Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání 8ight-X Nitro Buggy 1:8 4WD Race Kit je založena na osvědčených technologiích, kvalitních materiálech a skvělém zpracování. Pohon na všechna kola, hliníkový eloxovaný 3mm 7075 T-6 podvozek, řada vylepšení, tuningové hliníkové díly, vysoká kvalita zpracování.Zobrazit celý popisek

Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání 8ight-X Nitro Buggy 1:8 4WD Race Kit je založena na osvědčených technologiích, kvalitních materiálech a skvělém zpracování. Pohon na všechna kola, hliníkový eloxovaný 3mm 7075 T-6 podvozek, řada vylepšení, tuningové hliníkové díly, vysoká kvalita zpracování.
Balení obsahuje v jednotlivých sáčcích sady součástí pro dílčí sestavy, čirou karosérii, nádrž 125 ccm, Blok pro RC vybavení, archy samolepek a návod k sestavení.
Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání 8ight-X Nitro Buggy 1:8 4WD Race Kit je založena na osvědčených technologiích, kvalitních materiálech a skvělém zpracování. Pohon na všechna kola, hliníkový eloxovaný 3mm 7075 T-6 podvozek, řada vylepšení, tuningové hliníkové díly, vysoká kvalita zpracování. Buggy je dodávána jako stavebnice bez elektroniky a bez motoru.
Losi 8ight-X Nitro Buggy znovu posunuje laťku o stupínek výše. Špičková závodní buggy s řadou vylepšení, úpravy jsou zaměřeny a podřízeny úspěchu na závodech. Byly vyslyšeny požadavky jezdců buggy. Sami si můžete postavit a opatřit auto provozními náplněmi podle vlastních představ. 8IGHT-X využívá inovační, sofistikované technologie, velmi kvalitní materiály a technologie, a ostrý vzhled. 4WD pohon, extra- silný CNC obrobený podvozek, vše je podřízeno vysokému výkonu a trvanlivosti. Revoluční hnací ústrojí, pedantská pozornost detailu a brilantní design jsou prostě nesrovnatelné. 8IGHT nabízí uživateli 21. století Off Road Buggy závodní vůz, který se snadno udržuje, upravuje tuningem a výborně řídí.
Nová geometrie zavěšení umožňuje zajíždět rychlejší časy s menším počtem chyb. Motor má pastorek orientován do středu auta, aby byl přenos výkonu na obě nápravy rovnoměrný.
Všechna nová ramena závěsů jsou navržena tak, aby co nejlépe plnila funkci prvotního zachycení rázů od kol. Jejich správná funkce je pro výkony auta klíčová. V příslušenství tuningu je možnost vyměnit je za uhlíkové.
Auto má širší podvozek, aby se zvýšila stabilita a účinnost a neutrální chování podvozku s pohonem na všechna kola.
Na vstupu od centrální hřídele náhonu byla v domečcích diferenciálů zvětšena ložiska pro vyšší životnost a lepší odolnost.
Karosérie je tvarována pro posun přítlaku více dopředu, což zlepšuje účinnost řízení.
Nové boční kryty podvozku mají lepší funkci ochrany funkčních součástí podvozku a jednoduchou montáž na podvozek.
Aby bylo dosaženo co největší tuhosti pohonné jednotky na šasí, bylo zkonstruováno nové delší motorové lože, se kterým není deska šasí při extrémní jízdě tak namáhána. Obrázek je ilustrativní, motor není v balení setu
Přední a zadní náboje byly upraveny pro větší ložiska 8×16×5 pro maximální odolnost. Ještě větší 20° možnost odklonu a rejdu kol dává širší možnosti nastavení.
Nové uzávěry odvzdušnění tlumiče a vnitřní těsnění umožňují snadnější manipulaci při doplnění oleje. Nové gumové průchodky na hřídeli tlumiče pro vyšší životnost.
Při jízdě je vhodné mít těžiště vozu posunuté více do předu, vyplatí se to při skocích i v zatáčkách, kdy se projeví přirozená vlastnost větší stability a lepší řiditelnosti.
Výhodou systému servosaveru je možnost nastavení jeho tuhosti odpružení a spojení levé a pravé strany tuhým táhlem. přispívá to k bezpečnosti serva a přesnosti řízení.
CNC hliníkové věže tlumičů z hliníku 7075-T6, mají nové montážní otvory pro umístění tlumiče v různých pozicích, což poskytuje závodníkům více možností ladění při měnících se podmínkách jízdy.
Výraznou inovací je lepší přístup k soukolí a součástem diferenciálů, kde stačí uvolnit pouze 4 šrouby, sundá se kryt krabičky diferenciálu, aniž by bylo potřeba demontovat další díly.
Tak jako velká auta i modely mají na nápravě nainstalován příčný (zkrutný) stabilizátor, který plní důležitou funkci při vyrovnávání náklonu při průjezdu zatáčkou.
Úhel středového hřídele hnacího ústrojí byl upraven tak, aby byly rovnoměrně poháněny přední a zadní diferenciál a tím se rovnoměrně rozdělila hnací síla na obě nápravy.
Servo plynu je umístěno těsně vedle karburátoru, stejně jako servo řízení, které je hned vedle servosaveru. Praktické krabičky přijímače a baterie mají své přesné místo na šasí.Obrázek je ilustrativní, motor ani elektronika nejsou v balení setu
S cílem minimalizace hmotnosti auta a pro snížení těžiště, byly věže tlumičů náležitě odlehčeny. Lze použít jak 3,5mm, tak 4mm hřídele tlumiče.
8IGHT-X má rozměry a montážní součásti vyrobeny v metrické soustavě. Proto je případná náhrada snadno dostupná.
Pro kompletní kompletaci auta je potřeba doplnit RC soupravu, serva řízení a plynu, baterii, spalovací motor s laděným výfukem, filtr, kola s disky, palivové hadičky, sadu nářadí k montáži, tekutou závlačku na šrouby, náplně to tlumičů a tuk do diferenciálů, barvy na lexan.
Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání 8ight-X Nitro Buggy 1:8 4WD Race Kit je založena na osvědčených technologiích, kvalitních materiálech a skvělém zpracování. Pohon na všechna kola, hliníkový eloxovaný 3mm 7075 T-6 podvozek, řada vylepšení, tuningové hliníkové díly, vysoká kvalita zpracování.
Balení obsahuje v jednotlivých sáčcích sady součástí pro dílčí sestavy, čirou karosérii, nádrž 125 ccm, Blok pro RC vybavení, archy samolepek a návod k sestavení.
Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání 8ight-X Nitro Buggy 1:8 4WD Race Kit je založena na osvědčených technologiích, kvalitních materiálech a skvělém zpracování. Pohon na všechna kola, hliníkový eloxovaný 3mm 7075 T-6 podvozek, řada vylepšení, tuningové hliníkové díly, vysoká kvalita zpracování. Buggy je dodávána jako stavebnice bez elektroniky a bez motoru.
Losi 8ight-X Nitro Buggy znovu posunuje laťku o stupínek výše. Špičková závodní buggy s řadou vylepšení, úpravy jsou zaměřeny a podřízeny úspěchu na závodech. Byly vyslyšeny požadavky jezdců buggy. Sami si můžete postavit a opatřit auto provozními náplněmi podle vlastních představ. 8IGHT-X využívá inovační, sofistikované technologie, velmi kvalitní materiály a technologie, a ostrý vzhled. 4WD pohon, extra- silný CNC obrobený podvozek, vše je podřízeno vysokému výkonu a trvanlivosti. Revoluční hnací ústrojí, pedantská pozornost detailu a brilantní design jsou prostě nesrovnatelné. 8IGHT nabízí uživateli 21. století Off Road Buggy závodní vůz, který se snadno udržuje, upravuje tuningem a výborně řídí.
Nová geometrie zavěšení umožňuje zajíždět rychlejší časy s menším počtem chyb. Motor má pastorek orientován do středu auta, aby byl přenos výkonu na obě nápravy rovnoměrný.
Všechna nová ramena závěsů jsou navržena tak, aby co nejlépe plnila funkci prvotního zachycení rázů od kol. Jejich správná funkce je pro výkony auta klíčová. V příslušenství tuningu je možnost vyměnit je za uhlíkové.
Auto má širší podvozek, aby se zvýšila stabilita a účinnost a neutrální chování podvozku s pohonem na všechna kola.
Na vstupu od centrální hřídele náhonu byla v domečcích diferenciálů zvětšena ložiska pro vyšší životnost a lepší odolnost.
Karosérie je tvarována pro posun přítlaku více dopředu, což zlepšuje účinnost řízení.
Nové boční kryty podvozku mají lepší funkci ochrany funkčních součástí podvozku a jednoduchou montáž na podvozek.
Aby bylo dosaženo co největší tuhosti pohonné jednotky na šasí, bylo zkonstruováno nové delší motorové lože, se kterým není deska šasí při extrémní jízdě tak namáhána. Obrázek je ilustrativní, motor není v balení setu
Přední a zadní náboje byly upraveny pro větší ložiska 8×16×5 pro maximální odolnost. Ještě větší 20° možnost odklonu a rejdu kol dává širší možnosti nastavení.
Nové uzávěry odvzdušnění tlumiče a vnitřní těsnění umožňují snadnější manipulaci při doplnění oleje. Nové gumové průchodky na hřídeli tlumiče pro vyšší životnost.
Při jízdě je vhodné mít těžiště vozu posunuté více do předu, vyplatí se to při skocích i v zatáčkách, kdy se projeví přirozená vlastnost větší stability a lepší řiditelnosti.
Výhodou systému servosaveru je možnost nastavení jeho tuhosti odpružení a spojení levé a pravé strany tuhým táhlem. přispívá to k bezpečnosti serva a přesnosti řízení.
CNC hliníkové věže tlumičů z hliníku 7075-T6, mají nové montážní otvory pro umístění tlumiče v různých pozicích, což poskytuje závodníkům více možností ladění při měnících se podmínkách jízdy.
Výraznou inovací je lepší přístup k soukolí a součástem diferenciálů, kde stačí uvolnit pouze 4 šrouby, sundá se kryt krabičky diferenciálu, aniž by bylo potřeba demontovat další díly.
Tak jako velká auta i modely mají na nápravě nainstalován příčný (zkrutný) stabilizátor, který plní důležitou funkci při vyrovnávání náklonu při průjezdu zatáčkou.
Úhel středového hřídele hnacího ústrojí byl upraven tak, aby byly rovnoměrně poháněny přední a zadní diferenciál a tím se rovnoměrně rozdělila hnací síla na obě nápravy.
Servo plynu je umístěno těsně vedle karburátoru, stejně jako servo řízení, které je hned vedle servosaveru. Praktické krabičky přijímače a baterie mají své přesné místo na šasí.Obrázek je ilustrativní, motor ani elektronika nejsou v balení setu
S cílem minimalizace hmotnosti auta a pro snížení těžiště, byly věže tlumičů náležitě odlehčeny. Lze použít jak 3,5mm, tak 4mm hřídele tlumiče.
8IGHT-X má rozměry a montážní součásti vyrobeny v metrické soustavě. Proto je případná náhrada snadno dostupná.
Pro kompletní kompletaci auta je potřeba doplnit RC soupravu, serva řízení a plynu, baterii, spalovací motor s laděným výfukem, filtr, kola s disky, palivové hadičky, sadu nářadí k montáži, tekutou závlačku na šrouby, náplně to tlumičů a tuk do diferenciálů, barvy na lexan.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.