




Letecký benzínový jednoválcový motor s obsahem 61ccm s výkonem 6,5 koní , provozní otáčky 1600-8900ot./min, hmotnost motoru 1400g + expanzní tlumič 160g + zapalování 136g. Vhodný pro provoz s expanzním i laděným tlumičem výfuku.Zobrazit celý popisek

Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
GP61 je mírně podčtvercový jednoválcový motor s vrtáním 46,5 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; píst je vybaven jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čep prochází jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby.
Karburátor Walbro HAD 2246 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.
Lehký expanzní tlumič výfuku je hliníkový a jeho povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčka NGK CM-6.
Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 710 2T.
Doporučená svíčka: CM-6
Doporučené vrtule: dvoulisté: 22x12“, 23x10“, 24x8“, 24x10“.
Typické otáčky: 7500 ot./min s vrtulí Mejzlík 24x8 Evo, 7100 ot./min s vrtulí Falcon 24x9“.
Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + svíčka, tlumič + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.
| Zdvihový objem [ccm] | 61 |
| Počet válců | 1 |
| Vrtání [mm] | 46.5 |
| Provozní otáčky [ot./min] | 1600 - 8900 |
| Výkon motoru [kW] | 4.8 |
| Výkon [HP] | 6.5 |
| Hmotnost (motor) [g] | 1440 |
| Hmotnost (tlumič) [g] | 160 |
| Hmotnost (zapalování) [g] | 136 |
| Doporučená svíčka | CM-6 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 500 - 600 |
| Závit matice vrtule | 4×M5 |
Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
GP61 je mírně podčtvercový jednoválcový motor s vrtáním 46,5 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; píst je vybaven jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čep prochází jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby.
Karburátor Walbro HAD 2246 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.
Lehký expanzní tlumič výfuku je hliníkový a jeho povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčka NGK CM-6.
Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 710 2T.
Doporučená svíčka: CM-6
Doporučené vrtule: dvoulisté: 22x12“, 23x10“, 24x8“, 24x10“.
Typické otáčky: 7500 ot./min s vrtulí Mejzlík 24x8 Evo, 7100 ot./min s vrtulí Falcon 24x9“.
Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + svíčka, tlumič + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.
| Zdvihový objem [ccm] | 61 |
| Počet válců | 1 |
| Vrtání [mm] | 46.5 |
| Provozní otáčky [ot./min] | 1600 - 8900 |
| Výkon motoru [kW] | 4.8 |
| Výkon [HP] | 6.5 |
| Hmotnost (motor) [g] | 1440 |
| Hmotnost (tlumič) [g] | 160 |
| Hmotnost (zapalování) [g] | 136 |
| Doporučená svíčka | CM-6 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 500 - 600 |
| Závit matice vrtule | 4×M5 |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.