



Multifunkční servotester pro testování chodu serv (nastavitelný signál v rozmezí 0,5-2,5 ms) ručně nebo automaticky, měření rychlosti, šířky pásma necitlivosti serv, měření šířky impulsů servo signálu s dvouřádkovým LCD displejem. Napájení 7,4-12V, stabilizovaný výstup pro napájení testovaného serva 5V.Zobrazit celý popisek

Profi servotester je možno používat pro testování digitálních i analogových serv a měření šířky řídících impulsů. Generuje řídící signál s impulsy s úrovní logické „1“ 5,0V s opakovací frekvencí 50 Hz (pro analogová serva) nebo 100 Hz (pro digitální serva). Pro ovládání přístroje slouží čtyři tlačítka a otočný knoflík; programové menu a naměřené hodnoty jsou zobrazovány na dvouřádkovém LCD displeji. Profi servotester má sedm základních provozních režimů:
Pro napájení servotesteru slouží zásuvky na pravém boku – buď zásuvka JST-XH pro připojení servisního konektoru 2S LiPo akumulátoru (7,4 V), nebo souosý konektor pro připojení akumulátoru nebo síťového zdroje s napětím 7,4-12 V. Napájecí napětí pro servo na výstupu servotesteru (SIGNAL/OUT) je stabilizováno na 5 V bez ohledu na velikost napájecího napětí přístroje.
Testované servo se připojuje do zásuvky SIGNAL/OUT na levém boku. Do stejné zásuvky se přivádí řídící signál z vnějšího zdroje při měření šířky impulsů v režimu „PW MODE“.
Balení obsahuje: Profi servotester, napájecí kabel se souosým konektorem a krokosvorkami, servokabel, návod.
| Napájení | 7,4-12,0 V |
| Šířka signálového impulsu pro neutrál | 1500 µs (1,5 ms) |
| Rozsah šířek signálových impulsů | 500-2500 µs/1000-2000 µs |
| Rozměry | 96,5x70,5x25 mm |
| Hmotnost | 67 g |
Profi servotester je možno používat pro testování digitálních i analogových serv a měření šířky řídících impulsů. Generuje řídící signál s impulsy s úrovní logické „1“ 5,0V s opakovací frekvencí 50 Hz (pro analogová serva) nebo 100 Hz (pro digitální serva). Pro ovládání přístroje slouží čtyři tlačítka a otočný knoflík; programové menu a naměřené hodnoty jsou zobrazovány na dvouřádkovém LCD displeji. Profi servotester má sedm základních provozních režimů:
Pro napájení servotesteru slouží zásuvky na pravém boku – buď zásuvka JST-XH pro připojení servisního konektoru 2S LiPo akumulátoru (7,4 V), nebo souosý konektor pro připojení akumulátoru nebo síťového zdroje s napětím 7,4-12 V. Napájecí napětí pro servo na výstupu servotesteru (SIGNAL/OUT) je stabilizováno na 5 V bez ohledu na velikost napájecího napětí přístroje.
Testované servo se připojuje do zásuvky SIGNAL/OUT na levém boku. Do stejné zásuvky se přivádí řídící signál z vnějšího zdroje při měření šířky impulsů v režimu „PW MODE“.
Balení obsahuje: Profi servotester, napájecí kabel se souosým konektorem a krokosvorkami, servokabel, návod.
| Napájení | 7,4-12,0 V |
| Šířka signálového impulsu pro neutrál | 1500 µs (1,5 ms) |
| Rozsah šířek signálových impulsů | 500-2500 µs/1000-2000 µs |
| Rozměry | 96,5x70,5x25 mm |
| Hmotnost | 67 g |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!