Miniaturní 3D vrtulník s CCPM deskou cykliky a 3G flybarless stabilizačním systémem s nosným rotorem o průměru 243 mm poháněný stejnosměrným motorem. RTF set se 2,4 GHz počítačovou RC soupravou J6 Pro (Mód 1 a 2), Li-po aku a nabíječem.Zobrazit celý popisek

Deska cykliky CCPM ovládaná elektronicky mixovanými servy, flybarless "bezpádlová" rotorová hlava s 3G tříosým gyroskopickým systémem namísto obvyklého mechanického stabilizátoru Bell-Hiller a gyra stabilizujícího vrtulník okolo svislé osy - to jsou vymoženosti, na jaké jste si už celkem zvyklí u "velkých" modelů vrtulníků. Teď ale tyto nejmodernější výkřiky techniky dorazily i do kategorie pokojových vrtulníků! S mikrominiaturním SOLO PRO 125D s nosným rotorem o průměru 243 mm dostáváte plnohodnotný 3D vrtulník s 3G flybarless systémem a CCPM deskou cykliky, s nímž můžete létat na zádech a vůbec "okopávat" vzduch pod širou oblohou za klidu nebo v každé větší místnosti nebo hale!
Podívejme se blíže na tenhle nejnovější skvost z konstrukčních kanceláří NINE EAGLES. Podobně jako u jiných pokojových vrtulníků této firmy tvoří základ konstrukce trupu lehký plastový výlisek s připojeným lyžinovým podvozkem a ocasním nosníkem ze čtyřhranné uhlíkové trubky. V rámu je uložen stejnosměrný elektromotor s hliníkovým žebrovaným chladičem pohánějící nosný rotor, druhý miniaturní elektromotor přímo pohání vyrovnávací rotor. Elektronika vrtulníku je tvořena řídící jednotkou uloženou v přední části kabiny a třemi samostatnými 1,8g servy cykliky pro velmi přesné řízení. Robustní 3 mm hlavní hřídel je uložena v kuličkových ložiscích. Deska cykliky je převážně plastová s kuličkovým ložiskem o velkém vnějším průměru sloužícím jako vnitřní část posouvaná po hlavní hřídeli. Díky 3G flybarless systému a elektronickému CCPM je rotorová hlava velmi jednoduchá - až se může zdát, že něco chybí. Ale nechybí nic! Unašeče listů nosného rotoru jsou nádhernou miniaturou unašečů "velkých" vrtulníků - se všemi těmi kuličkovými ložisky a tlumícími vložkami! Snadno snímatelná sportovní kabina je tvořena velmi lehkým výliskem z odolného plastu. Pro napájení vrtulníku slouží jednočlánkový Li-po akumulátor 3,7 V 200 mAh uložený na spodní straně trupu mezi lyžinami.
3D vrtulník si každý automaticky spojí s pokročilou počítačovou RC soupravou s programovatelnými křivkami plynu a kolektivu, CCPM mixem, s letovými režimy, dálkově řízeným ziskem gyra, exponenciálami, dvojími výchylkami... A přesně to také nabízí šestikanálový vysílač J6 PRO 2,4GHz DSSS dodávaný v sadě s vrtulníkem. Kromě základních funkcí, jako je nastavitelná velikost výchylek, obracení smyslu výchylek, dvojí výchylky, subtrimy, exponenciální průběh výchylek tu najdete pětibodové křivky plynu a kolektivu pro dva letové režimy Normal a 3D, možnost přepínání zisku gyra, možnost nastavování dvou desek cykliky (90°a 120° CCPM) a CCPM mix. Jak už je u NINE EAGLES tradicí, vysílače mají velmi snadno přepínatelný mód křížových ovladačů 1 a 2 (pákou uloženou pod krytkou na zadní straně vysílače. (Pokud by vás omrzely vrtulníky, vysílač má program i pro letadla se základními mixy pro samokřídla, motýlkové ocasní plochy a flaperony.)
Vše potřebné je již předprogramováno, takže stačí vrtulník vybalit, pomocí dodávaného nabíječe (s nastavitelným proudem a síťovým zdrojem) nabít pohonný akumulátor, podle podrobného návodu s názornými obrázky zkontrolovat všechny funkce vrtulníku - a můžete vzlétnout!
SOLO PRO 125D je plnohodnotný 3D vrtulník s ovládaným kolektivem - a jako takový předpokládá odpovídající pilotní zkušenosti. Už to není "dvourotorák", u kterého jen přidáte plyn, vrtulník vzlétne a klidně visí bez zásahů do řízení. SOLO PRO 125D je určen pro středně pokročilé až pokročilé piloty, kteří již mají zkušenosti s létáním s vrtulníky s ovládaným kolektivem ("šestikanálovými"). Není to stroj, který by ten nejvhodnější, pokud chcete začít s létáním s plnohodnotnými vrtulníky - i u vrtulníků platí, že větší model je stabilnější a snáze zvládnutelný. Nicméně, s dostatečnou dávkou vytrvalosti, pokory a hlavně předchozím velmi pilným tréninkem na počítačovém RC simulátoru se dá začínat i se SOLO PRO 125D - pro tento případ jsme do návodu přidali "začátečnické" křivky plynu a kolektivu, které vám poslouží při úvodním nácviku visení a základního ovládání modelu.
RC set vrtulníku obsahuje:
| Průměr nosného rotoru [mm] | 243 |
| Délka [mm] | 278 |
| Ovládané funkce | M,Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro |
| Stavební náročnost | S0 |
| Náročnost pilotáže | P2,P3 |
Deska cykliky CCPM ovládaná elektronicky mixovanými servy, flybarless "bezpádlová" rotorová hlava s 3G tříosým gyroskopickým systémem namísto obvyklého mechanického stabilizátoru Bell-Hiller a gyra stabilizujícího vrtulník okolo svislé osy - to jsou vymoženosti, na jaké jste si už celkem zvyklí u "velkých" modelů vrtulníků. Teď ale tyto nejmodernější výkřiky techniky dorazily i do kategorie pokojových vrtulníků! S mikrominiaturním SOLO PRO 125D s nosným rotorem o průměru 243 mm dostáváte plnohodnotný 3D vrtulník s 3G flybarless systémem a CCPM deskou cykliky, s nímž můžete létat na zádech a vůbec "okopávat" vzduch pod širou oblohou za klidu nebo v každé větší místnosti nebo hale!
Podívejme se blíže na tenhle nejnovější skvost z konstrukčních kanceláří NINE EAGLES. Podobně jako u jiných pokojových vrtulníků této firmy tvoří základ konstrukce trupu lehký plastový výlisek s připojeným lyžinovým podvozkem a ocasním nosníkem ze čtyřhranné uhlíkové trubky. V rámu je uložen stejnosměrný elektromotor s hliníkovým žebrovaným chladičem pohánějící nosný rotor, druhý miniaturní elektromotor přímo pohání vyrovnávací rotor. Elektronika vrtulníku je tvořena řídící jednotkou uloženou v přední části kabiny a třemi samostatnými 1,8g servy cykliky pro velmi přesné řízení. Robustní 3 mm hlavní hřídel je uložena v kuličkových ložiscích. Deska cykliky je převážně plastová s kuličkovým ložiskem o velkém vnějším průměru sloužícím jako vnitřní část posouvaná po hlavní hřídeli. Díky 3G flybarless systému a elektronickému CCPM je rotorová hlava velmi jednoduchá - až se může zdát, že něco chybí. Ale nechybí nic! Unašeče listů nosného rotoru jsou nádhernou miniaturou unašečů "velkých" vrtulníků - se všemi těmi kuličkovými ložisky a tlumícími vložkami! Snadno snímatelná sportovní kabina je tvořena velmi lehkým výliskem z odolného plastu. Pro napájení vrtulníku slouží jednočlánkový Li-po akumulátor 3,7 V 200 mAh uložený na spodní straně trupu mezi lyžinami.
3D vrtulník si každý automaticky spojí s pokročilou počítačovou RC soupravou s programovatelnými křivkami plynu a kolektivu, CCPM mixem, s letovými režimy, dálkově řízeným ziskem gyra, exponenciálami, dvojími výchylkami... A přesně to také nabízí šestikanálový vysílač J6 PRO 2,4GHz DSSS dodávaný v sadě s vrtulníkem. Kromě základních funkcí, jako je nastavitelná velikost výchylek, obracení smyslu výchylek, dvojí výchylky, subtrimy, exponenciální průběh výchylek tu najdete pětibodové křivky plynu a kolektivu pro dva letové režimy Normal a 3D, možnost přepínání zisku gyra, možnost nastavování dvou desek cykliky (90°a 120° CCPM) a CCPM mix. Jak už je u NINE EAGLES tradicí, vysílače mají velmi snadno přepínatelný mód křížových ovladačů 1 a 2 (pákou uloženou pod krytkou na zadní straně vysílače. (Pokud by vás omrzely vrtulníky, vysílač má program i pro letadla se základními mixy pro samokřídla, motýlkové ocasní plochy a flaperony.)
Vše potřebné je již předprogramováno, takže stačí vrtulník vybalit, pomocí dodávaného nabíječe (s nastavitelným proudem a síťovým zdrojem) nabít pohonný akumulátor, podle podrobného návodu s názornými obrázky zkontrolovat všechny funkce vrtulníku - a můžete vzlétnout!
SOLO PRO 125D je plnohodnotný 3D vrtulník s ovládaným kolektivem - a jako takový předpokládá odpovídající pilotní zkušenosti. Už to není "dvourotorák", u kterého jen přidáte plyn, vrtulník vzlétne a klidně visí bez zásahů do řízení. SOLO PRO 125D je určen pro středně pokročilé až pokročilé piloty, kteří již mají zkušenosti s létáním s vrtulníky s ovládaným kolektivem ("šestikanálovými"). Není to stroj, který by ten nejvhodnější, pokud chcete začít s létáním s plnohodnotnými vrtulníky - i u vrtulníků platí, že větší model je stabilnější a snáze zvládnutelný. Nicméně, s dostatečnou dávkou vytrvalosti, pokory a hlavně předchozím velmi pilným tréninkem na počítačovém RC simulátoru se dá začínat i se SOLO PRO 125D - pro tento případ jsme do návodu přidali "začátečnické" křivky plynu a kolektivu, které vám poslouží při úvodním nácviku visení a základního ovládání modelu.
RC set vrtulníku obsahuje:
| Průměr nosného rotoru [mm] | 243 |
| Délka [mm] | 278 |
| Ovládané funkce | M,Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro |
| Stavební náročnost | S0 |
| Náročnost pilotáže | P2,P3 |
Vybíráte RC vrtulník a nevíte si rady s výběrem? V tomto článku naleznete informace, které vám pomohou s výběrem.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.