


Monstrózně silné digitální HV standardní servo s BLS motorem (s hall senzory) a kuličkovými ložisky pro použití v obřích modelech. Podpora S.BUS a S.BUS2. Napájení 5,0-8,4V. Tah 68kg.cm, rychlost 0,15s/60° při 6,6V, tah 74kg.cm, rychlost 0,12s/60° při 7,4V. Hmotnost 82g.Zobrazit celý popisek

Monstrózně silné a rychlé programovatelné standardní digitální S.BUS2/S.BUS servo se střídavým motorem, s ocelovými převody a výstupní hřídelí uloženou v kuličkových ložiscích se zvýšeným napájecím napětím. Pro dokonalé chlazení a vysokou mechanickou odolnost je servo uloženo v celokovové krabičce. Ideální především pro obří modely letadel a další náročné aplikace vyžadující vysoký tah.
HPS-A702 můžete připojit k výstupům přijímačů S.BUS 2 (sériová sběrnice s obousměrnou komunikací) nebo S.BUS (sériová sběrnice s jednosměrnou komunikací) nebo může fungovat jako klasické servo připojené do kanálového (PWM) výstupu přijímače.
S pomocí USB rozhraní CIU-3 a PC programu S-Link nebo vysílače Futaba vybaveného funkcí nastavování S.BUS serv můžete programovat celou řadu parametrů serva (rychlost, velikost výchylek, neutrál, ochrana proti přetížení, měkký rozběh atd.). Nastavení kanálu pro fungování na sběrnici S.BUS2/S.BUS je možné jen s pomocí vysílače.
Zvýšené napájecí napětí 6,0-7,4 V. Vyžaduje použití napájecího akumulátoru s vysokou proudovou zatížitelností, nepoužívejte UBEC stabilizátory.
Co je S.BUS2/S.BUS
Na rozdíl od klasických RC souprav S.BUS(2) systém používá sériovou datovou komunikaci pro přenášení řídících signálů z přijímače do serv, gyra nebo jiného zařízení. Tato data obsahují povely jako „přesuň servo kanálu 3 do polohy 15 stupňů, přesuň servo kanálu 5 do polohy 30 stupňů“ pro více zařízení. S.BUS(2) zařízení vykonávají pouze povely příslušející jejich vlastnímu nastavenému kanálu. Z tohoto důvodu je možno připojit několik serv ke stejnému signálovému kabelu, a přitom je nastavovat a ovládat jednotlivě dle potřeby. K tomu slouží identifikační kód serva (ID). ID najdete na nálepce na krabičce serva.
S.BUS2 servo je možno připojovat do S.BUS2 i S.BUS portů přijímače. Jeho funkce je dána nastavením kanálu do paměti serva (provádí se pomocí programovacího rozhraní vysílače Futaba, programátoru SBC-1 nebo USB rozhraní CIU-3 s PC programem S-Link – pro některá serva lze kanál nastavovat jen s pomocí vysílače).
S.BUS2 servo připojené do kanálového výstupu klasického přijímače (PWM) funguje jako klasické servo. Jeho pohyb je dán signálem v kanálu přijímače, k němuž je připojeno. Nastavení programovatelných funkcí serva zůstává v platnosti.
| Velikost serva | Standard |
| Typ serva | Digitální |
| Tah při 6,6 V [kg/cm] | 68 |
| Rychlost při 6,6 V [s/60st.] | 0.13 |
| Tah při 7,4 V [kg/cm] | 74 |
| Rychlost při 7,4 V [s/60st.] | 0.12 |
| Převody serva | Kovové |
| Kuličková ložiska | 2× |
| Highvoltage | Ano |
| Napájení [V] | 5 - 8.4 |
| Délka [mm] | 40.5 |
| Šířka [mm] | 21 |
| Výška [mm] | 39.4 |
| Hmotnost [g] | 82 |
| Určeno pro | Letadla |
| S.BUS | Ano |
| S.BUS2 | Ano |
| SR režim | Ne |
| Odolnost vůči vodě | Ne |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.