Velký jednorotorový elektrovrtulník s nosným rotorem 395mm pro létání v hale i venku. Dodává se v setu s vysílačem J4 Pro 2,4G(mód 1 a 2) a pohonným akumulátorem LiPo 1000mAh a síťovým rychlonabíječem.Zobrazit celý popisek

SOLO PRO 228 představuje rozvinutí konstrukčních principů, které se osvědčily u jednorotorových pokojových vrtulníků s pevným kolektivem, jako je např. Colibri PRO nebo větších halových SOLO PRO 328. Také SOLO PRO 228 je klasické koncepce s jedním nosným rotorem (s odstředivým stabilizátorem na principu Bell-Hiller) a vyrovnávacím rotorem neseným na ocasním nosníku. Už to ale není sotva třicetigramový drobeček, ale silný a robustní chlapák s nosným rotorem o průměru 395 mm, letovou hmotností 250 g a napájením ze 7,4 V LiPo akumulátoru 1000 mAh. Díky tomu je vhodný nejen pro létání ve velkých místnostech, tělocvičnách a halách, ale zalétáte si s ním bezpečně i venku za bezvětří nebo slabého větru. SOLO PRO 228 bude hvězdou klidných dní a vlahých letních podvečerů, kdy se vítr utiší, a vy si budete vychutnávat létání s elegantním strojem v elegantním dravě sportovním designu.
K ovládání slouží čtyřkanálová RC souprava J4 Pro pracující v pásmu 2,4G s možností přepínání velikosti výchylek. Vysílač je dodáván standardně v Módu 1 (ovladač plynu vpravo), ale lze jej snadno po vyšroubování 4 šroubů vyjmutím a otočením modulu s křížovými ovladači převést na uspořádání v Módu 2 s ovladačem plynu vlevo. Na LCD displeji jsou pomocí grafických indikátorů zobrazovány polohy trimů, napětí pohonného akumulátoru, letový režim (Základní/Pokročilý) a číselně velikost výchylky v kanálu plynu.
SOLO PRO 228 díky své konstrukci zajišťuje výbornou ovladatelnost; jeho letový projev je daleko živější, než u dvourotorových vrtulníků. Rychleji a citlivěji reaguje na řídící povely, takže jeho pilotáž je náročnější - vyžaduje stálé soustředění a rychlé reakce. SOLO PRO 228 je tak mnohem blíže k "pravému" vrtulníku (jako je třeba Mini Titan E325), ale díky možnosti přepínat mezi menšími a většími výchylkami je pohodlně přístupný i pro naprosté začátečníky. Prostě nejprve začnete s malými výchylkami, kdy je vrtulník stabilnější a na řídící povely reaguje mírněji. A jakmile zvládnete základy pilotáže, "kopnete" tam plné výchylky a pořádně to rozjedete!
Konstrukce SOLO PRO 228 je převážně plastová. Sportovní kabina je skořepina z tenkého, lehkého, ale odolného plastu; snadno snímatelná pro dokonalý přístup k palubní elektronice, hlavnímu motoru a mechanice. Nosný i vyrovnávací rotor mají svůj vlastní elektromotor. Ovládání modelu zajišťuje řídící jednotka, která v sobě skrývá regulátory pro motory nosného a vyrovnávacího rotoru, přijímač a gyroskop. 6g serva pro ovládání cykliky jsou montována zvlášť. Díky své nízké hmotnosti a celkově kompaktní konstrukci je SOLO PRO 228 velmi odolné při haváriích a tvrdých přistáních, kterým se v začátcích málokdo z nás vyhne.
RC set obsahuje:
Ještě budete potřebovat: čtyři tužkové alkalické baterie nebo NiMH akumulátory pro vysílač.
| Průměr nosného rotoru [mm] | 395 |
| Délka [mm] | 498 |
| Hmotnost [g] | 250 |
| Ovládané funkce | M,Kl,Kp,Vr |
| Stavební náročnost | S0 |
| Náročnost pilotáže | P1 |
SOLO PRO 228 představuje rozvinutí konstrukčních principů, které se osvědčily u jednorotorových pokojových vrtulníků s pevným kolektivem, jako je např. Colibri PRO nebo větších halových SOLO PRO 328. Také SOLO PRO 228 je klasické koncepce s jedním nosným rotorem (s odstředivým stabilizátorem na principu Bell-Hiller) a vyrovnávacím rotorem neseným na ocasním nosníku. Už to ale není sotva třicetigramový drobeček, ale silný a robustní chlapák s nosným rotorem o průměru 395 mm, letovou hmotností 250 g a napájením ze 7,4 V LiPo akumulátoru 1000 mAh. Díky tomu je vhodný nejen pro létání ve velkých místnostech, tělocvičnách a halách, ale zalétáte si s ním bezpečně i venku za bezvětří nebo slabého větru. SOLO PRO 228 bude hvězdou klidných dní a vlahých letních podvečerů, kdy se vítr utiší, a vy si budete vychutnávat létání s elegantním strojem v elegantním dravě sportovním designu.
K ovládání slouží čtyřkanálová RC souprava J4 Pro pracující v pásmu 2,4G s možností přepínání velikosti výchylek. Vysílač je dodáván standardně v Módu 1 (ovladač plynu vpravo), ale lze jej snadno po vyšroubování 4 šroubů vyjmutím a otočením modulu s křížovými ovladači převést na uspořádání v Módu 2 s ovladačem plynu vlevo. Na LCD displeji jsou pomocí grafických indikátorů zobrazovány polohy trimů, napětí pohonného akumulátoru, letový režim (Základní/Pokročilý) a číselně velikost výchylky v kanálu plynu.
SOLO PRO 228 díky své konstrukci zajišťuje výbornou ovladatelnost; jeho letový projev je daleko živější, než u dvourotorových vrtulníků. Rychleji a citlivěji reaguje na řídící povely, takže jeho pilotáž je náročnější - vyžaduje stálé soustředění a rychlé reakce. SOLO PRO 228 je tak mnohem blíže k "pravému" vrtulníku (jako je třeba Mini Titan E325), ale díky možnosti přepínat mezi menšími a většími výchylkami je pohodlně přístupný i pro naprosté začátečníky. Prostě nejprve začnete s malými výchylkami, kdy je vrtulník stabilnější a na řídící povely reaguje mírněji. A jakmile zvládnete základy pilotáže, "kopnete" tam plné výchylky a pořádně to rozjedete!
Konstrukce SOLO PRO 228 je převážně plastová. Sportovní kabina je skořepina z tenkého, lehkého, ale odolného plastu; snadno snímatelná pro dokonalý přístup k palubní elektronice, hlavnímu motoru a mechanice. Nosný i vyrovnávací rotor mají svůj vlastní elektromotor. Ovládání modelu zajišťuje řídící jednotka, která v sobě skrývá regulátory pro motory nosného a vyrovnávacího rotoru, přijímač a gyroskop. 6g serva pro ovládání cykliky jsou montována zvlášť. Díky své nízké hmotnosti a celkově kompaktní konstrukci je SOLO PRO 228 velmi odolné při haváriích a tvrdých přistáních, kterým se v začátcích málokdo z nás vyhne.
RC set obsahuje:
Ještě budete potřebovat: čtyři tužkové alkalické baterie nebo NiMH akumulátory pro vysílač.
| Průměr nosného rotoru [mm] | 395 |
| Délka [mm] | 498 |
| Hmotnost [g] | 250 |
| Ovládané funkce | M,Kl,Kp,Vr |
| Stavební náročnost | S0 |
| Náročnost pilotáže | P1 |
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Vybíráte RC vrtulník a nevíte si rady s výběrem? V tomto článku naleznete informace, které vám pomohou s výběrem.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!