Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm uzavřeným v pevném vnějším pouzdru pro modely: větroň 3000g, napájení Lixx 3-5s, hřídel 5 mm, regulátor 70A.Zobrazit celý popisek

Motory řady Cyclone mají zcela novou koncepci – vycházejí sice z motorů AXI V2 Long, ale jejich rotační plášť je uzavřen do vnějšího pouzdra, takže odpadají problémy spojené s instalací do omezených prostor v přídích trupů motorových větroňů. Zcela je vyloučeno riziko kontaktu otáčejícího se pláště s kabely nebo jinými částmi modelu. Stejně jako u motorů AXI V2 Long je použita speciální vnitřní konstrukce s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu, která udržuje vinutí motoru chladnější. Přední čelo je kónicky prodloužené pro snadnou montáž do trupů větroňů o malém průměru přídě.
Robustní a spolehlivé vysokovýkonné střídavé motory řady AXI 2826/xx Cyclone s otočným pláštěm a neodymovými magnety mají kalenou hřídel o průměru 5 mm uloženou ve čtyřech kuličkových ložiscích, která zajišťují velmi dobrou mechanickou stabilitu při normální i obrácené montáži a dovolují vysoká dynamická zatížení běžná při akrobatickém létání a zaručují velmi vysokou životnost. Rotory motorů řady AXI 2826/xx Cyclone jsou vyváženy na nejmodernějším dynamickém vyvažovacím zařízení od renomované společnosti Schenck. Kvalitní japonská ložiska, dodávaná do motorů řady Cyclone se vyznačují vyšší životností a tichým chodem.
Motory řady AXI 2826/xx Cyclone jsou díky svému velkému kroutícímu momentu vhodné pro přímý pohon velkých vrtulí bez nutnosti použít převodovku, což zajišťuje velmi dobrou účinnost celého pohonu.
| Systém označování motorů: AXI xxYY/zz |
| xx - průměr statoru v mm |
| YY - délka statoru v mm |
| zz - počet závitů |
AXI 2826/10 Cyclone je střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 3000 g s napájením z tří- až čtyřčlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro hotlinery do 2 kg, 2,5-3,5 m termické větroně apod.
Montáž motoru: AXI 2826/10 Cyclone je konstruován pro přední montáž. Pro upevnění použijte čtyři šrouby M3, které zasahují do čela motoru v rozmezí 4-5 mm. Motorová přepážka by měla být z 5-6 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor AXI 2826/10 Cyclone, návod.
| Napájení LiXX článků | 3 - 4 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 920 |
| Počet závitů | 10 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 42 |
| Proud naprázdno [A] | 1.6 |
| max. účinnost [%] | 86 |
| Proud při max. účinnosti (η>78%) [A] | 20 - 30 |
| Max. špičkový proud (60 s) [A] | 44 |
| Max. výkon [W] | 675 |
| Průměr [mm] | 35 |
| Délka [mm] | 57.5 |
| Průměr hřídele [mm] | 5 |
| Hmotnost [g] | 230 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 50 - 70 |
| Větroň do hmotnosti [g] | 3000 |
| Doporučená vrtule | 3S: 14x7" |
| Doporučená vrtule | 3S: 13x6" |
Motory řady Cyclone mají zcela novou koncepci – vycházejí sice z motorů AXI V2 Long, ale jejich rotační plášť je uzavřen do vnějšího pouzdra, takže odpadají problémy spojené s instalací do omezených prostor v přídích trupů motorových větroňů. Zcela je vyloučeno riziko kontaktu otáčejícího se pláště s kabely nebo jinými částmi modelu. Stejně jako u motorů AXI V2 Long je použita speciální vnitřní konstrukce s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu, která udržuje vinutí motoru chladnější. Přední čelo je kónicky prodloužené pro snadnou montáž do trupů větroňů o malém průměru přídě.
Robustní a spolehlivé vysokovýkonné střídavé motory řady AXI 2826/xx Cyclone s otočným pláštěm a neodymovými magnety mají kalenou hřídel o průměru 5 mm uloženou ve čtyřech kuličkových ložiscích, která zajišťují velmi dobrou mechanickou stabilitu při normální i obrácené montáži a dovolují vysoká dynamická zatížení běžná při akrobatickém létání a zaručují velmi vysokou životnost. Rotory motorů řady AXI 2826/xx Cyclone jsou vyváženy na nejmodernějším dynamickém vyvažovacím zařízení od renomované společnosti Schenck. Kvalitní japonská ložiska, dodávaná do motorů řady Cyclone se vyznačují vyšší životností a tichým chodem.
Motory řady AXI 2826/xx Cyclone jsou díky svému velkému kroutícímu momentu vhodné pro přímý pohon velkých vrtulí bez nutnosti použít převodovku, což zajišťuje velmi dobrou účinnost celého pohonu.
| Systém označování motorů: AXI xxYY/zz |
| xx - průměr statoru v mm |
| YY - délka statoru v mm |
| zz - počet závitů |
AXI 2826/10 Cyclone je střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 3000 g s napájením z tří- až čtyřčlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro hotlinery do 2 kg, 2,5-3,5 m termické větroně apod.
Montáž motoru: AXI 2826/10 Cyclone je konstruován pro přední montáž. Pro upevnění použijte čtyři šrouby M3, které zasahují do čela motoru v rozmezí 4-5 mm. Motorová přepážka by měla být z 5-6 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor AXI 2826/10 Cyclone, návod.
| Napájení LiXX článků | 3 - 4 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 920 |
| Počet závitů | 10 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 42 |
| Proud naprázdno [A] | 1.6 |
| max. účinnost [%] | 86 |
| Proud při max. účinnosti (η>78%) [A] | 20 - 30 |
| Max. špičkový proud (60 s) [A] | 44 |
| Max. výkon [W] | 675 |
| Průměr [mm] | 35 |
| Délka [mm] | 57.5 |
| Průměr hřídele [mm] | 5 |
| Hmotnost [g] | 230 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 50 - 70 |
| Větroň do hmotnosti [g] | 3000 |
| Doporučená vrtule | 3S: 14x7" |
| Doporučená vrtule | 3S: 13x6" |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.