TORRO tank PRO 1/16 RC Königstiger vícebarevná kamufláž - infra IR - Servo

TORRO tank PRO 1/16 RC Königstiger vícebarevná kamufláž - infra IR - Servo
TORRO tank PRO 1/16 RC Königstiger vícebarevná kamufláž - infra IR - Servo
TORRO tank PRO 1/16 RC Königstiger vícebarevná kamufláž - infra IR - Servo
TORRO tank PRO 1/16 RC Königstiger vícebarevná kamufláž - infra IR - Servo
TORRO tank PRO 1/16 RC Königstiger vícebarevná kamufláž - infra IR - Servo
TORRO tank PRO 1/16 RC Königstiger vícebarevná kamufláž - infra IR - Servo
TORRO tank PRO 1/16 RC Königstiger vícebarevná kamufláž - infra IR - Servo

Polomaketa tanku v měřítku 1:16 s elektrickým pohonem, funkčním infra bojový systém (IR) zvukovým a kouřovým modulem.Zobrazit celý popisek

Doporučujeme přikoupit
  • Prodlužte si dobu provozu
    Power pack 3600mAh 7.2V NiMH StickPack
    Power pack 3600mAh 7.2V NiMH StickPack
    Skladem 2 ks
  • Nabíjejte bezpečně
    RMT models Safe bag - ochranný vak akumulátorů 16×7×7 cm
    RMT models Safe bag - ochranný vak akumulátorů 16×7×7 cm
    Skladem > 10 ks
  • E-shop0 ks
16 499 KčS DPH
DOPRAVA ZDARMA
Kód produktu
PM-TOR11410-CA
Značka
EAN
4250229628592
Odpovědnost za vady
24 měsíců
99 % zákazníků nás doporučuje
3 591 recenzí
Štěpán Šídlo
Štěpán Šídlopo–pá: 8–16 h

Tiger II byl německý druhoválečný těžký tank. Konečné oficiální německé označení bylo Panzerkampfwagen Tiger Ausf. B, často zkracováno na Tiger B. Označení v inventáři munice bylo Sd.Kfz. 182 (Sd.Kfz. 267 a 268 pro velitelská vozidla). Také je známý pod neformálním názvem „Königstiger“

Tiger II byl nástupcem tanku Tiger I, přičemž kombinoval jeho silné pancéřování se skloněným pancéřováním použitém na středním tanku Panther. Vážil téměř 70 tun a jeho čelní pancíř byl silný 100 až 185 mm (3,9 až 7,3 palce).[4] Byl vyzbrojen dlouhým kanónem KwK 43 L/71 ráže 88 mm. Podvozek se stal také základem pro stíhač tanků Jagdtiger.

Tiger II byl zařazován do výzbroje armádních těžkých tankových praporů a Waffen-SS. Poprvé byl v boji nasazen 503. těžkým tankovým praporem během spojenecké invaze do Normandie 11. července 1944. Na východní frontě byla první jednotkou vybavenou Tigry II 501. těžký tankový prapor, který měl k 1. září 1944 ve službě 25 Tigrů II.

Tento tank se měl stát nástupcem tanku Tiger I, jejichž výroba začala v roce 1942. Ale už krátce po začátku výroby tanku PzKpfw VI Tiger Ausf H1 zadalo německé vedení zakázku na nový těžký tank, který měl být vyzbrojen kanónem KwK 43 ráže 8,8 cm. Tento kanón byl schopen na vzdálenost 500 m prorazit 180mm pancíř. Vývoje nového tanku se ujaly firmy Porsche a Henschel.

Ferdinand Porsche přišel s návrhem kombinovaného systému pohonu s elektromotory. Dva spalovací motory o výkonu 150 kW měly pohánět generátory. Tento systém se zdál náchylný k závadám a navíc na výrobu elektromotorů by se spotřebovalo hodně mědi, a tak byl Porscheho návrh zamítnut.

Henschel použil jako pohonnou jednotku zážehový motor Maybach HL230 P30 o výkonu 515 kW. Tento motor byl použit i u tanku Panther. Odpružen byl systémem dvojitých pojezdových kol, čtyři kola byla v zadní řadě a pět kol bylo v řadě přední. Čelní pancéřování bylo 150–185 mm. Tento model byl v únoru 1943 přijat do výroby pod názvem PzKpfw VI Ausf. B (Tiger II) a byly objednány tři prototypy.

Výroba prototypů se značně protáhla. První prototyp byl předveden až 20. října 1943. V prosinci téhož roku byla zahájena sériová výroba. Prvních 50 kusů mělo věž typu "Porsche", ostatní tanky měly věž "Henschel". Vzhledem k použití těžšího kanónu a silnějšího pancéřování byla hmotnost tanku Tiger II vyšší než hmotnost tanku Tiger I. Tiger II vážil 69,7 t. To snižovalo jeho rychlost, spolehlivost i jízdní vlastnosti. Ale i tak se jednalo o jeden z nejlépe vyzbrojených a nejodolnějších tanků druhé světové války.

U několika prvních tanků byl použit binokulární zaměřovač, u ostatních byl však použit monokulární zaměřovač. U některých vyrobených tanků byl použit také vylepšený kanón KwK 43/III ráže 8,8 cm. Celkem bylo od začátku výroby do konce války vyrobeno 492 kusů těchto tanků.

Své využití našly především tyto dvě modifikace: velitelský Tiger II a stíhač tanků Jagdtiger. Velitelské tanky byly vybaveny radiostanicemi. Typ SdKfz 267 byl vybaven radiostanicemi typu FuG5 a FuG7 pro komunikaci na úrovni praporu a roty. Typ SdKfz 268 byl vybaven radiostanicemi FuG5 a FuG8 pro spojení s plukem a divizí. Tyto radiostanice měly standardní prutové antény. Na velitelské tanky bylo předěláno asi 10 tanků Tiger II.

Tanky Tiger II byly přijaty do výzbroje na jaře roku 1944. Jejich první bojové nasazení na východní frontě v rámci protiútoku na sovětské předmostí u Sandoměře v srpnu 1944 skončilo naprostým debaklem. Během tří dnů ztratili Němci (mimo jiných ztrát) 11 tanků Tiger II v boji se sovětskými tanky T-34/85, IS-2 a ve zrádném písečném terénu.

Nejznámější je ale jejich nasazení v ardenské protiofenzívě v prosinci roku 1944. Jejím smyslem bylo znemožnit velké akce spojeneckých jednotek, aby mohly být veškeré vojenské síly nacistického Německa použity na východní frontě proti SSSR. Tankům však brzy došly pohonné hmoty a navíc se zlepšilo počasí, což znamenalo, že Spojenci začali bombardovat silniční a železniční trasy, města a nacistická vojska. Německý útok začínal slábnout a navíc tanky Tiger II musely být přesunuty na východní frontu, aby se zúčastnily bojů proti sovětské ofenzívě. Tím[zdroj?] začal končit německý útok a vojska Třetí říše se začala stahovat do bezpečí Siegfriedovy linie.

Tanky Tiger II byly použity také v poslední německé ofenzívě, tj. v operaci Jarní probuzení, jejímž cílem bylo znovudobytí Budapešti na jaře roku 1945. Po nadějném začátku se ovšem zamotaly do bahna a to byl konec operace.

Tiger II byl jedním z nejsilnějších tanků druhé světové války, jemuž konkuroval pouze sovětský tank IS-2, který měl 122mm kanón, a americký M26 Pershing, který byl nasazen do bojů na západní frontě až v únoru 1945. Královské Tigry měly ve své výzbroji především samostatné prapory těžkých tanků jak Heer tak SS.

Věrný detailům v měřítku 1:16

S hmotností kolem sedmi kilogramů je Königstiger ideální pro náročného zákazníka. V profesionální edici se vyznačuje vynikající kvalitou barvy airbrush, technologií desek plošných spojů 2,4 GHz a novým reproduktorem. Tento model má vynikající jízdní vlastnosti, širokou škálu funkcí a realistický zvuk. Vysoce kvalitní pásy, hnací a vodicí kola s válečky, stejně jako spodní část trupu a bojová věž jsou vyrobeny z kovu. Mnoho malých dílů a různých samolepek dokonale završuje repliku věrného měřítka.

Ovládání a funkce

Výkonný model tanku má RC ovládání 2,4 GHz. Vozidlo je vybaveno IR bitevním systémem, takže jsou možné bitvy s vozidly ze stejné série. Motory s optimalizovaným točivým momentem dodávají modelu Königstiger přesnou a plynulou jízdu. Kovové převody s robustními převody a vylepšeným převodem zajišťují větší výkon. Díky proporcionálnímu ovládání se můžete s tankem přiblížit velmi pomalu a plynule zvyšovat rychlost. Königstiger se pohybuje dopředu a dozadu, také s otočením doleva a doprava. Lze jej také na místě otočit doleva nebo doprava. Můžete zvednout a spustit dělo a otočit věž o 360 stupňů. Realistický zážitek završují různé zvuky motoru, zpětný zákluz hlavně, záblesk hlavně a kouř z výfuku.

Obsah balení a technické parametry/funkce

  • RC Königstiger IR, profesionální vydání Torro v měřítku 1:16
  • Dřevěná bedna Torro pro přepravu a skladování
  • Hmotnost: cca 7,0 kg
  • 360 ° otáčení věže
  • Dálkové ovládání 2,4 GHz
  • Kovová převodovka s převodovým poměrem 1:4
  • NiMH sada 7,2V
  • Nabíječka 230V/7,2 V, nabíjí 400 mAh
  • Generátor kouře a zvukový modul
  • Kouřová kapalina
  • IR bitevní systém
  • zpětný zákluz hlavně + NOVÁ dodatečná funkce ovládaní hlavně díky servu nahoru a dolů
  • záblesk hlavně
  • drobné díly, sada příslušenství, obtisky

Technické vybavení
  • Barva: vícebarevná kamufláž
  • Bojová funkce: IR
  • Řetězy: kovové
  • Válečky: kovové
  • Odpružení: Zavěšení na torzní tyči
  • Otočný prsten věže: 360°
  • Věž: kovová
  • Spodní vana: kovová
  • Převodovka: ocelová převodovka
  • Měřítko:1/16
  • Edice: Torro Pro-Edition
  • Provedení: RTR model
  • Řádící a pojezdová kola: kovové
  • Torzní ramena: kovová

Varování:
  • Používejte pouze pod přímým dohledem dospělých.
  • Doporučení pro věk: 14+
  • Není vhodné pro děti do 36 měsíců věku.
  • Nebezpečí udušení v důsledku malých dílů

Související články

Žhavá novinka v našem sortimentu – airsoftové RC tanky | RCprofi.cz

Žhavá novinka: airsoftové RC tanky

26. června 2024

Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.

Zobrazit celý článek
Recenze RC vrtulníku RMT DragonFly 250 | RCprofi.cz

Recenze RC vrtulníku RMT DragonFly 250

13. prosince 2025

Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.

Zobrazit celý článek
Recenze RC buggy Across Unlimited 1:12 | RCprofi.cz

Recenze RC buggy Across Unlimited 1:12

21. listopadu 2025

Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.

Zobrazit celý článek
PROJEKT: Nákup nákladního automobilu

PROJEKT: Nákup nákladního automobilu

19. listopadu 2025

Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.

Zobrazit celý článek
Nový e-shop RCprofi | RCprofi.cz

Nový e-shop RCprofi

14. října 2025

Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.

Zobrazit celý článek
Recenze RC auta RGT Shooter 1:10 | RCprofi.cz

Recenze RC auta RGT Shooter 1:10

29. července 2025

Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.

Zobrazit celý článek
Recenze RC auta RMT Dominator Monster | RCprofi.cz

Recenze RC auta RMT Dominator Monster

27. června 2025

RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.

Zobrazit celý článek
Elektroodpad do popelnice nepatří | RCprofi.cz

Elektroodpad do popelnice nepatří

24. června 2025

Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.

Zobrazit celý článek
Recenze RC auta DF-4S PRO | RCprofi.cz

Recenze RC auta DF-4S PRO

02. května 2025

Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.

Zobrazit celý článek
Recenze Traxxas TRX-4 Land Rover Defender | RCprofi.cz

Recenze Traxxas TRX-4 Land Rover Defender

31. března 2025

RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!

Zobrazit celý článek
Svolávací akce TRAXXAS pro koncové spotřebitele | RCprofi.cz

Svolávací akce TRAXXAS pro koncové spotřebitele

21. října 2024

Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.

Zobrazit celý článek
Digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o.

Digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o.

16. září 2024

Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.

Zobrazit celý článek
Modelcentrum už je součástí RCprofi – co bude dál?

Modelcentrum už je součástí RCprofi – co bude dál?

15. srpna 2024

Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.

Zobrazit celý článek
Recenze RC motorky Losi Promoto-MX | RCprofi.cz

Recenze RC motorky Losi Promoto-MX

03. července 2024

Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.

Zobrazit celý článek
Stavba legendárního modelu MTX Tatra V8 | RCprofi.cz

Stavba legendárního modelu MTX Tatra V8

20. června 2024

Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!

Zobrazit celý článek
Recenze RC auta Traxxas Maxx Slash | RCprofi.cz

Recenze RC auta Traxxas Maxx Slash

21. května 2024

Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.

Zobrazit celý článek