



Popis produktu připravujeme.

Pneumatika I-BARRS V3 je navržena tak, aby vynikala na čistých površích nebo površích se střední až vysokou přilnavostí. Tato pneumatika se vyznačuje plochým designem, který maximalizuje kontakt s povrchem a poskytuje výjimečnou trakci bez kompromisů v boční přilnavosti.
To, co dělá z pneumatiky I-BARRS V3 skvělou volbu, je design vzorku. Linky ve střední části jsou uspořádány v jiném směru než na bocích. Tato vlastnost je navržena tak, aby dosahovala maximální trakce bez snížení boční přilnavosti. Navíc jsou linky vzorku pneumatiky I-BARRS V3 výrazně vyšší než u jiných podobných pneumatik, což nabízí výrazné zvýšení trakce.
Řada V3 se vyznačuje menší strukturou pneumatiky, která zlepšuje celkovou výkonnost. Zažijte snadnější změny směru a plynulejší průjezd zatáčkami. Nová kostra navíc také zjednodušuje nazouvání a lepení, což zajišťuje bezproblémový zážitek.
I-BARRS V3 má stejnou vložku (#PCY2101) jako ostatní pneumatiky PROCIRCUIT, což zajišťuje konzistentnost a univerzálnost v celé produktové řadě.
Nová směs S
Po rozsáhlém vývoji technickým oddělením ProCircuit ve spolupráci s týmovými jezdci vznikla nová směs S. Je stabilnější, univerzálnější a lépe se hodí pro všechny podmínky a různé úrovně přilnavosti tratě. Poskytuje širokou škálu použití, nabízí vynikající přilnavost v měkkých směsích pro kluzké tratě a skvělý komfort a trakci v tvrdých směsích pro tratě s vysokou přilnavostí.
Tato nová směs S je vysoce teplotně stabilní, což jí umožňuje účinně fungovat bez ohledu na okolní teplotu. To nám umožňuje založit výběr směsi výhradně na aktuální přilnavosti dráhy, což výrazně zjednodušuje proces výběru vhodné tvrdosti.
Navíc nabízí větší odolnost a zlepšuje celkový zážitek z jízdy.
Směsi S jsou k dispozici v následujících variantách:
Pneumatika I-BARRS V3 je navržena tak, aby vynikala na čistých površích nebo površích se střední až vysokou přilnavostí. Tato pneumatika se vyznačuje plochým designem, který maximalizuje kontakt s povrchem a poskytuje výjimečnou trakci bez kompromisů v boční přilnavosti.
To, co dělá z pneumatiky I-BARRS V3 skvělou volbu, je design vzorku. Linky ve střední části jsou uspořádány v jiném směru než na bocích. Tato vlastnost je navržena tak, aby dosahovala maximální trakce bez snížení boční přilnavosti. Navíc jsou linky vzorku pneumatiky I-BARRS V3 výrazně vyšší než u jiných podobných pneumatik, což nabízí výrazné zvýšení trakce.
Řada V3 se vyznačuje menší strukturou pneumatiky, která zlepšuje celkovou výkonnost. Zažijte snadnější změny směru a plynulejší průjezd zatáčkami. Nová kostra navíc také zjednodušuje nazouvání a lepení, což zajišťuje bezproblémový zážitek.
I-BARRS V3 má stejnou vložku (#PCY2101) jako ostatní pneumatiky PROCIRCUIT, což zajišťuje konzistentnost a univerzálnost v celé produktové řadě.
Nová směs S
Po rozsáhlém vývoji technickým oddělením ProCircuit ve spolupráci s týmovými jezdci vznikla nová směs S. Je stabilnější, univerzálnější a lépe se hodí pro všechny podmínky a různé úrovně přilnavosti tratě. Poskytuje širokou škálu použití, nabízí vynikající přilnavost v měkkých směsích pro kluzké tratě a skvělý komfort a trakci v tvrdých směsích pro tratě s vysokou přilnavostí.
Tato nová směs S je vysoce teplotně stabilní, což jí umožňuje účinně fungovat bez ohledu na okolní teplotu. To nám umožňuje založit výběr směsi výhradně na aktuální přilnavosti dráhy, což výrazně zjednodušuje proces výběru vhodné tvrdosti.
Navíc nabízí větší odolnost a zlepšuje celkový zážitek z jízdy.
Směsi S jsou k dispozici v následujících variantách:
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.