Nový RC model Arrma Outcast 4S V2 BLX, pro kaskadérské kousky je větší, odolnější a poháněný střídavým motorem, jede rychlostí až 80 km/h. Odolnější kompozitní šasi a pohonné ústrojí, detailní karoserie, hliníkové komponenty. Pokročilé zavěšení s olejovými tlumiči. Špičková elektronika Spektrum.Zobrazit celý popisek

Nový RC model Arrma Outcast 4S V2 BLX, pro kaskadérské kousky je větší, odolnější a poháněný střídavým motorem, jede rychlostí až 80 km/h. Odolnější kompozitní šasi a pohonné ústrojí, detailní karoserie, hliníkové komponenty. Pokročilé zavěšení s olejovými tlumiči. Špičková elektronika Spektrum.
Balení obsahuje kompletně sestavený RC model auta na dálkové ovládání Arrma Outcast 4S BLX s nainstalovanými komponenty: střídavý motor Spektrum 3668 2400Kv, regulátor Spektrum FIRMA, servo Spektrum S652 18kg MG, přijímač Spektrum SR315 DSMR/SLT. Vysílač Spektrum SLT3 2.4GHz. Příslušenství: zkratovací propojka IC5, imbus (2.0, 2.5 mm). Návod CZ a vícejazyčný manuál EN, DE, FR.
Nová větší vylepšená verze RC modelu ARRMA ® 4X4 4S představuje ideální střední cestu mezi menšími modely 3S a většími 6S. Díky vynikajícímu střídavému pohonu a jede až rychlostí 80 km/h. Náhon4x4 zaručí bezkonkurenční jízdní vlastnosti. Přepracované pohonné ústrojí poskytuje vyšší odolnost pro nekončící zábavu. Použita je nově špičková elektronika Spektrum s možností nastavení a dalších funkcí.
Model Outcast je díky krátkému rozvoru a žádnému převisu šasi vpředu, ideální pro bláznivé skoky a kaskadérské kousky. Bez předního převisu můžou přední kola vyjet po kolmé překážce a využít ji jako skokánek k saltu. Krátký rozvor poskytuje vysokou obratnost.
Velikost Outcast 4S je proti původní verzi o 17% větší, k šasi jsou přidány nové větší věže tlumičů a samotné tlumiče jsou rovněž delší pro hladší absorbování nárazů. Prodlouženy byly také ramena a celková délka modelu, čímž se zlepšila stabilita modelu a jízdní vlastnosti. Odolnost pohonného ústrojí byla vylepšena pomocí ocelových ozubených kol převodovky, diferenciálu a stejnoběžných hnacích hřídelí CVD. K těmto vylepšením se připojují osvědčené vlastnosti z předchozí generace, které poskytují nezastavitelný výkon v terénu i na tvrdých površích. Patří mezi ně pevné kompozitní šasi, ochranné skluznice vpředu a vzadu, řízení se servo-saverem, třecí spojka a použitá kvalitní zapouzdřená ložiska. Outcast ®4X4 4S BLX také obsahuje charakteristický snadno přístupný modulární design ARRMA ®, aby byla běžná údržba rychlá a jednoduchá.
Retro karoserie modelu má pevné zadní křídlo pro zvýšení přítlaku. Přední a zadní nárazníky chrání proti nárazům. V zadní části jsou nainstalované opěrné kolečka pro jízdu po zadních kolech při přidání plného plynu. Pneumatiky dBoots ® Back-Flip jsou vyrobené z vysoce kvalitní pryžové směsi s hrubým dezénem pro vynikající trakci na široké škále povrchů.
Pro tuto novou verzi Outcast ® 4X4 4S BLX inženýři ARRMA ® prodloužili model na 51.5 cm – o 2.7 cm delší než předchozí generace – pro zvýšení stability.
Aby bylo možné zvládnout agresivnější výkon, byl přední a zadní rozchod zvětšen delšími rameny na 45 cm – o 4.4 cm více než u předchozího modelu.
Mezi prvky, které přispívají k vysoké odolnosti šasi Arrma 4X4 4S BLX patří pevnější kompozitní šasi, ochranné skluznice vpředu a vzadu, řízení s odolným servo-saverem, třecí spojka a kuličková ložiska v celém pohonném ústrojí. Zvýšené bočnice šasi omezují pronikání nečisto do modelu. Přední a zadní nárazníky účinně pohltí nárazy.
Celý model je navržen tak, aby byl servis maximálně jednoduchý a každý komponent byl snadno demontovatelný během krátké doby. Regulátor, servo řízení a krabička přijímače se samotným přijímačem jsou snadno přístupné.
Delší tlumiče s hliníkovým tělem jsou naplněné olejem a jsou instalovány na vyšších věžích tlumičů. To zajišťuje účinné pohlcení i tvrdých dopadů.
Vysoce kvalitní pryžové pneumatiky dBoots ® Back-Flip jsou nalepeny na kolech MT 3.8" s hliníkovými maticemi a unašečem 17 mm.
Řízení modelu zajišťuje moderní regulátor SPEKTRUM™ FIRMA™ 120A SMART s 32-bitovým mikrokontrolérem ARM Cortex M4, který je schopen snímat kompletní telemetrii a přenášet ji do přijímače pomocí integrovaného vodiče v novém konektoru IC5. Data jsou přenášena přes protokol SRXL2. Informace o typu, teplotě a napětí článků baterie regulátor načítá přímo ze Smart baterie. V reálném čase je k dispozici proud, teplota, celkové napětí baterie Smart, napětí jednotlivých článků baterie Smart, teplota baterie, zbývající kapacita a otáčky motoru.
Elektronika je kompletně zalita ve speciální zalévací hmotně, která brání vstupu vlhkosti* či nečistot do elektroniky. Regulátor se zapíná a nastavuje tlačítky, které jsou pod pryžovým krytem.
Přijímač SR315 DSMR Sport nové generace v mikro provedení má hmotnost pouhých 6g. Možnost výběru SmartSafe™ nebo "Gas" Failsafe, párování tlačítkem. Technologie DSMR zajišťuje plný dosah a rychlou odezvu přijímače.
3-kanálový volantový vysílač Spektrum SLT3 pracující v pásmu 2.4 GHz je kompatibilní s protokolem SLT. Nízká hmotnost vysílače Spektrum SLT3 umožňuje držení bez únavy. Volant je potažen pěnovou obručí pro pevný úchop. Rozložení ovládacích prvků je praktické a intuitivní - všechny ovládací prvky jsou umístěny tak, aby byly v případě potřeby rychle přístupné. Pro upevnění na popruh je k dispozici bezpečné poutko.
Technologie Spektrum Smart nabízí více informací o modelu, přenos telemetrie, jednodušší obsluhu a péči o akumulátory. Všechny komponenty SMART, včetně baterií, jsou schopné spolu komunikovat a přenášet telemetrii. Pro zobrazení kompletní telemetrie je nutné mít kompatibilní vysílač Spektrum s displejem. Zobrazení telemetrie závisí na typu vysílačky u konkrétního modelu.
Více informací o technologie Smart naleznete v našem blogu. Přehled kompatibilních vysílačů zde.
* Informace o specifikaci voděodolnosti naleznete v návodu k použití. Tipy a triky na provoz v mokrém prostředí naleznete v blogu.
Pro zprovoznění modelu jsou potřeba 4x AA baterie do vysílače, pohonný akumulátor a adekvátní nabíječ na pohonný akumulátor.
Nejvhodnější je použití jednoho LiPo pohonného akumulátoru se 3 nebo 4 články (11.1 V, 14.8 V). V tomto případě druhý vstup Y-kabelu vyzkratujete přiloženou propojkou IC5.
Akumulátory Spektrum s technologií Smart v současné době představují nejmodernější a nejbezpečnější způsob údržby a nabíjení akumulátorů. Výhody technologie Spektrum Smart naleznete zde.
Baterie Smart G2 jsou ještě jednoduší a bezpečnější, díky absenci balančního konektoru. Baterie G2 mají navíc až 3x rychlejší automatické vybíjení do storage režimu. Baterie Smart G2 lze nabít pouze na nabíječích Spektrum Smart a Smart G2.
Nabíječi Spektrum Smart lze nabíjet jak akumulátory Smart a Smart G2, tak konvenční akumulátory. Dříve prodané nabíječe Smart, po provedení aktualizace, rovněž podporují Smart G2.
Pro připojení baterie k výše zmíněným nabíječům potřebujete redukci pro nabíjení IC5/IC3.
Pro provoz modelu doporučujeme jako tuning univerzální vysílač Spektrum DX5C nebo DX5 Rugged, který má oproti obsaženému setovému vysílači následující výhody:
Pro běžný provoz RC auta potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství.
Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.
Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.
Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.
Nový RC model Arrma Outcast 4S V2 BLX, pro kaskadérské kousky je větší, odolnější a poháněný střídavým motorem, jede rychlostí až 80 km/h. Odolnější kompozitní šasi a pohonné ústrojí, detailní karoserie, hliníkové komponenty. Pokročilé zavěšení s olejovými tlumiči. Špičková elektronika Spektrum.
Balení obsahuje kompletně sestavený RC model auta na dálkové ovládání Arrma Outcast 4S BLX s nainstalovanými komponenty: střídavý motor Spektrum 3668 2400Kv, regulátor Spektrum FIRMA, servo Spektrum S652 18kg MG, přijímač Spektrum SR315 DSMR/SLT. Vysílač Spektrum SLT3 2.4GHz. Příslušenství: zkratovací propojka IC5, imbus (2.0, 2.5 mm). Návod CZ a vícejazyčný manuál EN, DE, FR.
Nová větší vylepšená verze RC modelu ARRMA ® 4X4 4S představuje ideální střední cestu mezi menšími modely 3S a většími 6S. Díky vynikajícímu střídavému pohonu a jede až rychlostí 80 km/h. Náhon4x4 zaručí bezkonkurenční jízdní vlastnosti. Přepracované pohonné ústrojí poskytuje vyšší odolnost pro nekončící zábavu. Použita je nově špičková elektronika Spektrum s možností nastavení a dalších funkcí.
Model Outcast je díky krátkému rozvoru a žádnému převisu šasi vpředu, ideální pro bláznivé skoky a kaskadérské kousky. Bez předního převisu můžou přední kola vyjet po kolmé překážce a využít ji jako skokánek k saltu. Krátký rozvor poskytuje vysokou obratnost.
Velikost Outcast 4S je proti původní verzi o 17% větší, k šasi jsou přidány nové větší věže tlumičů a samotné tlumiče jsou rovněž delší pro hladší absorbování nárazů. Prodlouženy byly také ramena a celková délka modelu, čímž se zlepšila stabilita modelu a jízdní vlastnosti. Odolnost pohonného ústrojí byla vylepšena pomocí ocelových ozubených kol převodovky, diferenciálu a stejnoběžných hnacích hřídelí CVD. K těmto vylepšením se připojují osvědčené vlastnosti z předchozí generace, které poskytují nezastavitelný výkon v terénu i na tvrdých površích. Patří mezi ně pevné kompozitní šasi, ochranné skluznice vpředu a vzadu, řízení se servo-saverem, třecí spojka a použitá kvalitní zapouzdřená ložiska. Outcast ®4X4 4S BLX také obsahuje charakteristický snadno přístupný modulární design ARRMA ®, aby byla běžná údržba rychlá a jednoduchá.
Retro karoserie modelu má pevné zadní křídlo pro zvýšení přítlaku. Přední a zadní nárazníky chrání proti nárazům. V zadní části jsou nainstalované opěrné kolečka pro jízdu po zadních kolech při přidání plného plynu. Pneumatiky dBoots ® Back-Flip jsou vyrobené z vysoce kvalitní pryžové směsi s hrubým dezénem pro vynikající trakci na široké škále povrchů.
Pro tuto novou verzi Outcast ® 4X4 4S BLX inženýři ARRMA ® prodloužili model na 51.5 cm – o 2.7 cm delší než předchozí generace – pro zvýšení stability.
Aby bylo možné zvládnout agresivnější výkon, byl přední a zadní rozchod zvětšen delšími rameny na 45 cm – o 4.4 cm více než u předchozího modelu.
Mezi prvky, které přispívají k vysoké odolnosti šasi Arrma 4X4 4S BLX patří pevnější kompozitní šasi, ochranné skluznice vpředu a vzadu, řízení s odolným servo-saverem, třecí spojka a kuličková ložiska v celém pohonném ústrojí. Zvýšené bočnice šasi omezují pronikání nečisto do modelu. Přední a zadní nárazníky účinně pohltí nárazy.
Celý model je navržen tak, aby byl servis maximálně jednoduchý a každý komponent byl snadno demontovatelný během krátké doby. Regulátor, servo řízení a krabička přijímače se samotným přijímačem jsou snadno přístupné.
Delší tlumiče s hliníkovým tělem jsou naplněné olejem a jsou instalovány na vyšších věžích tlumičů. To zajišťuje účinné pohlcení i tvrdých dopadů.
Vysoce kvalitní pryžové pneumatiky dBoots ® Back-Flip jsou nalepeny na kolech MT 3.8" s hliníkovými maticemi a unašečem 17 mm.
Řízení modelu zajišťuje moderní regulátor SPEKTRUM™ FIRMA™ 120A SMART s 32-bitovým mikrokontrolérem ARM Cortex M4, který je schopen snímat kompletní telemetrii a přenášet ji do přijímače pomocí integrovaného vodiče v novém konektoru IC5. Data jsou přenášena přes protokol SRXL2. Informace o typu, teplotě a napětí článků baterie regulátor načítá přímo ze Smart baterie. V reálném čase je k dispozici proud, teplota, celkové napětí baterie Smart, napětí jednotlivých článků baterie Smart, teplota baterie, zbývající kapacita a otáčky motoru.
Elektronika je kompletně zalita ve speciální zalévací hmotně, která brání vstupu vlhkosti* či nečistot do elektroniky. Regulátor se zapíná a nastavuje tlačítky, které jsou pod pryžovým krytem.
Přijímač SR315 DSMR Sport nové generace v mikro provedení má hmotnost pouhých 6g. Možnost výběru SmartSafe™ nebo "Gas" Failsafe, párování tlačítkem. Technologie DSMR zajišťuje plný dosah a rychlou odezvu přijímače.
3-kanálový volantový vysílač Spektrum SLT3 pracující v pásmu 2.4 GHz je kompatibilní s protokolem SLT. Nízká hmotnost vysílače Spektrum SLT3 umožňuje držení bez únavy. Volant je potažen pěnovou obručí pro pevný úchop. Rozložení ovládacích prvků je praktické a intuitivní - všechny ovládací prvky jsou umístěny tak, aby byly v případě potřeby rychle přístupné. Pro upevnění na popruh je k dispozici bezpečné poutko.
Technologie Spektrum Smart nabízí více informací o modelu, přenos telemetrie, jednodušší obsluhu a péči o akumulátory. Všechny komponenty SMART, včetně baterií, jsou schopné spolu komunikovat a přenášet telemetrii. Pro zobrazení kompletní telemetrie je nutné mít kompatibilní vysílač Spektrum s displejem. Zobrazení telemetrie závisí na typu vysílačky u konkrétního modelu.
Více informací o technologie Smart naleznete v našem blogu. Přehled kompatibilních vysílačů zde.
* Informace o specifikaci voděodolnosti naleznete v návodu k použití. Tipy a triky na provoz v mokrém prostředí naleznete v blogu.
Pro zprovoznění modelu jsou potřeba 4x AA baterie do vysílače, pohonný akumulátor a adekvátní nabíječ na pohonný akumulátor.
Nejvhodnější je použití jednoho LiPo pohonného akumulátoru se 3 nebo 4 články (11.1 V, 14.8 V). V tomto případě druhý vstup Y-kabelu vyzkratujete přiloženou propojkou IC5.
Akumulátory Spektrum s technologií Smart v současné době představují nejmodernější a nejbezpečnější způsob údržby a nabíjení akumulátorů. Výhody technologie Spektrum Smart naleznete zde.
Baterie Smart G2 jsou ještě jednoduší a bezpečnější, díky absenci balančního konektoru. Baterie G2 mají navíc až 3x rychlejší automatické vybíjení do storage režimu. Baterie Smart G2 lze nabít pouze na nabíječích Spektrum Smart a Smart G2.
Nabíječi Spektrum Smart lze nabíjet jak akumulátory Smart a Smart G2, tak konvenční akumulátory. Dříve prodané nabíječe Smart, po provedení aktualizace, rovněž podporují Smart G2.
Pro připojení baterie k výše zmíněným nabíječům potřebujete redukci pro nabíjení IC5/IC3.
Pro provoz modelu doporučujeme jako tuning univerzální vysílač Spektrum DX5C nebo DX5 Rugged, který má oproti obsaženému setovému vysílači následující výhody:
Pro běžný provoz RC auta potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství.
Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.
Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.
Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.