Zálohovací napájecí systém palubní elektroniky s napětím 5–8,4 V a trvalým proudem až 15 A pro dva akumulátory nebo BEC a akumulátor s podporou telemetrie KAVAN/FrSky FPort, Duplex EX, Futaba S.BUS2, Multiplex MSB, Graupner Hott, PowerBox P2Bus (proud, napětí, náboj odebraný z obou napájecích vstupů). Bezkontakní dotykový vypínač, servokonektory JR/UNI, rozměry 40×21×6 mm, hmotnost 21 g.Zobrazit celý popisek

T70-JR představuje výkonný digitální systém pro zálohu napájení s napětím 5–8,4 V a trvalým proudem až 15 A, jenž nabízí i pokročilé telemetrické funkce. Obsahuje nabíjecí obvod a funkci dotykového vypínače. Zařízení je ideální pro středně velké modely, kde se používají např. HV serva napřímo bez stabilizace napětí.
T70-JR je vhodný pro modely vybavené buď dvěma přijímačovými akumulátory, nebo regulátorem se stabilizátorem napětí (BEC) v kombinaci s malým záložním akumulátorem Zařízení preferuje svůj primární napájecí vstup, přičemž v případě poklesu napětí se automaticky přepne na sekundární vstup. Nabíjecí obvod může být volitelně aktivován pro nabíjení záložního akumulátoru z primárního vstupu/obvodu BEC.
T70-JR je určen k zapínání/vypínání elektroniky ve vašem modelu, přičemž jím můžete kompletně nahradit mechanický vypínač. Zařízení si pamatuje svůj poslední provozní stav, a jestliže dojde k náhodnému odpojení akumulátoru, T70-JR se po opětovném zapojení akumulátoru automaticky znovu spustí a sepne.
Vstupní a výstupní kabely T70-JR jsou kroucené třížilové kabely s průřezem 0,5 mm² se standardními servokonektory JR/UNI.
Funkce:
Online návod k použití: wiki.kavanrc.com
| Napájení [V] | 5 - 8.4 |
| Trvalý proud [A] | 15 |
| Max. proud (2 s) [A] | 30 |
| Proudový odběr [mA] | 40 |
| Délka [mm] | 40 |
| Šířka [mm] | 21 |
| Výška [mm] | 6 |
| Hmotnost [g] | 21 |
T70-JR představuje výkonný digitální systém pro zálohu napájení s napětím 5–8,4 V a trvalým proudem až 15 A, jenž nabízí i pokročilé telemetrické funkce. Obsahuje nabíjecí obvod a funkci dotykového vypínače. Zařízení je ideální pro středně velké modely, kde se používají např. HV serva napřímo bez stabilizace napětí.
T70-JR je vhodný pro modely vybavené buď dvěma přijímačovými akumulátory, nebo regulátorem se stabilizátorem napětí (BEC) v kombinaci s malým záložním akumulátorem Zařízení preferuje svůj primární napájecí vstup, přičemž v případě poklesu napětí se automaticky přepne na sekundární vstup. Nabíjecí obvod může být volitelně aktivován pro nabíjení záložního akumulátoru z primárního vstupu/obvodu BEC.
T70-JR je určen k zapínání/vypínání elektroniky ve vašem modelu, přičemž jím můžete kompletně nahradit mechanický vypínač. Zařízení si pamatuje svůj poslední provozní stav, a jestliže dojde k náhodnému odpojení akumulátoru, T70-JR se po opětovném zapojení akumulátoru automaticky znovu spustí a sepne.
Vstupní a výstupní kabely T70-JR jsou kroucené třížilové kabely s průřezem 0,5 mm² se standardními servokonektory JR/UNI.
Funkce:
Online návod k použití: wiki.kavanrc.com
| Napájení [V] | 5 - 8.4 |
| Trvalý proud [A] | 15 |
| Max. proud (2 s) [A] | 30 |
| Proudový odběr [mA] | 40 |
| Délka [mm] | 40 |
| Šířka [mm] | 21 |
| Výška [mm] | 6 |
| Hmotnost [g] | 21 |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.