Stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay Buggy Race Kit. Špičkově zpracovaná nová generace osvědčené závodní platformy 22. Vysoký výkon, odolnost, hliníkové díly, špičkové zpracovaní, široká škála nastavení této přední světové závodní platformy.Zobrazit celý popisek

Stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay Buggy Race Kit. Špičkově zpracovaná nová generace osvědčené závodní platformy 22. Vysoký výkon, odolnost, hliníkové díly, špičkové zpracovaní, široká škála nastavení této přední světové závodní platformy.
Stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay Buggy Race Kit. Špičkově zpracovaná nová generace osvědčené závodní platformy 22. Model je speciálně optimalizován na povrchy jako je šotolina a bláto. Vývojový Team Losi Racing® se zaměřil na přední nápravu, kterou vylepšil a díky je projetí zatáček ještě preciznější. Velké hliníkové olejové stavitelné tlumiče, kompletní vybavení kuličkovými ložisky, nízká hmotnost a řada dalších zlepšení posunují tento RC závodní model opět o kus dopředu.
22 DC 5.0 je na 100% připraven k závodům Off road. Obsahuje speciální součásti vybavení, přední a zadní příčný stabilizátor, úzké přední kola, zvýšené diferenciály a zvednuté zadní těhlice náprav, stejně jako tlumiče a lisované kompozity jsou v souladu s tím, co závodníci očekávají od závodní.
22 DC 5.0 je nejlepším Off-road autem 2WD Team Losi Racing. Nejvýraznějším zlepšením prošla geometrie řízení. Zvětšením délky řídících pák a kulových čepů spolu se změnami úhlu Ackermann dávají autu 22 5.0 výrazně hladší pocit během řízení, obzvláště mimo neutrál a při vysokých rychlostech zvyšují bezpečnost na těsnější trati.
Pro přesný prokluz a měkčí a přesnou akceleraci vozu byla provedena optimalizace třecí spojky, která má novou třec ídesku, pružinu a matici M4. Je možné použít hnané ozubené kolo s čelním ozubením 69T až 84T.
Tlumiče nové generace G3 byly kompletně upraveny a vylepšeny. Hřídel má průměr 3mm, nové jsou i písty se šroubením, nový tvar rázových víka, tenčí nárazový kroužek který přidá 3mm chodu pružiny, nové snadno instalovatelné kulové čepy a řada dalších.
V balení je sada tuningových hliníkový dílů, které zvyšují odolnost a životnost auta, jako například hliníkové kulové čepy, nízkofrekvenční pružiny tlumičů, hliníkové těla tlumičů, hliníkové přední nápravy, Anti Squat Block, zkrutné stabilizátory, hliníkové unášecí šestihrany atd. Auto je kompletně vyrobeno v metrické soustavě.
Podvozek o síle 2mm má větší pružnost, proto lze auto 22 5.0 snadněji řídit a je rovněž méně náchylné k převrácení, lépe pohlcuje nárazy a hrubé přistání.
Nový diferenciál s kuličkovými ložisky s karbidem wolframu přinášejí super-hladký chod a dlouhotrvající výkon.
Závodní karosérie musí být co nejlehčí a mít vhodný tvar, aby bylo zachováno nízké těžiště a vysoká míra přítlaku. Karosérie 22 5.0 byla vytažena z desky tloušťky 0,7mm.
Díky vysokým dosahovaným rychlostem má přední přítlačné křídlo zcela opodstatněné použití. Umí zajistit přítlak na přední nápravu a proto je řízení při vyšších rychlostech bezpečnější.
Součástí balení jsou fluorescenční žlutá kola takže jsou k dispozici závodní kola k přímému použití. 22 5.0 obsahuje nové Stiffezel úzké přední kola, které poskytují více konzistentní přední řízení a snadné řízení při vysokých rychlostech.
K montáži byly použito spojovací příslušenství v metrické soustavě, proto je snadné najít náhradní šrouby, matice a podložky a pomůže omezit počet nástrojů požadovaných k servisu a montáži modelu.
Nastavení výšky ramen lze jednoduše změnit o 1 mm pouhým otočením podložky. Další nastavení na +1.75mm, +2.5mm a +3.5mm, lze provádět změnou podložky.
Auto 22 5.0 AC obsahuje standardní přední otočný čep Low Roll Center (LRC) a rovněž samostatný přední otočný čep HRC (High Roll Center).
Nový blok přední nápravy umožňuje měnit sklon přední nápravy a přidává třetí možnost, která poskytuje nejlepší rovnováhu řízení a stabilitu v mnoha různých podmínkách.
Model se může pochlubit nejvšestrannějším a nejsnadněji použitelným systémem poutání baterie. Akumulátor je na každém konci přitlačován elastomerovými pásky, které se mohou roztahovat tak, aby se daly použít na jakoukoli výšku baterie.
V modelu 22 5.0 lze nalézt řadu různých kompozitních materiálů v klíčových součástech. Kompozit obsahují součásti, které závodní tým upřednostňuje: Stiffezel přední ramena náprav, zadní ramena náprav, díly tlumičů a další. Kompozitní materiály se vyznačují nižší hmotností než kov, proto je rozumné jejich použití tam, kde to nemá vliv na životnost součástí a v řadě případů je to i výhodnější.
Zadní věž tlumičů může mít namontovány tlumiče dopředu nebo dozadu. To znamená, že zadní tlumiče Gen3 lze namontovat před zadní věž a závěsné rameno nebo v tradičním umístění na zadní části ramena. Jedná se o oblíbenou tuningovou volbu pro povrchy s vysokou přilnavostí, která zvyšuje přední hmotnost, stabilitu zadních strany a vyšší schopnost utlumení při doskoku.
Na zadní nápravě jsou těhlice z kompozitního materiálu, který je vhodnější než hliníkový, z důvodu uložení ložisek bez vůlí. Pro tuhou montáž vrchního táhla byla použita hliníková deska, na které přišroubován kovový kulový čep, který je ještě výškově přestavitelný. Kulový čep je přišroubován jak do desky tak do kompozitního těla těhlice, takže se nemůže uvolnit.
Volitelné mosazné závaží lze namontovat pod baterii, pod přijímač nebo namísto přední spojky hřídelí náprav. To umožňuje snadné vyladění statické hmotnosti a volbu zátěže při změně podmínek dráhy. Při jízdě s vyšší statickou hmotností se podvozek stává neutrálnější a jednodušší k jízdě na plochách s vysokou přilnavostí.
Zadní křídlo je vyrobeno z vysoce odolného 1,2mm polykarbonátu. Toto křídlo se osvědčilo jako nejlepší a nejstabilnější zadní křídlo, které bylo k dispozici pro auta 1:10 2WD.
Při závodech jsou motory namáhány na maximum svých možností a protože dost hřejí, je potřeba použít ventilátor aby udržoval nižší teplotu motoru. Spíše než provizorní držák nebo oboustrannou pásku, obsahuje 22 5.0 držák pro snadnou a spolehlivou montáž ventilátoru.
Optimální pro 22 5.0 1:10, je použití hnacích hřídelí o rozměrech 4mm, 68 mm, které umožňují na zadní nápravě přenášet větší výkon.
3-řadá převodovka umožňuje posunout motor dopředu o 20 mm více ke středu podvozku. Výhodou je auto, které umí projíždět vyšší rychlostí.
Doba sestavení stavebnice je cca 7 hodin.
Stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay Buggy Race Kit. Špičkově zpracovaná nová generace osvědčené závodní platformy 22. Vysoký výkon, odolnost, hliníkové díly, špičkové zpracovaní, široká škála nastavení této přední světové závodní platformy.
Stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay Buggy Race Kit. Špičkově zpracovaná nová generace osvědčené závodní platformy 22. Model je speciálně optimalizován na povrchy jako je šotolina a bláto. Vývojový Team Losi Racing® se zaměřil na přední nápravu, kterou vylepšil a díky je projetí zatáček ještě preciznější. Velké hliníkové olejové stavitelné tlumiče, kompletní vybavení kuličkovými ložisky, nízká hmotnost a řada dalších zlepšení posunují tento RC závodní model opět o kus dopředu.
22 DC 5.0 je na 100% připraven k závodům Off road. Obsahuje speciální součásti vybavení, přední a zadní příčný stabilizátor, úzké přední kola, zvýšené diferenciály a zvednuté zadní těhlice náprav, stejně jako tlumiče a lisované kompozity jsou v souladu s tím, co závodníci očekávají od závodní.
22 DC 5.0 je nejlepším Off-road autem 2WD Team Losi Racing. Nejvýraznějším zlepšením prošla geometrie řízení. Zvětšením délky řídících pák a kulových čepů spolu se změnami úhlu Ackermann dávají autu 22 5.0 výrazně hladší pocit během řízení, obzvláště mimo neutrál a při vysokých rychlostech zvyšují bezpečnost na těsnější trati.
Pro přesný prokluz a měkčí a přesnou akceleraci vozu byla provedena optimalizace třecí spojky, která má novou třec ídesku, pružinu a matici M4. Je možné použít hnané ozubené kolo s čelním ozubením 69T až 84T.
Tlumiče nové generace G3 byly kompletně upraveny a vylepšeny. Hřídel má průměr 3mm, nové jsou i písty se šroubením, nový tvar rázových víka, tenčí nárazový kroužek který přidá 3mm chodu pružiny, nové snadno instalovatelné kulové čepy a řada dalších.
V balení je sada tuningových hliníkový dílů, které zvyšují odolnost a životnost auta, jako například hliníkové kulové čepy, nízkofrekvenční pružiny tlumičů, hliníkové těla tlumičů, hliníkové přední nápravy, Anti Squat Block, zkrutné stabilizátory, hliníkové unášecí šestihrany atd. Auto je kompletně vyrobeno v metrické soustavě.
Podvozek o síle 2mm má větší pružnost, proto lze auto 22 5.0 snadněji řídit a je rovněž méně náchylné k převrácení, lépe pohlcuje nárazy a hrubé přistání.
Nový diferenciál s kuličkovými ložisky s karbidem wolframu přinášejí super-hladký chod a dlouhotrvající výkon.
Závodní karosérie musí být co nejlehčí a mít vhodný tvar, aby bylo zachováno nízké těžiště a vysoká míra přítlaku. Karosérie 22 5.0 byla vytažena z desky tloušťky 0,7mm.
Díky vysokým dosahovaným rychlostem má přední přítlačné křídlo zcela opodstatněné použití. Umí zajistit přítlak na přední nápravu a proto je řízení při vyšších rychlostech bezpečnější.
Součástí balení jsou fluorescenční žlutá kola takže jsou k dispozici závodní kola k přímému použití. 22 5.0 obsahuje nové Stiffezel úzké přední kola, které poskytují více konzistentní přední řízení a snadné řízení při vysokých rychlostech.
K montáži byly použito spojovací příslušenství v metrické soustavě, proto je snadné najít náhradní šrouby, matice a podložky a pomůže omezit počet nástrojů požadovaných k servisu a montáži modelu.
Nastavení výšky ramen lze jednoduše změnit o 1 mm pouhým otočením podložky. Další nastavení na +1.75mm, +2.5mm a +3.5mm, lze provádět změnou podložky.
Auto 22 5.0 AC obsahuje standardní přední otočný čep Low Roll Center (LRC) a rovněž samostatný přední otočný čep HRC (High Roll Center).
Nový blok přední nápravy umožňuje měnit sklon přední nápravy a přidává třetí možnost, která poskytuje nejlepší rovnováhu řízení a stabilitu v mnoha různých podmínkách.
Model se může pochlubit nejvšestrannějším a nejsnadněji použitelným systémem poutání baterie. Akumulátor je na každém konci přitlačován elastomerovými pásky, které se mohou roztahovat tak, aby se daly použít na jakoukoli výšku baterie.
V modelu 22 5.0 lze nalézt řadu různých kompozitních materiálů v klíčových součástech. Kompozit obsahují součásti, které závodní tým upřednostňuje: Stiffezel přední ramena náprav, zadní ramena náprav, díly tlumičů a další. Kompozitní materiály se vyznačují nižší hmotností než kov, proto je rozumné jejich použití tam, kde to nemá vliv na životnost součástí a v řadě případů je to i výhodnější.
Zadní věž tlumičů může mít namontovány tlumiče dopředu nebo dozadu. To znamená, že zadní tlumiče Gen3 lze namontovat před zadní věž a závěsné rameno nebo v tradičním umístění na zadní části ramena. Jedná se o oblíbenou tuningovou volbu pro povrchy s vysokou přilnavostí, která zvyšuje přední hmotnost, stabilitu zadních strany a vyšší schopnost utlumení při doskoku.
Na zadní nápravě jsou těhlice z kompozitního materiálu, který je vhodnější než hliníkový, z důvodu uložení ložisek bez vůlí. Pro tuhou montáž vrchního táhla byla použita hliníková deska, na které přišroubován kovový kulový čep, který je ještě výškově přestavitelný. Kulový čep je přišroubován jak do desky tak do kompozitního těla těhlice, takže se nemůže uvolnit.
Volitelné mosazné závaží lze namontovat pod baterii, pod přijímač nebo namísto přední spojky hřídelí náprav. To umožňuje snadné vyladění statické hmotnosti a volbu zátěže při změně podmínek dráhy. Při jízdě s vyšší statickou hmotností se podvozek stává neutrálnější a jednodušší k jízdě na plochách s vysokou přilnavostí.
Zadní křídlo je vyrobeno z vysoce odolného 1,2mm polykarbonátu. Toto křídlo se osvědčilo jako nejlepší a nejstabilnější zadní křídlo, které bylo k dispozici pro auta 1:10 2WD.
Při závodech jsou motory namáhány na maximum svých možností a protože dost hřejí, je potřeba použít ventilátor aby udržoval nižší teplotu motoru. Spíše než provizorní držák nebo oboustrannou pásku, obsahuje 22 5.0 držák pro snadnou a spolehlivou montáž ventilátoru.
Optimální pro 22 5.0 1:10, je použití hnacích hřídelí o rozměrech 4mm, 68 mm, které umožňují na zadní nápravě přenášet větší výkon.
3-řadá převodovka umožňuje posunout motor dopředu o 20 mm více ke středu podvozku. Výhodou je auto, které umí projíždět vyšší rychlostí.
Doba sestavení stavebnice je cca 7 hodin.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.