


Špičkové velmi a super rychlé digitální HV nízkoprofilové servo se střídavým motorem a kuličkovými ložisky ideální pro 3D/F3C akrobatické vrtulníky 500-800. Programovatelné s volitelným neutrálem 760/1520µs, podpora S.BUS a S.BUS2, hliníková krabička. Napájení 4,8-8,4V. Tah 2,6,5kg.cm, rychlost 0,08s/60° při 6,6V, tah 30kg.cm, rychlost 0,07s/60° při 7,4V. Hmotnost 54g.Zobrazit celý popisek

Velmi silné a super rychlé programovatelné digitální nízkoprofilové S.BUS2/S.BUS servo se střídavým motorem, s kovovými převody a výstupní hřídelí uloženou ve dvou kuličkových ložiscích se zvýšeným napájecím napětím pro špičkové 3D/F3C akrobatické vrtulníky 500-800. Servo má volitelný neutrál 760 µs (úzkopásmové, výchozí tovární nastavení) nebo 1520 µs, takže je vhodné pro ovládání cykliky i vyrovnávacího rotoru.Pro zajištění dokonalého chlazení i při vysokém zatížení je servo uloženo v celokovové krabičce.
Použití střídavého motoru přináší:
HPS-CB701 můžete připojit k výstupům přijímačů S.BUS 2 (sériová sběrnice s obousměrnou komunikací) nebo S.BUS (sériová sběrnice s jednosměrnou komunikací) nebo může fungovat jako klasické servo připojené do kanálového (PWM) výstupu přijímače.
S pomocí USB rozhraní CIU-3 a PC programu S-Link nebo vysílače Futaba vybaveného funkcí nastavování S.BUS serv můžete programovat celou řadu parametrů serva (rychlost, velikost výchylek, neutrál, ochrana proti přetížení, měkký rozběh atd.). S pomocí programátoru GPB-1 (s firmwarem 4.3 nebo vyšším) je možno volit neutrál 760 µs/1520 µs
Zvýšené napájecí napětí 6,0-7,4 V (jmenovité), 4,8-8,4 V (provozní). Vyžaduje použití napájecího akumulátoru nebo výkonného spínaného UBEC s vysokou proudovou zatížitelností.
Co je S.BUS2/S.BUS
Na rozdíl od klasických RC souprav S.BUS(2) systém používá sériovou datovou komunikaci pro přenášení řídících signálů z přijímače do serv, gyra nebo jiného zařízení. Tato data obsahují povely jako „přesuň servo kanálu 3 do polohy 15 stupňů, přesuň servo kanálu 5 do polohy 30 stupňů“ pro více zařízení. S.BUS(2) zařízení vykonávají pouze povely příslušející jejich vlastnímu nastavenému kanálu. Z tohoto důvodu je možno připojit několik serv ke stejnému signálovému kabelu, a přitom je nastavovat a ovládat jednotlivě dle potřeby. K tomu slouží identifikační kód serva (ID). ID najdete na nálepce na krabičce serva.
S.BUS2 servo je možno připojovat do S.BUS2 i S.BUS portů přijímače. Jeho funkce je dána nastavením kanálu do paměti serva (provádí se pomocí programovacího rozhraní vysílače Futaba, programátoru SBC-1 nebo USB rozhraní CIU-3 s PC programem S-Link – pro některá serva lze kanál nastavovat jen s pomocí vysílače).
S.BUS2 servo připojené do kanálového výstupu klasického přijímače (PWM) funguje jako klasické servo. Jeho pohyb je dán signálem v kanálu přijímače, k němuž je připojeno. Nastavení programovatelných funkcí serva zůstává v platnosti.
| Velikost serva | Standard |
| Typ serva | Digitální |
| Tah při 6,6 V (1520µs) [kg∙cm] | 26.5 |
| Rychlost při 6,6 V (1520µs) [s/60st.] | 0.08 |
| Tah při 6,6 V (760µs) [kg∙cm] | 24 |
| Rychlost při 6,6 V (760µs) [s/60st.] | 0.08 |
| Tah při 7,4 V (1520µs) [kg∙cm] | 30 |
| Rychlost při 7,4 V (1520µs) [s/60st.] | 0.07 |
| Tah při 7,4 V (760µs) [kg∙cm] | 27 |
| Rychlost při 7,4 V (760µs) [s/60st.] | 0.07 |
| Převody serva | Kovové |
| Kuličková ložiska | 2× |
| Highvoltage | Ano |
| Napájení [V] | 4.8 - 8.4 |
| Délka [mm] | 40.5 |
| Šířka [mm] | 21.2 |
| Výška [mm] | 26.2 |
| Hmotnost [g] | 54 |
| Určeno pro | Vrtulníky |
| S.BUS | Ano |
| S.BUS2 | Ano |
| Odolnost vůči vodě | Ne |
Velmi silné a super rychlé programovatelné digitální nízkoprofilové S.BUS2/S.BUS servo se střídavým motorem, s kovovými převody a výstupní hřídelí uloženou ve dvou kuličkových ložiscích se zvýšeným napájecím napětím pro špičkové 3D/F3C akrobatické vrtulníky 500-800. Servo má volitelný neutrál 760 µs (úzkopásmové, výchozí tovární nastavení) nebo 1520 µs, takže je vhodné pro ovládání cykliky i vyrovnávacího rotoru.Pro zajištění dokonalého chlazení i při vysokém zatížení je servo uloženo v celokovové krabičce.
Použití střídavého motoru přináší:
HPS-CB701 můžete připojit k výstupům přijímačů S.BUS 2 (sériová sběrnice s obousměrnou komunikací) nebo S.BUS (sériová sběrnice s jednosměrnou komunikací) nebo může fungovat jako klasické servo připojené do kanálového (PWM) výstupu přijímače.
S pomocí USB rozhraní CIU-3 a PC programu S-Link nebo vysílače Futaba vybaveného funkcí nastavování S.BUS serv můžete programovat celou řadu parametrů serva (rychlost, velikost výchylek, neutrál, ochrana proti přetížení, měkký rozběh atd.). S pomocí programátoru GPB-1 (s firmwarem 4.3 nebo vyšším) je možno volit neutrál 760 µs/1520 µs
Zvýšené napájecí napětí 6,0-7,4 V (jmenovité), 4,8-8,4 V (provozní). Vyžaduje použití napájecího akumulátoru nebo výkonného spínaného UBEC s vysokou proudovou zatížitelností.
Co je S.BUS2/S.BUS
Na rozdíl od klasických RC souprav S.BUS(2) systém používá sériovou datovou komunikaci pro přenášení řídících signálů z přijímače do serv, gyra nebo jiného zařízení. Tato data obsahují povely jako „přesuň servo kanálu 3 do polohy 15 stupňů, přesuň servo kanálu 5 do polohy 30 stupňů“ pro více zařízení. S.BUS(2) zařízení vykonávají pouze povely příslušející jejich vlastnímu nastavenému kanálu. Z tohoto důvodu je možno připojit několik serv ke stejnému signálovému kabelu, a přitom je nastavovat a ovládat jednotlivě dle potřeby. K tomu slouží identifikační kód serva (ID). ID najdete na nálepce na krabičce serva.
S.BUS2 servo je možno připojovat do S.BUS2 i S.BUS portů přijímače. Jeho funkce je dána nastavením kanálu do paměti serva (provádí se pomocí programovacího rozhraní vysílače Futaba, programátoru SBC-1 nebo USB rozhraní CIU-3 s PC programem S-Link – pro některá serva lze kanál nastavovat jen s pomocí vysílače).
S.BUS2 servo připojené do kanálového výstupu klasického přijímače (PWM) funguje jako klasické servo. Jeho pohyb je dán signálem v kanálu přijímače, k němuž je připojeno. Nastavení programovatelných funkcí serva zůstává v platnosti.
| Velikost serva | Standard |
| Typ serva | Digitální |
| Tah při 6,6 V (1520µs) [kg∙cm] | 26.5 |
| Rychlost při 6,6 V (1520µs) [s/60st.] | 0.08 |
| Tah při 6,6 V (760µs) [kg∙cm] | 24 |
| Rychlost při 6,6 V (760µs) [s/60st.] | 0.08 |
| Tah při 7,4 V (1520µs) [kg∙cm] | 30 |
| Rychlost při 7,4 V (1520µs) [s/60st.] | 0.07 |
| Tah při 7,4 V (760µs) [kg∙cm] | 27 |
| Rychlost při 7,4 V (760µs) [s/60st.] | 0.07 |
| Převody serva | Kovové |
| Kuličková ložiska | 2× |
| Highvoltage | Ano |
| Napájení [V] | 4.8 - 8.4 |
| Délka [mm] | 40.5 |
| Šířka [mm] | 21.2 |
| Výška [mm] | 26.2 |
| Hmotnost [g] | 54 |
| Určeno pro | Vrtulníky |
| S.BUS | Ano |
| S.BUS2 | Ano |
| Odolnost vůči vodě | Ne |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.