





Pánské tričko s potiskem Antonio Live & Fly s motivem PITTS S-2SB, pro piloty a modeláře. 100% bavlna se silikonovou úpravou je zárukou příjemného pocitu při nošení. Látka 200 g/m², pleteno single jersey, modro šedá barva barva, luxusní dárkové balení.Zobrazit celý popisek

Pánské tričko s potiskem Antonio Live & Fly s motivem PITTS S-2SB, pro piloty a modeláře. 100% bavlna se silikonovou úpravou je zárukou příjemného pocitu při nošení. Látka 200 g/m², pleteno single jersey, modro šedá barva barva, luxusní dárkové balení.
Pánské tričko s potiskem Antonio Live & Fly s motivem PITTS S-2SB, pro piloty a modeláře. 100% bavlna se silikonovou úpravou je zárukou příjemného pocitu při nošení. Látka 200 g/m², pleteno single jersey, modro šedá barva barva, luxusní dárkové balení. Design produktu je kombinací tisku a 3D efektu.
Myslím si o sobě, že jsem dobrý pilot, ale přesto bych si netroufl na kousky, kterými baví své diváky letečtí akrobati. Akrobatický let, to jsou rotace, salta vruty a pády…, umění manévrování letounu kolem tří os. Letecká akrobacie představuje dokonalé souznění člověka a stroje. Bezpochyby legendou v tomto ohledu je letadlo Pitts Special, které nese jméno svého tvůrce Curtise Pittse. Konstruoval jej v období let 1943 a 1944 a i když jistě věděl, že odvedl dobrou práci, nemohl tušit, že malý akrobatický dvojplošník bude zářit na akrobatických šampionátech ještě dlouhá desetiletí.
Při stavbě letadla pro akrobacii tehdy Pitts použil motor 55 HP ze vznášedla, které poškodilo tornádo. Tohle „srdce“ pak oživilo extrémně malý dvojplošník, silný, odolný a co se týče výroby relativně nenáročný. Do roku 1950 Pitts vyrobil určité množství těchto strojů, ale vznikaly více méně „na koleně“. Vzápětí se ovšem letoun Pitts Special stal v profesionální letecké akrobacii velmi populární. Nezapomenutelně zazářil například během světového akrobatického šampionátu 1972 v Provence ve Francii. Pilot Charlie Hillard využil jedinečných vlastností letadla k provedení prvku nazvaného Torque Roll, kdy letadlo levituje na místě a otáčí se dokola kolem své osy. Díky čtyřem minutám akrobatického letu ve volném stylu tehdy Francie získala první světový titul v tomto sportu. A také to bylo poprvé, kdy tento titul získal dvojplošník.
Během desetiletí, kdy Pitts dělá radost všem milovníkům akrobatického létání, byl samozřejmě jeho vzhled postupně vylepšován. Díky prodloužení trupu je možné využít větší motory, a zejména pro tréninkové účely byla vytvořena dvoudvéřová verze stroje. Pitts je všeobecně považován za standard, podle nějž jsou posuzována všechna ostatní akrobatická letadla. Jeho popularita neklesá. Možná i proto, že se vyrábí nejen klasickým způsobem, ale také se staví podomácku z průmyslově zhotovených stavebnic. A najdou se i takoví nadšenci, kteří ho sestavují jen na základě plánů.
Zvednout se k oblakům v letadle, které si člověk vyrobí vlastníma rukama, musí být spojeno s pocitem nezměrného štěstí. Je to, myslím, další dimenze létání.
Pánské tričko s potiskem Antonio Live & Fly s motivem PITTS S-2SB, pro piloty a modeláře. 100% bavlna se silikonovou úpravou je zárukou příjemného pocitu při nošení. Látka 200 g/m², pleteno single jersey, modro šedá barva barva, luxusní dárkové balení.
Pánské tričko s potiskem Antonio Live & Fly s motivem PITTS S-2SB, pro piloty a modeláře. 100% bavlna se silikonovou úpravou je zárukou příjemného pocitu při nošení. Látka 200 g/m², pleteno single jersey, modro šedá barva barva, luxusní dárkové balení. Design produktu je kombinací tisku a 3D efektu.
Myslím si o sobě, že jsem dobrý pilot, ale přesto bych si netroufl na kousky, kterými baví své diváky letečtí akrobati. Akrobatický let, to jsou rotace, salta vruty a pády…, umění manévrování letounu kolem tří os. Letecká akrobacie představuje dokonalé souznění člověka a stroje. Bezpochyby legendou v tomto ohledu je letadlo Pitts Special, které nese jméno svého tvůrce Curtise Pittse. Konstruoval jej v období let 1943 a 1944 a i když jistě věděl, že odvedl dobrou práci, nemohl tušit, že malý akrobatický dvojplošník bude zářit na akrobatických šampionátech ještě dlouhá desetiletí.
Při stavbě letadla pro akrobacii tehdy Pitts použil motor 55 HP ze vznášedla, které poškodilo tornádo. Tohle „srdce“ pak oživilo extrémně malý dvojplošník, silný, odolný a co se týče výroby relativně nenáročný. Do roku 1950 Pitts vyrobil určité množství těchto strojů, ale vznikaly více méně „na koleně“. Vzápětí se ovšem letoun Pitts Special stal v profesionální letecké akrobacii velmi populární. Nezapomenutelně zazářil například během světového akrobatického šampionátu 1972 v Provence ve Francii. Pilot Charlie Hillard využil jedinečných vlastností letadla k provedení prvku nazvaného Torque Roll, kdy letadlo levituje na místě a otáčí se dokola kolem své osy. Díky čtyřem minutám akrobatického letu ve volném stylu tehdy Francie získala první světový titul v tomto sportu. A také to bylo poprvé, kdy tento titul získal dvojplošník.
Během desetiletí, kdy Pitts dělá radost všem milovníkům akrobatického létání, byl samozřejmě jeho vzhled postupně vylepšován. Díky prodloužení trupu je možné využít větší motory, a zejména pro tréninkové účely byla vytvořena dvoudvéřová verze stroje. Pitts je všeobecně považován za standard, podle nějž jsou posuzována všechna ostatní akrobatická letadla. Jeho popularita neklesá. Možná i proto, že se vyrábí nejen klasickým způsobem, ale také se staví podomácku z průmyslově zhotovených stavebnic. A najdou se i takoví nadšenci, kteří ho sestavují jen na základě plánů.
Zvednout se k oblakům v letadle, které si člověk vyrobí vlastníma rukama, musí být spojeno s pocitem nezměrného štěstí. Je to, myslím, další dimenze létání.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.