Stavebnice podvozku Axial SCX10™ II Raw Builders Kit vám umožní postavit si léty prověřený kvalitní podvozek 4WD, na který si můžete dát karosérii expedičního auta, kola a vybavení podle vlastního uvážení. Rám tvoří ocelové profily, nastavitelný rozvor, převodovka, tlumiče,držák baterie atd.Zobrazit celý popisek

Stavebnice podvozku Axial SCX10™ II Raw Builders Kit vám umožní postavit si léty prověřený kvalitní podvozek 4WD, na který si můžete dát karosérii expedičního auta, kola a vybavení podle vlastního uvážení. Rám tvoří ocelové profily, nastavitelný rozvor, převodovka, tlumiče,držák baterie atd.
Stavebnice podvozku Axial SCX10™ II Raw Builders Kit vám umožní postavit si léty prověřený kvalitní podvozek 4WD, na který si můžete dát karosérii expedičního auta, kola a vybavení elektronikou podle vlastního uvážení. Rám tvoří ocelové profily, při montáži lze nastavit rozvor, převodovka, tlumiče,držák baterie atd.
Již v roce 2008 představila společnost Axial svůj první podvozek SCX10, který se ukázal být vysoce kvalitním pro expediční auta. Na podvozek se dají použít nejrůznější karosérie jak Axial ale i například Killerbody. Podvozek vychází z osvědčených sestav, jako jednodílné nápravy AR44™, maketově vyhlížející převodovky AX10™, sady hliníkových náhonů, montážní sady serva CMS, sady tyčí zavěšení, sady tlumičů, krabičky přijímače a dalších.
Šasi SCX10 II je postaveno ze dvou ocelových profilů, které zabezpečují dostatečnou tuhost podvozku. Motor s převodovkou je umístěn ve střední části, zatímco pohonná baterie je nad přední nápravou, čímž je zabezpečeno dostatečné zatížení předních kol. Proto auto bez problému zvládne jízdu i v prudkých svazích. Akumulátor je umístěn v ose podvozku, takže je model přesně vyvážen a při jízdě se nenaklápí.
Podvozek SCX10 II je vybaven pevnými nápravami, které mají pro vyšší pevnost jednodílné výlisky skříní náprav. Trvale uzavřené diferenciály přenesou maximální výkon na všechna kola a díky tomu projedete i tím nejtěžším terénem s velkým stoupáním, přes balvany a kameny. Díky hypoidnímu převodu s kuželovým ozubením bylo možné zmenšit rozměry převodovky a zvětšit tak světlou výšku.
Díky převodovce je k dispozici vysoký točivý moment výstupních hřídelí k nápravám. Převodovky Axial® AX10™ vypadá jako skutečná, je tvarována velmi věrně maketově aby připomínala skutečné terénní auto. Má 56T čelní ozubené kolo a 15T pastorek. Konečný převodový poměr je 40,44, při použití dalších pastorků je k dispozici až 33,69 - 54,15. Obsahuje kompletní sadu kuličkových ložisek.
Není nutno mít k dispozici voděodolnou úpravu přijímače, výrobce pamatoval i na tyto příopady a vybavil krabičku pro přijímač mechovým těsněním pro průchod kabelů a gumovým těsněním pro víko.
Konstrukce podvozku SCX10 II byla navržena s ohledem na co nejvíce realistický vzhled, perfektní jízdní schopnosti překonávat překážky a zároveň maximální funkčnost.
Přední náprava má možnost natočení až o 45°, drážkované CV hřídele náhonu jsou navrženy pro vysoké zatížení a zvládají snadno jízdu v členitém terénu. Díky velkému překroucení obou náprav je možné vyjet do členitého terénu a nápravy vždy přenesou potřebnou sílu a zdolají i zdánlivě neprůjezdný terén.
Olejové tlumiče mají velký zdvih 61-90mm, stavitelné předpětí pružin, mají i boční zásobník náplně a spolehlivě tlumí rázy ve všech polohách ramen náprav. Tlumiče lze přenastavit do různých otvorů a změnit tak jejich tlumící účinek.
Pro dokončení potřebujete motor, regulátor, servo řízení, RC soupravu, pohonný akumulátor, nabíječ, kola s pneumatikami, karosérii příp. barvy na karosérie a samolepky, lepidlo na pneumatiky, montážní nářadí a pomůcky.
Stavebnice podvozku Axial SCX10™ II Raw Builders Kit vám umožní postavit si léty prověřený kvalitní podvozek 4WD, na který si můžete dát karosérii expedičního auta, kola a vybavení podle vlastního uvážení. Rám tvoří ocelové profily, nastavitelný rozvor, převodovka, tlumiče,držák baterie atd.
Stavebnice podvozku Axial SCX10™ II Raw Builders Kit vám umožní postavit si léty prověřený kvalitní podvozek 4WD, na který si můžete dát karosérii expedičního auta, kola a vybavení elektronikou podle vlastního uvážení. Rám tvoří ocelové profily, při montáži lze nastavit rozvor, převodovka, tlumiče,držák baterie atd.
Již v roce 2008 představila společnost Axial svůj první podvozek SCX10, který se ukázal být vysoce kvalitním pro expediční auta. Na podvozek se dají použít nejrůznější karosérie jak Axial ale i například Killerbody. Podvozek vychází z osvědčených sestav, jako jednodílné nápravy AR44™, maketově vyhlížející převodovky AX10™, sady hliníkových náhonů, montážní sady serva CMS, sady tyčí zavěšení, sady tlumičů, krabičky přijímače a dalších.
Šasi SCX10 II je postaveno ze dvou ocelových profilů, které zabezpečují dostatečnou tuhost podvozku. Motor s převodovkou je umístěn ve střední části, zatímco pohonná baterie je nad přední nápravou, čímž je zabezpečeno dostatečné zatížení předních kol. Proto auto bez problému zvládne jízdu i v prudkých svazích. Akumulátor je umístěn v ose podvozku, takže je model přesně vyvážen a při jízdě se nenaklápí.
Podvozek SCX10 II je vybaven pevnými nápravami, které mají pro vyšší pevnost jednodílné výlisky skříní náprav. Trvale uzavřené diferenciály přenesou maximální výkon na všechna kola a díky tomu projedete i tím nejtěžším terénem s velkým stoupáním, přes balvany a kameny. Díky hypoidnímu převodu s kuželovým ozubením bylo možné zmenšit rozměry převodovky a zvětšit tak světlou výšku.
Díky převodovce je k dispozici vysoký točivý moment výstupních hřídelí k nápravám. Převodovky Axial® AX10™ vypadá jako skutečná, je tvarována velmi věrně maketově aby připomínala skutečné terénní auto. Má 56T čelní ozubené kolo a 15T pastorek. Konečný převodový poměr je 40,44, při použití dalších pastorků je k dispozici až 33,69 - 54,15. Obsahuje kompletní sadu kuličkových ložisek.
Není nutno mít k dispozici voděodolnou úpravu přijímače, výrobce pamatoval i na tyto příopady a vybavil krabičku pro přijímač mechovým těsněním pro průchod kabelů a gumovým těsněním pro víko.
Konstrukce podvozku SCX10 II byla navržena s ohledem na co nejvíce realistický vzhled, perfektní jízdní schopnosti překonávat překážky a zároveň maximální funkčnost.
Přední náprava má možnost natočení až o 45°, drážkované CV hřídele náhonu jsou navrženy pro vysoké zatížení a zvládají snadno jízdu v členitém terénu. Díky velkému překroucení obou náprav je možné vyjet do členitého terénu a nápravy vždy přenesou potřebnou sílu a zdolají i zdánlivě neprůjezdný terén.
Olejové tlumiče mají velký zdvih 61-90mm, stavitelné předpětí pružin, mají i boční zásobník náplně a spolehlivě tlumí rázy ve všech polohách ramen náprav. Tlumiče lze přenastavit do různých otvorů a změnit tak jejich tlumící účinek.
Pro dokončení potřebujete motor, regulátor, servo řízení, RC soupravu, pohonný akumulátor, nabíječ, kola s pneumatikami, karosérii příp. barvy na karosérie a samolepky, lepidlo na pneumatiky, montážní nářadí a pomůcky.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.