


Velmi silné a super rychlé nízkoprofilové digitální HV standardní servo s BLS motorem (s hall senzory), kovovými převody a kuličkovými ložisky ideální pro závodní silniční auta 1:10. Podpora S.BUS, S.BUS2 a SR/UR režimu. Napájení 4,8-8,4V. Tah 17,1kg.cm, rychlost 0,07s/60° při 6,0V, tah 21kg.cm, rychlost 0,06s/60° při 7,4V. Hmotnost 44g.Zobrazit celý popisek

Velmi silné a super rychlé programovatelné digitální nízkoprofilové S.BUS2/S.BUS servo s novým na míru konstruovaným střídavým motorem, s kovovými převody a výstupní hřídelí uloženou ve dvou kuličkových ložiscích se zvýšeným napájecím napětím pro závodní modely aut 1:10 – silniční i terénní. Pro použití s RC soupravami T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX s přijímači R334SBS/R334SBS-E je možno je přepnout do SR režimu (režim SR1-SR3) a využívat používat super rychlý přenosový systém T-FHSS SR (Super Response), resp. ještě rychlejší telemetrický systém F-4G s vysílačem T10PX a přijímači R404SBS/R404SBS-E po přepnutí do UR (Ultra Response) režimu (režimy UR1-UR4).
Použití střídavého motoru přináší:
HPS-CT501 můžete připojit k výstupům přijímačů pro pozemní modely (Surface) S.BUS 2 (sériová sběrnice s obousměrnou komunikací) nebo S.BUS (sériová sběrnice s jednosměrnou komunikací) nebo může fungovat jako klasické servo připojené do kanálového (PWM) výstupu přijímače. HPS-CT501 není možno používat s přijímači pro letecké (Air) RC soupravy Futaba.
S pomocí USB rozhraní CIU-3 a PC programu S-Link nebo vysílače Futaba vybaveného funkcí nastavování S.BUS serv můžete programovat celou řadu parametrů serva (rychlost, velikost výchylek, neutrál, ochrana proti přetížení, měkký rozběh atd.). Nastavení kanálu pro fungování na sběrnici S.BUS2/S.BUS a přepnutí do SR režimu je možné jen s pomocí vysílače T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX, do UR režimu na T10PX.
Zvýšené napájecí napětí 6,0-7,4 V (jmenovité) , provozní rozsah napětí 4,8-8,4 V.
Co je S.BUS2/S.BUS
| Velikost serva | Standard | 
| Typ serva | Digitální | 
| Tah při 6,0 V [kg∙cm] | 17.1 | 
| Tah při 7,4 V [kg∙cm] | 21 | 
| Rychlost při 6,0 V [s/60st.] | 0.07 | 
| Rychlost při 7,4 V [s/60st.] | 0.06 | 
| Převody serva | Kovové | 
| Kuličková ložiska | 2× | 
| Highvoltage | Ano | 
| Napájení [V] | 4.8 - 8.4 | 
| Délka [mm] | 40.5 | 
| Šířka [mm] | 21 | 
| Výška [mm] | 26.9 | 
| Hmotnost [g] | 44 | 
| Určeno pro | Silniční auta,Terénní auta | 
| S.BUS | Ano | 
| S.BUS2 | Ano | 
| SR režim | Ano | 
| UR režim | Ano | 
Velmi silné a super rychlé programovatelné digitální nízkoprofilové S.BUS2/S.BUS servo s novým na míru konstruovaným střídavým motorem, s kovovými převody a výstupní hřídelí uloženou ve dvou kuličkových ložiscích se zvýšeným napájecím napětím pro závodní modely aut 1:10 – silniční i terénní. Pro použití s RC soupravami T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX s přijímači R334SBS/R334SBS-E je možno je přepnout do SR režimu (režim SR1-SR3) a využívat používat super rychlý přenosový systém T-FHSS SR (Super Response), resp. ještě rychlejší telemetrický systém F-4G s vysílačem T10PX a přijímači R404SBS/R404SBS-E po přepnutí do UR (Ultra Response) režimu (režimy UR1-UR4).
Použití střídavého motoru přináší:
HPS-CT501 můžete připojit k výstupům přijímačů pro pozemní modely (Surface) S.BUS 2 (sériová sběrnice s obousměrnou komunikací) nebo S.BUS (sériová sběrnice s jednosměrnou komunikací) nebo může fungovat jako klasické servo připojené do kanálového (PWM) výstupu přijímače. HPS-CT501 není možno používat s přijímači pro letecké (Air) RC soupravy Futaba.
S pomocí USB rozhraní CIU-3 a PC programu S-Link nebo vysílače Futaba vybaveného funkcí nastavování S.BUS serv můžete programovat celou řadu parametrů serva (rychlost, velikost výchylek, neutrál, ochrana proti přetížení, měkký rozběh atd.). Nastavení kanálu pro fungování na sběrnici S.BUS2/S.BUS a přepnutí do SR režimu je možné jen s pomocí vysílače T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX, do UR režimu na T10PX.
Zvýšené napájecí napětí 6,0-7,4 V (jmenovité) , provozní rozsah napětí 4,8-8,4 V.
Co je S.BUS2/S.BUS
| Velikost serva | Standard | 
| Typ serva | Digitální | 
| Tah při 6,0 V [kg∙cm] | 17.1 | 
| Tah při 7,4 V [kg∙cm] | 21 | 
| Rychlost při 6,0 V [s/60st.] | 0.07 | 
| Rychlost při 7,4 V [s/60st.] | 0.06 | 
| Převody serva | Kovové | 
| Kuličková ložiska | 2× | 
| Highvoltage | Ano | 
| Napájení [V] | 4.8 - 8.4 | 
| Délka [mm] | 40.5 | 
| Šířka [mm] | 21 | 
| Výška [mm] | 26.9 | 
| Hmotnost [g] | 44 | 
| Určeno pro | Silniční auta,Terénní auta | 
| S.BUS | Ano | 
| S.BUS2 | Ano | 
| SR režim | Ano | 
| UR režim | Ano | 
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.