Závodní model nové generace s řadou vylepšení - TLR 22X-4 Elite. Lehká Buggy s vynikajícími jízdními vlastnostmi, podstatně vyšší odolností a snazší údržbou. 22X-4 Race Kit je špičkový nástroj pro maximální výkony s novými díly z hliníku, karbonu a titanu.Zobrazit celý popisek

Závodní model nové generace s řadou vylepšení - TLR 22X-4 Elite. Lehká Buggy s vynikajícími jízdními vlastnostmi, podstatně vyšší odolností a snazší údržbou. 22X-4 Race Kit je špičkový nástroj pro maximální výkony s novými díly z hliníku, karbonu a titanu.
Obsahem balení je stavebnice závodního auta Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Balení obsahuje všechny díly šasi, nenabarvenou karoserii. Elektronika, motor, ani kola s pneumatikami, nejsou obsahem balení. Obrázkový návod ke stavbě EN, DE, FR, IT.
RC model auta Team Losi Racing ® 22X-4 Elite Race Kit vychází z předchozí verze, který vyhrál šampionát ROAR Nationals. Přes vynikající kvality předchozí verze, je tento nový model Elite ještě lepší a daleko odolnější. Díky tisícům hodin závodů a tréninků, mohli konstruktéři spolu se závodníky TLR navrhnout ještě lepší model, který přináší řadu novinek a ověřených tuningových dílů, které jsou již v setu obsaženy.
Stavebnice modelu 22X-4 Elite obsahuje špičkové díly, jako je: tuningový středový diferenciál, montážní deska elektroniky z uhlíkových vláken, karbonová podložka křídla, hliníkové pojistné matice a titanové napínáky pro odlehčení a celkovou optimalizaci 22X-4 pro maximalizaci výkonu. Stavebnice 22X-4 ELITE Race Kit je navržena tak, aby model byl schopen vyhrávat závody, bez nutnosti instalace dalších tuningových součástí!
Tuhé hliníkové eloxované 2.5mm 7075-T6 šasi je účelně odlehčeno a je připraveno k montáži všech součástí auta.
Jedním z nejoblíbenějších upgradů modelu 22X-4, byl středový diferenciál, který je zejména vhodný na hliněné tratě. Proto verze Elite má již v sobě tento díl naistalován.
Všechny důležité tuningové díly, které tovární jezdci TLR používali při závodech jsou již obsaženy v tomto modelu. Jedná se o díly z prvotřídních materiálů jak je hliník, uhlíkové vlákna a titan.
Model obsahuje lože motoru, spojky náprav, hlavy tlumičů a matice, vyrobené hliníku, díky čemuž je model odolný a velmi lehký pro perfektní jízdní vlastnosti.
Po důkladném testování byla na model přidána další možnost uložení tlumičů, vylepšeno bylo umístění vnitřního odklonu, plynulejší a odolnější je chod systém řízení ackerman.
Pro pevnou fixaci a zároveň snadnou výměnu akumulátoru jsou po stranách lože umístěny dva uhlíkové držáky. Držák lze nastavit pro baterie standardní nebo tenké.
Čím dál vyšší převaha závodů s vyššími nároky na motor vedla k instalaci držáku ventilátoru, který je nově upevněn od středového diferenciálu.
Titanové spojovačky byly vždy prémiovým vylepšením závodních vozidel a bez nich by 22X-4 ELITE nemohl být. Součástí dodávky jsou titanové spojovačky pro úsporu hmotnosti a zvýšení výkonu.
Tlumiče G3 byly kompletně upraveny a vylepšeny pro konzistentní výkon a variabilnější použití. Písty jsou nově zajištěny šrouby, nové tělo a hlava tlumičů zvyšují délku o 3 mm. Přepracované misky tlumičů bezpečně drží pružiny a poskytují offset - 3, 0 a +4 mm.
Tradiční zubový diferenciál je odolnější a lehčí s lisovanými kompozitními ozubenými koly a křížovými kolíky, je ideální pro závody. Rovněž drží více maziva, má větší styčnou plochu ozubení, proto rozdíl poznáte již po několika jízdách.
Nápravy odolají i největším rázům, a to díky hliníkovým CNC obráběným držákům čepů poloos s tlumícími pryžovými vložkami. Tuhé, pevné a zároveň lehké uspořádání zajistí bezpečné uložení náprav i při náročných podmínkách závodů.
Aby nedošlo k ovlivnění pružnosti podvozku, je servo namontováno na držáku nad podvozkem. Držák z uhlíkové desky 2,5mm se připevňuje k desce podvozku poblíž středové osy podvozku. Eliminují se tím chyby při průhybu podvozku. Verze dva pojme různé offsety serv.
Konstrukce buggy 22X-4 je vyladěna díky kompozitním materiálům klíčových částí auta. Set obsahuje díly, které TLR preferuje a tím jsou standardní přední a zadní ramena a boční kryty podvozku.
Při montáži motoru můžete zvolit polohu motoru na hliníkovém podvozku v rozmězí 7mm, baterii je možné pro lepší dovážení nainstalovat v rozmezí 9mm.
Elegantní a stylový design karoserie 22X-4 se dokonale hodí k podvozku. Vypadá elegantně a zároveň zajišťuje vynikající rovnováhu a stabilitu při jízdě.
Karbonové vlákno je extrémně lehké a velmi tuhé, což mu dává skvělý poměr pevnosti a hmotnosti. Je optimální pro mnoho částí modelu a proto jsou díly z toho materiálu na klíčových místech: přední / zadní tlumič, středový držák diferenciálu, přední / zadní držák zavěšení, lože řízení a lože elektroniky .
Zadní přítlačné křídlo TLR 6,5" je vyroben z ultra odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto křídlo není pro buggy 22X-4 novinkou, jde o léty osvědčený díl, který je prověřen léty praxe.
Při servisu soutěžních speciálů je kladen důraz na rychlý servis náhradních dílů během závodů. Pouhé 4 šrouby drží horní víko diferenciálu, proto budete mít rychle hotovo a dost času na přípravu.
Pro sestavení a zprovoznění modelu je nutné dokoupit:
Doporučené komponenty z naší nabídky:
Pro běžný provoz RC auta potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství.
Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.
Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.
Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.
Závodní model nové generace s řadou vylepšení - TLR 22X-4 Elite. Lehká Buggy s vynikajícími jízdními vlastnostmi, podstatně vyšší odolností a snazší údržbou. 22X-4 Race Kit je špičkový nástroj pro maximální výkony s novými díly z hliníku, karbonu a titanu.
Obsahem balení je stavebnice závodního auta Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Balení obsahuje všechny díly šasi, nenabarvenou karoserii. Elektronika, motor, ani kola s pneumatikami, nejsou obsahem balení. Obrázkový návod ke stavbě EN, DE, FR, IT.
RC model auta Team Losi Racing ® 22X-4 Elite Race Kit vychází z předchozí verze, který vyhrál šampionát ROAR Nationals. Přes vynikající kvality předchozí verze, je tento nový model Elite ještě lepší a daleko odolnější. Díky tisícům hodin závodů a tréninků, mohli konstruktéři spolu se závodníky TLR navrhnout ještě lepší model, který přináší řadu novinek a ověřených tuningových dílů, které jsou již v setu obsaženy.
Stavebnice modelu 22X-4 Elite obsahuje špičkové díly, jako je: tuningový středový diferenciál, montážní deska elektroniky z uhlíkových vláken, karbonová podložka křídla, hliníkové pojistné matice a titanové napínáky pro odlehčení a celkovou optimalizaci 22X-4 pro maximalizaci výkonu. Stavebnice 22X-4 ELITE Race Kit je navržena tak, aby model byl schopen vyhrávat závody, bez nutnosti instalace dalších tuningových součástí!
Tuhé hliníkové eloxované 2.5mm 7075-T6 šasi je účelně odlehčeno a je připraveno k montáži všech součástí auta.
Jedním z nejoblíbenějších upgradů modelu 22X-4, byl středový diferenciál, který je zejména vhodný na hliněné tratě. Proto verze Elite má již v sobě tento díl naistalován.
Všechny důležité tuningové díly, které tovární jezdci TLR používali při závodech jsou již obsaženy v tomto modelu. Jedná se o díly z prvotřídních materiálů jak je hliník, uhlíkové vlákna a titan.
Model obsahuje lože motoru, spojky náprav, hlavy tlumičů a matice, vyrobené hliníku, díky čemuž je model odolný a velmi lehký pro perfektní jízdní vlastnosti.
Po důkladném testování byla na model přidána další možnost uložení tlumičů, vylepšeno bylo umístění vnitřního odklonu, plynulejší a odolnější je chod systém řízení ackerman.
Pro pevnou fixaci a zároveň snadnou výměnu akumulátoru jsou po stranách lože umístěny dva uhlíkové držáky. Držák lze nastavit pro baterie standardní nebo tenké.
Čím dál vyšší převaha závodů s vyššími nároky na motor vedla k instalaci držáku ventilátoru, který je nově upevněn od středového diferenciálu.
Titanové spojovačky byly vždy prémiovým vylepšením závodních vozidel a bez nich by 22X-4 ELITE nemohl být. Součástí dodávky jsou titanové spojovačky pro úsporu hmotnosti a zvýšení výkonu.
Tlumiče G3 byly kompletně upraveny a vylepšeny pro konzistentní výkon a variabilnější použití. Písty jsou nově zajištěny šrouby, nové tělo a hlava tlumičů zvyšují délku o 3 mm. Přepracované misky tlumičů bezpečně drží pružiny a poskytují offset - 3, 0 a +4 mm.
Tradiční zubový diferenciál je odolnější a lehčí s lisovanými kompozitními ozubenými koly a křížovými kolíky, je ideální pro závody. Rovněž drží více maziva, má větší styčnou plochu ozubení, proto rozdíl poznáte již po několika jízdách.
Nápravy odolají i největším rázům, a to díky hliníkovým CNC obráběným držákům čepů poloos s tlumícími pryžovými vložkami. Tuhé, pevné a zároveň lehké uspořádání zajistí bezpečné uložení náprav i při náročných podmínkách závodů.
Aby nedošlo k ovlivnění pružnosti podvozku, je servo namontováno na držáku nad podvozkem. Držák z uhlíkové desky 2,5mm se připevňuje k desce podvozku poblíž středové osy podvozku. Eliminují se tím chyby při průhybu podvozku. Verze dva pojme různé offsety serv.
Konstrukce buggy 22X-4 je vyladěna díky kompozitním materiálům klíčových částí auta. Set obsahuje díly, které TLR preferuje a tím jsou standardní přední a zadní ramena a boční kryty podvozku.
Při montáži motoru můžete zvolit polohu motoru na hliníkovém podvozku v rozmězí 7mm, baterii je možné pro lepší dovážení nainstalovat v rozmezí 9mm.
Elegantní a stylový design karoserie 22X-4 se dokonale hodí k podvozku. Vypadá elegantně a zároveň zajišťuje vynikající rovnováhu a stabilitu při jízdě.
Karbonové vlákno je extrémně lehké a velmi tuhé, což mu dává skvělý poměr pevnosti a hmotnosti. Je optimální pro mnoho částí modelu a proto jsou díly z toho materiálu na klíčových místech: přední / zadní tlumič, středový držák diferenciálu, přední / zadní držák zavěšení, lože řízení a lože elektroniky .
Zadní přítlačné křídlo TLR 6,5" je vyroben z ultra odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto křídlo není pro buggy 22X-4 novinkou, jde o léty osvědčený díl, který je prověřen léty praxe.
Při servisu soutěžních speciálů je kladen důraz na rychlý servis náhradních dílů během závodů. Pouhé 4 šrouby drží horní víko diferenciálu, proto budete mít rychle hotovo a dost času na přípravu.
Pro sestavení a zprovoznění modelu je nutné dokoupit:
Doporučené komponenty z naší nabídky:
Pro běžný provoz RC auta potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství.
Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.
Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.
Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.