Sada špičkových serv s ultrarychlou odezvou a ultra vysokým rozlišením pro 3D vrtulníky třídy 550-700 obsahující 3 serva HS-8360TH pro ovládání cykliky a 1x HSG-8315BH pro vyrovnávací rotor.Zobrazit celý popisek

Sada špičkových serv s ultra rychlou odezvou a ultra vysokým rozlišením pro 3D vrtulníky třídy 550-700 obsahující 3 serva HS-8360TH pro ovládání cykliky a 1x HSG-8315BH pro vyrovnávací rotor - dokonalý tým pro váš nepřekonatelně brutální 3D vrtulník!
Nová digitální serva řady ULTRA s ultra vysokým rozlišením byla vyvinuta se zvláštním zřetelem na zajištění extrémně přesného chodu s bleskurychlou odezvou řídící elektroniky, jak to vyžadují současné 3D vrtulníky. Srdcem elektroniky je nový PTC čip s agresívním řídícím algoritmem pro dosažení okamžité odezvy serva s maximální razancí. Vzhledem k tomu, že detailní nastavování chodu serv nyní komfortně zajišťují samy gyroskopické systémy (flybarless systémy jako Thunder Tiger GT5.1, flybar/flybarles systémy s autopilotem jako DJI NAZA-H apod.), není servo programovatelné.
Zcela nově řešená je také výstupní hřídel serva s tisícihranem s 25 zuby (mj. umožňuje přesnější nastavení páky kolmo na podélnou osu serva) a nové páky serva (nejsou kompatibilní se stávajícími servy Hitec).
Díky zvýšenému napájecímu napětí (až 7,4 V, 2s Li-poly/Li-Fe) umožňují velmi jednoduchou realizaci palubní elektroniky s 2,4GHz přijímači řady Optima při napájení z dvoučlánku Li-poly nebo Li-Fe bez potřeby dodatečných stabilizátorů nebo regulátorů.
HS-8360TH
Super rychlé digitální servo standardní velikosti s titanovými převody a výstupní hřídelí uloženou ve 2 kuličkových ložiscích se zvýšeným napájecím napětím. Zvláště vhodné pro 3D vrtulníky a další náročné aplikace s důrazem na vysoké rozlišení, přesnost chodu a super rychlou odezvu řídící elektroniky. Výkonný coreless motor a krabička s hliníkovým chladičem zaručují optimální provozní podmínky i při velkém zatížení.
HS-8315BH
Super rychlé úzkopásmové (760 µs) digitální servo standardní velikosti s karbonitovými převody se zvýšeným napájecím napětím. Bylo speciálně vyvinuto pro ovládání vyrovnávacích rotorů vrtulníků tříd 500-700 ve spolupráci s moderními ultra rychlými gyroskopickými systémy. Elektronika používá úzkopásmový řídící signál (šířka impulsu v neutrálu 760 µs) pro dosažení bleskurychlé odezvy řízení. Výkonný coreless motor a krabička s hliníkovým chladičem zaručují optimální provozní podmínky i při velkém zatížení. Výstupní hřídel je uložena na 2 kuličkových ložiscích, hřídelky dalších kol v kovových kluzných pouzdrech pro zajištění přesného chodu a dlouhou životnost.
| Název | HS-8360TH |
| Velikost serva | Standard |
| Typ serva | digitální |
| Tah při 6.0V [kg/cm] | 13.5 |
| Tah při 7.4V [kg/cm] | 16.5 |
| Rychlost při 6.0V [s/60st.] | 0.08 |
| Rychlost při 7.4V [s/60st.] | 0.07 |
| Převody serva | titanové |
| Kuličková ložiska | 2xBB |
| Highvoltage | ano |
| Napájení [V] | 6 - 7.4 |
| Délka [mm] | 40 |
| Šířka [mm] | 20 |
| Výška [mm] | 38 |
| Hmotnost [g] | 68 |
| Určeno pro | vrtulníky |
| Počet zubů tisícihranu hřídele | 25 |
| Název | HSG-8315BH |
| Velikost serva | Standard |
| Typ serva | digitální |
| Šířka řídícího impulsu v neutrálu [µs] | 760 |
| Tah při 6.0V [kg/cm] | 4.3 |
| Tah při 7.4V [kg/cm] | 5.3 |
| Rychlost při 6.0V [s/60st.] | 0.05 |
| Rychlost při 7.4V [s/60st.] | 0.04 |
| Převody serva | karbonitové |
| Kuličková ložiska | 2xBB |
| Highvoltage | ano |
| Napájení [V] | 6 - 7.4 |
| Délka [mm] | 40 |
| Šířka [mm] | 20 |
| Výška [mm] | 38 |
| Hmotnost [g] | 60 |
| Určeno pro | vrtulníky |
| Počet zubů tisícihranu hřídele | 25 |
Sada špičkových serv s ultra rychlou odezvou a ultra vysokým rozlišením pro 3D vrtulníky třídy 550-700 obsahující 3 serva HS-8360TH pro ovládání cykliky a 1x HSG-8315BH pro vyrovnávací rotor - dokonalý tým pro váš nepřekonatelně brutální 3D vrtulník!
Nová digitální serva řady ULTRA s ultra vysokým rozlišením byla vyvinuta se zvláštním zřetelem na zajištění extrémně přesného chodu s bleskurychlou odezvou řídící elektroniky, jak to vyžadují současné 3D vrtulníky. Srdcem elektroniky je nový PTC čip s agresívním řídícím algoritmem pro dosažení okamžité odezvy serva s maximální razancí. Vzhledem k tomu, že detailní nastavování chodu serv nyní komfortně zajišťují samy gyroskopické systémy (flybarless systémy jako Thunder Tiger GT5.1, flybar/flybarles systémy s autopilotem jako DJI NAZA-H apod.), není servo programovatelné.
Zcela nově řešená je také výstupní hřídel serva s tisícihranem s 25 zuby (mj. umožňuje přesnější nastavení páky kolmo na podélnou osu serva) a nové páky serva (nejsou kompatibilní se stávajícími servy Hitec).
Díky zvýšenému napájecímu napětí (až 7,4 V, 2s Li-poly/Li-Fe) umožňují velmi jednoduchou realizaci palubní elektroniky s 2,4GHz přijímači řady Optima při napájení z dvoučlánku Li-poly nebo Li-Fe bez potřeby dodatečných stabilizátorů nebo regulátorů.
HS-8360TH
Super rychlé digitální servo standardní velikosti s titanovými převody a výstupní hřídelí uloženou ve 2 kuličkových ložiscích se zvýšeným napájecím napětím. Zvláště vhodné pro 3D vrtulníky a další náročné aplikace s důrazem na vysoké rozlišení, přesnost chodu a super rychlou odezvu řídící elektroniky. Výkonný coreless motor a krabička s hliníkovým chladičem zaručují optimální provozní podmínky i při velkém zatížení.
HS-8315BH
Super rychlé úzkopásmové (760 µs) digitální servo standardní velikosti s karbonitovými převody se zvýšeným napájecím napětím. Bylo speciálně vyvinuto pro ovládání vyrovnávacích rotorů vrtulníků tříd 500-700 ve spolupráci s moderními ultra rychlými gyroskopickými systémy. Elektronika používá úzkopásmový řídící signál (šířka impulsu v neutrálu 760 µs) pro dosažení bleskurychlé odezvy řízení. Výkonný coreless motor a krabička s hliníkovým chladičem zaručují optimální provozní podmínky i při velkém zatížení. Výstupní hřídel je uložena na 2 kuličkových ložiscích, hřídelky dalších kol v kovových kluzných pouzdrech pro zajištění přesného chodu a dlouhou životnost.
| Název | HS-8360TH |
| Velikost serva | Standard |
| Typ serva | digitální |
| Tah při 6.0V [kg/cm] | 13.5 |
| Tah při 7.4V [kg/cm] | 16.5 |
| Rychlost při 6.0V [s/60st.] | 0.08 |
| Rychlost při 7.4V [s/60st.] | 0.07 |
| Převody serva | titanové |
| Kuličková ložiska | 2xBB |
| Highvoltage | ano |
| Napájení [V] | 6 - 7.4 |
| Délka [mm] | 40 |
| Šířka [mm] | 20 |
| Výška [mm] | 38 |
| Hmotnost [g] | 68 |
| Určeno pro | vrtulníky |
| Počet zubů tisícihranu hřídele | 25 |
| Název | HSG-8315BH |
| Velikost serva | Standard |
| Typ serva | digitální |
| Šířka řídícího impulsu v neutrálu [µs] | 760 |
| Tah při 6.0V [kg/cm] | 4.3 |
| Tah při 7.4V [kg/cm] | 5.3 |
| Rychlost při 6.0V [s/60st.] | 0.05 |
| Rychlost při 7.4V [s/60st.] | 0.04 |
| Převody serva | karbonitové |
| Kuličková ložiska | 2xBB |
| Highvoltage | ano |
| Napájení [V] | 6 - 7.4 |
| Délka [mm] | 40 |
| Šířka [mm] | 20 |
| Výška [mm] | 38 |
| Hmotnost [g] | 60 |
| Určeno pro | vrtulníky |
| Počet zubů tisícihranu hřídele | 25 |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.