





Střídavý 28-pólový elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV380 ot./min na V, napájení Lixx 6-8S. Hřídel 8,0mm, hmotnost 435g. Alternativní označení podle vnějších rozměrů motoru: 6055-380KV.Zobrazit celý popisek

Motory PLATINUM řady 5220 jsou vysokovýkonné bezkomutátorové (střídavé, "brushless") dvacetiosmipólové elektromotory s rotačním pláštěm ("outrunner") s vynikajícími elektrickými vlastnostmi, propracovanou konstrukcí a špičkovým výrobním zpracováním. Hřídele z tvrzené oceli a kvalitní ložiska zajišťují vysokou životnost, jakostní materiály použité pro zhotovení statoru u rotoru zaručují rovněž výborné výkonové parametry při vysoké účinnosti. Jsou to nízkootáčkové motory s velkým kroutícím momentem zvládající vrtule o velkém průměru i stoupání bez potřeby převodovky.
Systém označování motorů: xxYY SL-zzzz
xx - průměr statoru v mm
YY - délka statoru v mm
SL - bezsenzorový (SensorLess) motor
zzzz - počet otáček na volt (ot./min/V), „KV“
PLATINUM 5220SL-380KV
PLATINUM 5220SL-380KV je střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 6500-7000 g s napájením z šestičlánkového nebo osmičlánkového akumulátoru LiPo.
Montáž motoru: PLATINUM 5220SL-380KV je konstruován pro přední i zadní montáž. Při přední montáži za čelo motoru použijte čtyři šrouby M4, které zasahují do čela motoru max. 5 mm. Dvě čtveřice otvorů pro upevňovací šrouby v čele motoru jsou rozmístěny pravidelně o 90° na kružnici o průměru 30 resp. 44 mm. Motorová přepážka by měla být z 8-10 mm letecké překližky. Sada pro zadní montáž (upevňovací kříž, unašeč vrtule pro zadní montáž) je dodávána spolu s motorem.
Regulátor: Při výběru regulátoru zvláště dbejte na to, aby šlo o typ konstruovaný pro práci s mnohopólovými motory (běžné regulátory konstruované pro 2-14pólové motory nemusejí pracovat správně).
Sada motoru obsahuje: střídavý motor PLATINUM 5220SL-380KV s kabely s připájenými 4 mm zlacenými konektory, sadu pro zadní montáž, návod.
| Napájení LiXX článků | 6 - 8 |
| Otáčky na volt [ot./min/V] | 380 |
| Max. výkon (47 s) [W] | 4028 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 11.3 |
| Proud naprázdno (při 22,2 V) [A] | 3.7 |
| Max. špičkový proud (47 s) [A] | 136.3 |
| Průměr [mm] | 60.2 |
| Délka [mm] | 53.5 |
| Délka celková [mm] | 83.5 |
| Průměr hřídele [mm] | 8 |
| Hmotnost [g] | 435 |
| Počet pólů | 28 |
| Časování [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 130 - 200 |
| Doporučená vrtule (6S) | 18x10”, 19x10", 20x10” |
| Doporučená vrtule (8S) | 16x10”, 17x10", 18x10” |
Motory PLATINUM řady 5220 jsou vysokovýkonné bezkomutátorové (střídavé, "brushless") dvacetiosmipólové elektromotory s rotačním pláštěm ("outrunner") s vynikajícími elektrickými vlastnostmi, propracovanou konstrukcí a špičkovým výrobním zpracováním. Hřídele z tvrzené oceli a kvalitní ložiska zajišťují vysokou životnost, jakostní materiály použité pro zhotovení statoru u rotoru zaručují rovněž výborné výkonové parametry při vysoké účinnosti. Jsou to nízkootáčkové motory s velkým kroutícím momentem zvládající vrtule o velkém průměru i stoupání bez potřeby převodovky.
Systém označování motorů: xxYY SL-zzzz
xx - průměr statoru v mm
YY - délka statoru v mm
SL - bezsenzorový (SensorLess) motor
zzzz - počet otáček na volt (ot./min/V), „KV“
PLATINUM 5220SL-380KV
PLATINUM 5220SL-380KV je střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 6500-7000 g s napájením z šestičlánkového nebo osmičlánkového akumulátoru LiPo.
Montáž motoru: PLATINUM 5220SL-380KV je konstruován pro přední i zadní montáž. Při přední montáži za čelo motoru použijte čtyři šrouby M4, které zasahují do čela motoru max. 5 mm. Dvě čtveřice otvorů pro upevňovací šrouby v čele motoru jsou rozmístěny pravidelně o 90° na kružnici o průměru 30 resp. 44 mm. Motorová přepážka by měla být z 8-10 mm letecké překližky. Sada pro zadní montáž (upevňovací kříž, unašeč vrtule pro zadní montáž) je dodávána spolu s motorem.
Regulátor: Při výběru regulátoru zvláště dbejte na to, aby šlo o typ konstruovaný pro práci s mnohopólovými motory (běžné regulátory konstruované pro 2-14pólové motory nemusejí pracovat správně).
Sada motoru obsahuje: střídavý motor PLATINUM 5220SL-380KV s kabely s připájenými 4 mm zlacenými konektory, sadu pro zadní montáž, návod.
| Napájení LiXX článků | 6 - 8 |
| Otáčky na volt [ot./min/V] | 380 |
| Max. výkon (47 s) [W] | 4028 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 11.3 |
| Proud naprázdno (při 22,2 V) [A] | 3.7 |
| Max. špičkový proud (47 s) [A] | 136.3 |
| Průměr [mm] | 60.2 |
| Délka [mm] | 53.5 |
| Délka celková [mm] | 83.5 |
| Průměr hřídele [mm] | 8 |
| Hmotnost [g] | 435 |
| Počet pólů | 28 |
| Časování [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 130 - 200 |
| Doporučená vrtule (6S) | 18x10”, 19x10", 20x10” |
| Doporučená vrtule (8S) | 16x10”, 17x10", 18x10” |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.