



Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 2400g, trenér 2300g, akro 2000g, 3D 1500g, KV1000 ot./min na V, napájení Lixx 3-4s, hřídel 4.0 mm.Zobrazit celý popisek

Motory KAVAN C jsou výkonné bezkomutátorové (střídavé, "brushless") čtrnáctipólové elektromotory s rotačním pláštěm ("outrunner") s výbornými elektrickými vlastnostmi, propracovanou konstrukcí a výborným výrobním zpracováním. Představují velmi dobrou volbu pro pohon vašich rekreačně-sportovních modelů s výbornými výkonovými parametry, dobrou účinností a příznivou cenou. Jsou to nízkootáčkové motory s velkým točivým momentem zvládající vrtule o velkém průměru i stoupání bez potřeby převodovky.
| Systém označování motorů: CxxYY-zzzz |
| C - střídavý motor s rotačním pláštěm ("outrunner", "oběžka") |
| xx - průměr motoru v mm |
| YY - délka motoru v mm |
| zzzz - počet otáček na volt (ot./min na V), „KV“ |
KAVAN C3542-1000 je střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 2400 g s napájením z tří- nebo čtyřčlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro motorové akrtobatické modely a makety, jako je Classic EP, Acromaster, Stinson EP, Piper Cub EP 1520 mm od Phoenixu, termické větroně 2,5-3 m apod.
Montáž motoru: KAVAN C3542-1000 je konstruován pro přední i zadní montáž. Při přední montáži za čelo motoru použijte čtyři šrouby M3, které zasahují do čela motoru v rozmezí 4-5 mm. Páry otvorů pro upevňovací šrouby v čele motoru jsou rozmístěny pravidelně o 180° na kružnicích o průměru 25 a 19 mm. Motorová přepážka by měla být ze 4-5 mm letecké překližky. Sada pro zadní montáž (upevňovací kříž, unašeč vrtule pro zadní motáž) je dodávána spolu s motorem.
Sada motoru obsahuje: motor C3542-1000 s kabely s připájenými 3,5 mm zlacenými konektory, sadu pro zadní montáž, návod.
| Napájení LiXX článků | 3 - 4 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 1000 |
| Max. výkon (30 s/4S LiPo) [W] | 500 |
| Proud naprázdno (3S) [A] | 2.3 |
| Max. špičkový proud (30 s) [A] | 45 |
| Průměr [mm] | 35 |
| Délka [mm] | 42 |
| Průměr hřídele [mm] | 4 |
| Hmotnost [g] | 140 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 50 - 60 |
| Větroň do hmotnosti [g] | 2400 |
| Trenér do hmotnosti [g] | 2300 |
| Akrobat do hmotnosti [g] | 2000 |
| 3D do hmotnosti [g] | 1500 |
| Doporučená vrtule | 3S: 13x5-6” |
| 4S: 11x5-6” |
Motory KAVAN C jsou výkonné bezkomutátorové (střídavé, "brushless") čtrnáctipólové elektromotory s rotačním pláštěm ("outrunner") s výbornými elektrickými vlastnostmi, propracovanou konstrukcí a výborným výrobním zpracováním. Představují velmi dobrou volbu pro pohon vašich rekreačně-sportovních modelů s výbornými výkonovými parametry, dobrou účinností a příznivou cenou. Jsou to nízkootáčkové motory s velkým točivým momentem zvládající vrtule o velkém průměru i stoupání bez potřeby převodovky.
| Systém označování motorů: CxxYY-zzzz |
| C - střídavý motor s rotačním pláštěm ("outrunner", "oběžka") |
| xx - průměr motoru v mm |
| YY - délka motoru v mm |
| zzzz - počet otáček na volt (ot./min na V), „KV“ |
KAVAN C3542-1000 je střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 2400 g s napájením z tří- nebo čtyřčlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro motorové akrtobatické modely a makety, jako je Classic EP, Acromaster, Stinson EP, Piper Cub EP 1520 mm od Phoenixu, termické větroně 2,5-3 m apod.
Montáž motoru: KAVAN C3542-1000 je konstruován pro přední i zadní montáž. Při přední montáži za čelo motoru použijte čtyři šrouby M3, které zasahují do čela motoru v rozmezí 4-5 mm. Páry otvorů pro upevňovací šrouby v čele motoru jsou rozmístěny pravidelně o 180° na kružnicích o průměru 25 a 19 mm. Motorová přepážka by měla být ze 4-5 mm letecké překližky. Sada pro zadní montáž (upevňovací kříž, unašeč vrtule pro zadní motáž) je dodávána spolu s motorem.
Sada motoru obsahuje: motor C3542-1000 s kabely s připájenými 3,5 mm zlacenými konektory, sadu pro zadní montáž, návod.
| Napájení LiXX článků | 3 - 4 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 1000 |
| Max. výkon (30 s/4S LiPo) [W] | 500 |
| Proud naprázdno (3S) [A] | 2.3 |
| Max. špičkový proud (30 s) [A] | 45 |
| Průměr [mm] | 35 |
| Délka [mm] | 42 |
| Průměr hřídele [mm] | 4 |
| Hmotnost [g] | 140 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 50 - 60 |
| Větroň do hmotnosti [g] | 2400 |
| Trenér do hmotnosti [g] | 2300 |
| Akrobat do hmotnosti [g] | 2000 |
| 3D do hmotnosti [g] | 1500 |
| Doporučená vrtule | 3S: 13x5-6” |
| 4S: 11x5-6” |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.