




Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 6800g, trenér 6500g, akro 5500g, 3D 4500g, KV255 ot./min na V, napájení Lixx 6-12s, hřídel 8.0 mm. Včetně unašeče pro pevnou vrtuli a sady pro zadní montáž.Zobrazit celý popisek

Motory FOXY G2 jsou vysokovýkonné bezkomutátorové (střídavé, "brushless") čtrnáctipólové elektromotory s rotačním pláštěm ("outrunner") s vynikajícími elektrickými vlastnostmi, propracovanou konstrukcí a špičkovým výrobním zpracováním. Hřídele z tvrzené oceli a kvalitní ložiska zajišťují vysokou životnost, jakostní materiály použité pro zhotovení statoru u rotoru zaručují rovněž výborné výkonové parametry při vysoké účinnosti. Jsou to nízkootáčkové motory s velkým kroutícím momentem zvládající vrtule o velkém průměru i stoupání bez potřeby převodovky.
| Systém označování motorů: CxxYY/zzzz |
| C - střídavý motor s rotačním pláštěm ("outrunner", "oběžka") |
| xx - průměr statoru v mm |
| YY - délka statoru v mm |
| zzzz - počet otáček na volt (ot./min/V), „KV“ |
FOXY G2 C5325-255 je velký střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 6 500 g s napájením z osmi- až dvanáctičlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro elektrifikaci modelů konstruovaných pro pohon dvoutakty 15-20 ccm (resp. čtyřtakty a benzínovými motory 20-30 ccm).
Motor má plášť opatřen kroužkem s vyfrézovanými drážkami pro magnety, který omezuje nebezpečí jejich uvolnění při vysokém zatížení.
Montáž motoru: FOXY G2 C5325-255 je konstruován pro přední i zadní montáž. Při přední montáži za čelo motoru použijte nejméně čtyři šrouby M4, které zasahují do čela motoru v rozmezí 5-6 mm. Motorová přepážka by měla být z 8-10 mm letecké překližky. Poloha čtveřice vnějších upevňovacích otvorů na čele motoru se shoduje s polohou upevňovacích otvorů u motorů původní řady C5020.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor FOXY G2 C5325-255 s kabely s připájenými 4 mm zlacenými konektory, unašeč pro pevnou vrtuli, sadu pro zadní montáž, návod.
| Napájení LiXX článků | 6 - 12 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 255 |
| Počet závitů | 9 |
| Max. výkon (180 s) [W] | 2590 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 25 |
| Proud naprázdno (při 10 V) [A] | 2.3 |
| Proud při max. účinnosti (η>83%) [A] | 13 - 40 |
| Max. špičkový proud (180 s) [A] | 70 |
| Průměr [mm] | 63 |
| Délka [mm] | 55 |
| Průměr hřídele [mm] | 8 |
| Hmotnost [g] | 548 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 90 - 120 |
| Větroň do hmotnosti [g] | 6800 |
| Trenér do hmotnosti [g] | 6500 |
| Akrobat do hmotnosti [g] | 5500 |
| 3D do hmotnosti [g] | 4500 |
| Doporučená vrtule | 10S: 18X10-12” |
| 12S:16X8” | |
Motory FOXY G2 jsou vysokovýkonné bezkomutátorové (střídavé, "brushless") čtrnáctipólové elektromotory s rotačním pláštěm ("outrunner") s vynikajícími elektrickými vlastnostmi, propracovanou konstrukcí a špičkovým výrobním zpracováním. Hřídele z tvrzené oceli a kvalitní ložiska zajišťují vysokou životnost, jakostní materiály použité pro zhotovení statoru u rotoru zaručují rovněž výborné výkonové parametry při vysoké účinnosti. Jsou to nízkootáčkové motory s velkým kroutícím momentem zvládající vrtule o velkém průměru i stoupání bez potřeby převodovky.
| Systém označování motorů: CxxYY/zzzz |
| C - střídavý motor s rotačním pláštěm ("outrunner", "oběžka") |
| xx - průměr statoru v mm |
| YY - délka statoru v mm |
| zzzz - počet otáček na volt (ot./min/V), „KV“ |
FOXY G2 C5325-255 je velký střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 6 500 g s napájením z osmi- až dvanáctičlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro elektrifikaci modelů konstruovaných pro pohon dvoutakty 15-20 ccm (resp. čtyřtakty a benzínovými motory 20-30 ccm).
Motor má plášť opatřen kroužkem s vyfrézovanými drážkami pro magnety, který omezuje nebezpečí jejich uvolnění při vysokém zatížení.
Montáž motoru: FOXY G2 C5325-255 je konstruován pro přední i zadní montáž. Při přední montáži za čelo motoru použijte nejméně čtyři šrouby M4, které zasahují do čela motoru v rozmezí 5-6 mm. Motorová přepážka by měla být z 8-10 mm letecké překližky. Poloha čtveřice vnějších upevňovacích otvorů na čele motoru se shoduje s polohou upevňovacích otvorů u motorů původní řady C5020.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor FOXY G2 C5325-255 s kabely s připájenými 4 mm zlacenými konektory, unašeč pro pevnou vrtuli, sadu pro zadní montáž, návod.
| Napájení LiXX článků | 6 - 12 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 255 |
| Počet závitů | 9 |
| Max. výkon (180 s) [W] | 2590 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 25 |
| Proud naprázdno (při 10 V) [A] | 2.3 |
| Proud při max. účinnosti (η>83%) [A] | 13 - 40 |
| Max. špičkový proud (180 s) [A] | 70 |
| Průměr [mm] | 63 |
| Délka [mm] | 55 |
| Průměr hřídele [mm] | 8 |
| Hmotnost [g] | 548 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 90 - 120 |
| Větroň do hmotnosti [g] | 6800 |
| Trenér do hmotnosti [g] | 6500 |
| Akrobat do hmotnosti [g] | 5500 |
| 3D do hmotnosti [g] | 4500 |
| Doporučená vrtule | 10S: 18X10-12” |
| 12S:16X8” | |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.