Miniaturní telemetrický přijímač Futaba FASSTest 2.4GHz vhodný pro FPV drony nebo jako záložní v dvoupřijímačovém provozu s porty S.BUS (až 18 kanálů)/S.BUS2 (až 26 kanálů - dle vysílače)/1x PWM kanál 3 a S.BUS2 pro telemetrické senzory a další zařízení. Napájení 3,7-7,4 V, rozměry 21,5x39,5x6,5 mm, hmotnost 6,0 g. Diverzitní antény s pouzdry zlepšujícímí směrovou charekteristiku, možnost dvoupřijímačového provozu s automatickým zálohováním funkce.Zobrazit celý popisek

Malý a velmi lehký telemetrický přijímač Futaba přenosového systému FASSTest 2.4GHz s dvojicí diverzitních antén s plným dosahem. Je určen pro předevšímpoužití v dronech a jiných modelech používající řídící jednotky komnikující po sběrnicích S.BUS nebo S.BUS2.; díky kompaktním rozměrům a velmi nízké hmotnosti je vhodný i pro malé modely letadel s S.BUS/S.BUS2 servy a výborně se hodí jako záložní přijímač v dvoupřijímačovém provozu s jinými FASSTest přijímači. Volitelné kanálové režimy R7301SB umožňují jedné zásuvce fungovat jako klasický PWM kanálový výstup (kanál 3)/S.BUS2 nebo S.BUS port; druhá zásuvka má funkci S.BUS2 portu nebo slouží pro připojení druhého přijímače v dvoupřijímačovém provozu. S.BUS2 port pro obousměrnou komunikaci umožňuje připojení S.BUS2 serv, telemetrických čidel a dalších kompatibilních zařízení. Provozní stavy přijímače jsou signalizovány LED indikátorem.
Přenosový systém
Futaba FASSTest-2.4GHz s telemetrií pro létající modely (FASSTest 26CH/18CH/12CH).
Pamatujte, že v režimu FASSTest 12CH s vysokou opakovací frekvencí je možno používat pouze digitální serva.
Napájení
3,7-7,4 V (jmenovité napětí), provozní 3,5-8,4 V – tj. např. 4-6 čl. NiMH, 1-2S LiPo/ Li-ion, 2S LiFe, akumulátory, BEC stabilizátory napájení v daném rozsahu napětí.
Anténa
Přijímač je v zájmu maximalizace příjmu signálu bez ohledu na vzájemnou polohu modelu a vysílače vybaven dvojicí diverzitních antén. Ty je třeba v modelu upevnit se vzájemnou orientací 90°. Antény jsou vybaveny pouzdry zlepšujícími směrové charakteristiky antén.
Výstupy přijímače, kanálové režimy
Přijímač je vybaven zdířkami pro standardní konektory Futaba (s výstupkem), do nichž je možno samozřejmě zasouvat i konektory UNI (=JR/Graupner, Hitec) bez bočního výstupku. >
Kanálové výstupy (PWM/S.BUS): R7301SB umožňuje změnu přiřazení kanálů dovolující používat kombinaci klasického PWM výstupu a S.BUS2 vstupu/výstupu nebo dvoupřijímačový provoz (vyžaduje použití vysílače Futaba umožňujícího dvoupřijímačový provoz). Volba kanálových režimů se provádí pomocí tlačítka na přijímači ve speciálním nastavovacím režimu – v normálním provozním režimu nelze kanálové režimy změnit.
S.BUS2: Zásuvka S.BUS2 umožňuje připojení S.BUS2 serv, gyroskopů a dalších kompatibilních zařízení a připojení telemetrických senzorů Futaba, jejichž údaje je možno zobrazovat na vysílači.
Dvoupřijímačový provoz s automatickým zálohováním
Na přijímači je také možno aktivovat dvoupřijímačový režim s automatickým zálohováním, který při výpadku příjmu signálu jednoho z přijímačů (dvojice R7301SB nebo jeden R7301SB a jiný FASSTest S.BUS2 přijímač) automaticky zajistí přepnutí z hlavního přijímače na záložní (nebo naopak). Funkce je v principu stejná, jako u zálohovacího systému FDLS-1, ale obejdete se bez dalšího přídavného zařízení.
Telemetrie
R7301SB předává do vysílače údaje o napájecím napětí přijímače bez potřeby připojení jakýchkoliv senzorů.
R7301SB umožňuje používání všech telemetrických senzorů Futaba a dalších čidel kompatibilních se systémem sběrnice S.BUS2 s obousměrnou komunikací.
Sada přijímače obsahuje: přijímač R7301SB, návod k obsluze.
Co je S.BUS2/S.BUS
Na rozdíl od klasických RC souprav S.BUS(2) systém používá sériovou datovou komunikaci pro přenášení řídících signálů z přijímače do serv, gyra nebo jiného zařízení. Tato data obsahují povely jako „přesuň servo kanálu 3 do polohy 15 stupňů, přesuň servo kanálu 5 do polohy 30 stupňů“ pro více zařízení. S.BUS(2) zařízení vykonávají pouze povely příslušející jejich vlastnímu nastavenému kanálu. Z tohoto důvodu je možno připojit několik serv ke stejnému signálovému kabelu, a přitom je nastavovat a ovládat jednotlivě dle potřeby. K tomu slouží identifikační kód serva (ID). ID najdete na nálepce na krabičce serva.
S.BUS2 servo je možno připojovat do S.BUS2 i S.BUS portů přijímače. Jeho funkce je dána nastavením kanálu do paměti serva (provádí se pomocí programovacího rozhraní vysílače Futaba, programátoru SBC-1 nebo USB rozhraní CIU-3 s PC programem S-Link – pro některá serva lze kanál nastavovat jen s pomocí vysílače).
S.BUS nebo S.BUS2 servo připojené do kanálového výstupu klasického přijímače (PWM) funguje jako klasické servo. Jeho pohyb je dán signálem v kanálu přijímače, k němuž je připojeno. Nastavení programovatelných funkcí serva zůstává v platnosti.
| Modulace/Kódování | FASSTest-2.4GHz |
| Počet kanálů 1 | 26 |
| Funkce | Fail-safe,Telemetrie,Dvoupřijímačový provoz |
| Napájení (jmenovité napětí) | 4,8 V,6 V,7,2 V,7.4V,3,7 V,6,6 V |
| Napájení (provozní rozsah) [V] | 3.5 - 8.4 |
| Délka [mm] | 39.5 |
| Šířka [mm] | 21.5 |
| Výška [mm] | 6.5 |
| Hmotnost [g] | 6 |
| Sériový výstup | S-BUS,S-BUS2 |
Malý a velmi lehký telemetrický přijímač Futaba přenosového systému FASSTest 2.4GHz s dvojicí diverzitních antén s plným dosahem. Je určen pro předevšímpoužití v dronech a jiných modelech používající řídící jednotky komnikující po sběrnicích S.BUS nebo S.BUS2.; díky kompaktním rozměrům a velmi nízké hmotnosti je vhodný i pro malé modely letadel s S.BUS/S.BUS2 servy a výborně se hodí jako záložní přijímač v dvoupřijímačovém provozu s jinými FASSTest přijímači. Volitelné kanálové režimy R7301SB umožňují jedné zásuvce fungovat jako klasický PWM kanálový výstup (kanál 3)/S.BUS2 nebo S.BUS port; druhá zásuvka má funkci S.BUS2 portu nebo slouží pro připojení druhého přijímače v dvoupřijímačovém provozu. S.BUS2 port pro obousměrnou komunikaci umožňuje připojení S.BUS2 serv, telemetrických čidel a dalších kompatibilních zařízení. Provozní stavy přijímače jsou signalizovány LED indikátorem.
Přenosový systém
Futaba FASSTest-2.4GHz s telemetrií pro létající modely (FASSTest 26CH/18CH/12CH).
Pamatujte, že v režimu FASSTest 12CH s vysokou opakovací frekvencí je možno používat pouze digitální serva.
Napájení
3,7-7,4 V (jmenovité napětí), provozní 3,5-8,4 V – tj. např. 4-6 čl. NiMH, 1-2S LiPo/ Li-ion, 2S LiFe, akumulátory, BEC stabilizátory napájení v daném rozsahu napětí.
Anténa
Přijímač je v zájmu maximalizace příjmu signálu bez ohledu na vzájemnou polohu modelu a vysílače vybaven dvojicí diverzitních antén. Ty je třeba v modelu upevnit se vzájemnou orientací 90°. Antény jsou vybaveny pouzdry zlepšujícími směrové charakteristiky antén.
Výstupy přijímače, kanálové režimy
Přijímač je vybaven zdířkami pro standardní konektory Futaba (s výstupkem), do nichž je možno samozřejmě zasouvat i konektory UNI (=JR/Graupner, Hitec) bez bočního výstupku. >
Kanálové výstupy (PWM/S.BUS): R7301SB umožňuje změnu přiřazení kanálů dovolující používat kombinaci klasického PWM výstupu a S.BUS2 vstupu/výstupu nebo dvoupřijímačový provoz (vyžaduje použití vysílače Futaba umožňujícího dvoupřijímačový provoz). Volba kanálových režimů se provádí pomocí tlačítka na přijímači ve speciálním nastavovacím režimu – v normálním provozním režimu nelze kanálové režimy změnit.
S.BUS2: Zásuvka S.BUS2 umožňuje připojení S.BUS2 serv, gyroskopů a dalších kompatibilních zařízení a připojení telemetrických senzorů Futaba, jejichž údaje je možno zobrazovat na vysílači.
Dvoupřijímačový provoz s automatickým zálohováním
Na přijímači je také možno aktivovat dvoupřijímačový režim s automatickým zálohováním, který při výpadku příjmu signálu jednoho z přijímačů (dvojice R7301SB nebo jeden R7301SB a jiný FASSTest S.BUS2 přijímač) automaticky zajistí přepnutí z hlavního přijímače na záložní (nebo naopak). Funkce je v principu stejná, jako u zálohovacího systému FDLS-1, ale obejdete se bez dalšího přídavného zařízení.
Telemetrie
R7301SB předává do vysílače údaje o napájecím napětí přijímače bez potřeby připojení jakýchkoliv senzorů.
R7301SB umožňuje používání všech telemetrických senzorů Futaba a dalších čidel kompatibilních se systémem sběrnice S.BUS2 s obousměrnou komunikací.
Sada přijímače obsahuje: přijímač R7301SB, návod k obsluze.
Co je S.BUS2/S.BUS
Na rozdíl od klasických RC souprav S.BUS(2) systém používá sériovou datovou komunikaci pro přenášení řídících signálů z přijímače do serv, gyra nebo jiného zařízení. Tato data obsahují povely jako „přesuň servo kanálu 3 do polohy 15 stupňů, přesuň servo kanálu 5 do polohy 30 stupňů“ pro více zařízení. S.BUS(2) zařízení vykonávají pouze povely příslušející jejich vlastnímu nastavenému kanálu. Z tohoto důvodu je možno připojit několik serv ke stejnému signálovému kabelu, a přitom je nastavovat a ovládat jednotlivě dle potřeby. K tomu slouží identifikační kód serva (ID). ID najdete na nálepce na krabičce serva.
S.BUS2 servo je možno připojovat do S.BUS2 i S.BUS portů přijímače. Jeho funkce je dána nastavením kanálu do paměti serva (provádí se pomocí programovacího rozhraní vysílače Futaba, programátoru SBC-1 nebo USB rozhraní CIU-3 s PC programem S-Link – pro některá serva lze kanál nastavovat jen s pomocí vysílače).
S.BUS nebo S.BUS2 servo připojené do kanálového výstupu klasického přijímače (PWM) funguje jako klasické servo. Jeho pohyb je dán signálem v kanálu přijímače, k němuž je připojeno. Nastavení programovatelných funkcí serva zůstává v platnosti.
| Modulace/Kódování | FASSTest-2.4GHz |
| Počet kanálů 1 | 26 |
| Funkce | Fail-safe,Telemetrie,Dvoupřijímačový provoz |
| Napájení (jmenovité napětí) | 4,8 V,6 V,7,2 V,7.4V,3,7 V,6,6 V |
| Napájení (provozní rozsah) [V] | 3.5 - 8.4 |
| Délka [mm] | 39.5 |
| Šířka [mm] | 21.5 |
| Výška [mm] | 6.5 |
| Hmotnost [g] | 6 |
| Sériový výstup | S-BUS,S-BUS2 |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.