven k jízdě.
K zprovoznění potřebujete nabitou pohonnou sadu a 4 kusy AA baterky a tím může zábava začít. Pohonná sada, AA baterky a nabíječka není součástí balení.
Pokud hledáte robustní, odolný a rychlý Monstertruck který vydrží i drsný terén, potom je TRITON XP definitivně správná volba.
S tímto Monstertruckem můžete jet téměř na jakémkoliv povrchu, aniž byste se obávali, že TRITON XP tuto výzvu nedokáže zvládnout. TRITON XP je určen pro začátečníky i zkušené "Bashery".
Při vývoji a výrobě TRITON XP jsme se zaměřili na odolnost a vysokou kvalitu. Mnoho použitých komponentů a materiálů se nachází v Profi RC modelech. Team Corally v každém případě zaručuje 100% dodávku náhradních dílů.
Odolnost a robustnost
Aby bylo možné odolat různým tvarům a povrchům terénu, je důležité, aby TRITON XP byl extrémně robustní a odolný. Tento Monster truck je vyroben z nejlepších materiálů. Všechny části zavěšení a zavěšení jsou vyrobeny ze speciálního kompozitního materiálu HiCC8. Tento kompozitní materiál byl speciálně vyvinut pro Team Corally, aby byla zajištěna nezbytná pevnost a životnost dílů.
Team Corally se nespoléhá na plastové komponenty pohonu. Proto je TRITON SP standardně vybaven ocelovými hnacími hřídeli a nápravami, převodovkou s odolnými kovovými převody a profesionálně nastavitelnou třecí spojkou pro bezpečné rozložení výkonu. Pohon TRITONU XP je připraven pro nejsilnější střídavý motor KURON 4-polový 3500Kv.
Podvozek
TRITON XP má monokokový podvozek vyrobený ze speciálního kompozitního materiálu HiCC8. Konstrukce zaručuje mimořádnou odolnost a torzní tuhost podvozku. Podvozek byl namontován ve zvýšené poloze, což umožňuje větší světlou výšku. Drsný terén s velkými hrboly není pro TRITON XP žádný problém. Krátký rozvor kol TRITON XP přináší extrémní potěšení z jízdy. Při rychlé akceleraci se postaví TRITON XP statečně na zadní kola.
Zavěšení
Pro jízdu v nerovném terénu je velmi důležité dobré odpružení. TRITON XP je vybaven nadměrnými závěsnými prvky vyrobenými ze speciálního kompozitního materiálu HiCC8. Tlumiče jsou typu „Big Bore“ (ø 16mm), s mnohem větším objemem a tedy mnohem lepším tlumením než menší tlumiče, které se obvykle používají v měřítku 1:10. Tlumiče jsou opatřeny závity pro snadné a přesné nastavení výšky vozidla.
Gumy
TRITON XP je dodáván s pneumatikami Monster Truck, které snadno projede jakýkoliv terén z kamene, písku, hlíny nebo asfaltu. Gumová směs je vybrána tak, aby za všech podmínek byla zaručena dobrá přilnavost. Pneumatiky jsou přilepeny na robustních ráfcích ze speciálního kompozitního materiálu HiCC8.
Motor a převodovka
TRITON XP je vybaven výkonným střídavým elektromotorem TC KURON 605 s 3500Kv. Tento motor nabízí extrémní výkon, vysokou rychlost ale ještě dobrou dobu jízdy. TRITON XP je standardně vybaven ocelovými hnacími hřídeli a nápravami, převodovkou se silnými kovovými převody odolnými proti opotřebení a profesionálně nastavitelnou spojkou pro rozdělení výkonu. "Heavy Duty" diferenciál je vybaven 4 satelitními ozubeními koly. Převodovka Bullet Proof TRITON XP je připravena pro nejsilnější střídavé motory.
Elektronika
TRITON SP je vybaven digitálním proporcionálním rádiovým ovladačem Varioprop® S2R s bezproblémovou technologií 2,4 GHz. Dosah je 300 metrů. Rádiové ovládání má různé možnosti nastavení, jako například: dvojí výchylka, EPA, trimovací funkce atd. Přijímač je vybaven speciální ochrannou vrstvou proti vlhkosti a stříkající vodě. Namontované servo Varioprop® CR-7209 je pro vozidla této velikosti digitální a kvalitativně nadměrné. Serva s podobným výkonem a funkcemi je obvykle třeba zakoupit jako tuning nebo upgrade. Digitální servo řízení Varioprop® CR-7209 je odolné proti stříkající vodě, přesné, rychlé a má točivý moment 9 kg/cm. Má také hliníkové tělo pro lepší chlazení, celokovová kola a kuličková ložiska.
Elektronický střídavý regulátor TOROX-60 je vyráběn společností HobbyWing speciálně pro tým Corally. Regulátor rychlosti TOROX-60 je vodotěsný a vhodný pro akumulátory NiMH i Lipo. Regulátor otáček TOROX-60 je vybaven různými bezpečnostními prvky, jako je přetížení, přehřátí, podpětí atd. Dále je možné ho přes programovací box naprogramovat. (Programovací Box není součástí balení)
Karoserie
Triton XP je dodáván s polykarbonátovou karoserií. Polykarbonát je považován za extrémně silný plast odolný proti nárazům. Tělo je již nastříkáno v atraktivní modré metalické barvě, zakončeno atraktivními nálepkami a účinnou ochrannou ochrannou lištou.
Poznámka: Mnoho vozů RC dnes má tělo vyrobené z mnohem levnějšího PVC materiálu, ale při první havárii se obvykle rozbijí nebo roztrhají.
Připravený
TRITON XP je dodáván kompletně předmontovaný. Pokud vyjmete svůj Monster Truck z krabice, nemusíte nic skládat. Stačí vložit nabitou baterii do auta a zábava může začít.
TRITON XP je však dodáván bez baterie a nabíječky. Zde necháváme řidiči možnost vybrat si baterii pro vyšší rychlost nebo delší cestovní dobu, jednoduchou nabíječku nebo nabíječku vyšší kvality s více možnostmi do budoucna...
Features Triton XP
- Vodotěsný střídavý regulátor TOREX-60 2-3S s nastavitelným vypínáním LiPo a možností vypnutí zpátečky
- KURON 605 4 POL střídavý motor s 3500Kv vhodný po 2 až 3 čl. LiPo.
- Digitální servo Varioprop® CR-7209-MG, kovové převody, točivý moment 9 kg/cm
- Ergonomický vysílač Varioprop® S2R, s bezproblémovou technologií 2,4 GHz
- Maximální rychlost 90 km/h při použití 16-ti zubého pastorku motoru a 3S LiPo sady
- Hnací hřídele a nápravy z oceli
- 12 mm tvrzené hliníkové šestihranný kol
- Kovová převodovka s nízkým třením s uzavřeným diferenciálem Heavy-Duty
- 32dp kompozitní hlavní převod s nastavitelnou kluznou spojkou
- 12 přesných kuličkových ložisek s těsněním
- Hliníkový držák motoru
- Ocelové táhla řízení
- Tlumiče o průměru 16mm, nastavitelné a naplněné olejem
- Šetrný monokokový podvozek vyrobený z kompozitního materiálu HiCC8
- Velký prostor pro baterie pro běžné NiMH a 2-3S LiPo baterie
- Závěsné prvky vyrobené z kompozitního materiálu HiCC8
- Stabilní přední nárazník s integrovanou protiskluzovou deskou
- Lakovaná polykarbonátová karoserií s ochrannou klecí
- Nastavitelné držáky těla vyrobené z kompozitního materiálu HiCC8
- Pneumatiky Monster Truck s vysokou přilnavostí přilepené k černým 6-paprskovým ráfkům
- Krabička přijímače odolné proti stříkající vodě a prachu
Technické parametry TRITON XP
Délka: 448mm
Výška: 253mm
Šířka: 332mm
Rozvor: 265mm
Motor: KURON 605 4-polový - 3500Kv
Regulace: TC TOROX-60 HOBBYWING
Aku: je potřeba dokoupit
Servo: Digital CR-7209-MG
Potřeba k zprovoznění
- LiPo Aku sada 2-3S nebo NiMH Aku sada 7.2 V
- Nabíječ
- 4x LR-6 AA-baterky pro vysílač
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.