




Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 15kg, trenér 10kg, akro 6kg, 3D 5kg. KV195 ot./min na V, napájení Lixx 8-10s, hřídel 8 mm. Včetně sady pro zadní montáž.Zobrazit celý popisek

Motory FOXY jsou vysokovýkonné bezkomutátorové (střídavé, "brushless") čtrnáctipólové elektromotory s rotačním pláštěm ("outrunner") s vynikajícími elektrickými vlastnostmi, propracovanou konstrukcí a špičkovým výrobním zpracováním. Hřídele z tvrzené oceli a kvalitní ložiska zajišťují vysokou životnost, jakostní materiály použité pro zhotovení statoru u rotoru zaručují rovněž výborné výkonové parametry při vysoké účinnosti. Jsou to nízkootáčkové motory s velkým kroutícím momentem zvládající vrtule o velkém průměru i stoupání bez potřeby převodovky.
FOXY C5025/24 je velký střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 15 000 g s napájením z osmi- nebo desetičlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro elektrifikaci modelů konstruovaných pro pohon benzínovými motory 35-50 ccm a samozřejmě pro pohon elekter, jako je špičkový 3D YAK-55 2200 mm Gernota Bruckmanna.
Montáž motoru: FOXY C5025/24 je konstruován pro zadní montáž (hřídel nevychází z čela, ale je připevněna k rotujícímu plášti). Motorová přepážka by měla být z 10 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor FOXY C5025/24 s kabely s připájenými 4 mm zlacenými konektory, sadu pro zadní montáž (včetně pojistné matice s kontramatkou opatřenou rovněž závitem M4 pro středový upevňovací šroub vrtulového kuželu.
| Průměr [mm] | 60 |
| Délka [mm] | 56 |
| Hmotnost [g] | 718 |
| Průměr hřídele [mm] | 8 |
| Napájení [V] | 29.6 - 37 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 195 |
| Výkon motoru [kW] | 2.2 |
| Proud naprázdno [A] | 1.5 |
| Max. špičkový proud [A] | 60 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 33 |
| Počet závitů | 24 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování [°] | 20 - 25 |
| Regulátor | 120 |
| Systém označování motorů: CxxYY/zz |
| C - střídavý motor s rotačním pláštěm ("outrunner", "oběžka") |
| xx - průměr statoru v mm |
| YY - délka statoru v mm |
| zz - počet závitů vinutí motoru |
| C5025/24 | |
| Napájení | |
| 8-10s LiPo | |
| Otáčky na volt (ot./min/V) | 195 |
| Počet závitů | 24 |
| Max. výkon (W) | 2200 |
| Vnitřní odpor (mOhm) | 33 |
| Proud naprázdno (A) | 1.50 |
| Max. zatížitelnost (A/30 s) | 60 |
| Regulátor (A) | 120 Opto |
| Průměr (mm) | 60 |
| Délka (mm) | 56 |
| Hřídel (mm) | 8.0 |
| Hmotnost (g) | 718 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování | 20-25° |
| *Větroň | do 15000 |
| Trenér | do 10000 |
| Akrobat | do 6 000 |
| 3D | do 5000 |
| Doporučená vrtule | 10s: 21x12“ |
| *) Větroněm se v tabulce rozumí termický větroň, pro svahové větroně a „hotlinery“ o dané letové hmotnosti volte motor jako pro akrobatické modely nebo ještě výkonnější. | |
Motory FOXY jsou vysokovýkonné bezkomutátorové (střídavé, "brushless") čtrnáctipólové elektromotory s rotačním pláštěm ("outrunner") s vynikajícími elektrickými vlastnostmi, propracovanou konstrukcí a špičkovým výrobním zpracováním. Hřídele z tvrzené oceli a kvalitní ložiska zajišťují vysokou životnost, jakostní materiály použité pro zhotovení statoru u rotoru zaručují rovněž výborné výkonové parametry při vysoké účinnosti. Jsou to nízkootáčkové motory s velkým kroutícím momentem zvládající vrtule o velkém průměru i stoupání bez potřeby převodovky.
FOXY C5025/24 je velký střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 15 000 g s napájením z osmi- nebo desetičlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro elektrifikaci modelů konstruovaných pro pohon benzínovými motory 35-50 ccm a samozřejmě pro pohon elekter, jako je špičkový 3D YAK-55 2200 mm Gernota Bruckmanna.
Montáž motoru: FOXY C5025/24 je konstruován pro zadní montáž (hřídel nevychází z čela, ale je připevněna k rotujícímu plášti). Motorová přepážka by měla být z 10 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor FOXY C5025/24 s kabely s připájenými 4 mm zlacenými konektory, sadu pro zadní montáž (včetně pojistné matice s kontramatkou opatřenou rovněž závitem M4 pro středový upevňovací šroub vrtulového kuželu.
| Průměr [mm] | 60 |
| Délka [mm] | 56 |
| Hmotnost [g] | 718 |
| Průměr hřídele [mm] | 8 |
| Napájení [V] | 29.6 - 37 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 195 |
| Výkon motoru [kW] | 2.2 |
| Proud naprázdno [A] | 1.5 |
| Max. špičkový proud [A] | 60 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 33 |
| Počet závitů | 24 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování [°] | 20 - 25 |
| Regulátor | 120 |
| Systém označování motorů: CxxYY/zz |
| C - střídavý motor s rotačním pláštěm ("outrunner", "oběžka") |
| xx - průměr statoru v mm |
| YY - délka statoru v mm |
| zz - počet závitů vinutí motoru |
| C5025/24 | |
| Napájení | |
| 8-10s LiPo | |
| Otáčky na volt (ot./min/V) | 195 |
| Počet závitů | 24 |
| Max. výkon (W) | 2200 |
| Vnitřní odpor (mOhm) | 33 |
| Proud naprázdno (A) | 1.50 |
| Max. zatížitelnost (A/30 s) | 60 |
| Regulátor (A) | 120 Opto |
| Průměr (mm) | 60 |
| Délka (mm) | 56 |
| Hřídel (mm) | 8.0 |
| Hmotnost (g) | 718 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování | 20-25° |
| *Větroň | do 15000 |
| Trenér | do 10000 |
| Akrobat | do 6 000 |
| 3D | do 5000 |
| Doporučená vrtule | 10s: 21x12“ |
| *) Větroněm se v tabulce rozumí termický větroň, pro svahové větroně a „hotlinery“ o dané letové hmotnosti volte motor jako pro akrobatické modely nebo ještě výkonnější. | |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.