Stavebnice RC modelu závodního auta Losi TLR 22T 3.0MM 2WD Stadium Truck Race Kit. Nižší hmotnost, které bylo dosaženo pečlivými úpravami součástí zaručí vysoké výkony. Hliníkové šasi, nové zavěšení ramen a motor blíž k zadní nápravě. TLR 22T 3.0MM posouvá závody elektro ST 2WD 1:10 zase výše.Zobrazit celý popisek

Stavebnice RC modelu závodního auta Losi TLR 22T 3.0MM 2WD Stadium Truck Race Kit. Nižší hmotnost, které bylo dosaženo pečlivými úpravami součástí zaručí vysoké výkony. Hliníkové šasi, nové zavěšení ramen a motor blíž k zadní nápravě. TLR 22T 3.0MM posouvá závody elektro ST 2WD 1:10 zase výše.
Stavebnice RC modelu závodního auta Losi TLR 22T 3.0MM 2WD Stadium Truck Race Kit patří ke světové špičce. Nižší hmotnost, které bylo dosaženo pečlivými úpravami součástí zaručí vysoké výkony. Hliníkové šasi, nové zavěšení ramen a motor blíž k zadní nápravě. TLR 22T 3.0MM posouvá závody elektro ST 2WD 1:10 zase výše.
Koncepce auta je položena na předchozím úspěšném autu 22SCT 3.0. Tuhé hliníkové eloxované 2,5mm 7075-T6 šasi je důkladně odlehčeno, motor je uložen o 12mm blíž k zadní nápravě, geometrie náprav je plně nastavitelná.
Velké hliníkové olejové nastavitelné tlumiče, kompletní kuličková ložiska, nížší hmotnost oproti předchozím modelům a řada dalších zlepšení posunují úroveň 2WD SCT opět o kus dál.
Pohon je řešen pomocí 3-řadou převodovkou s třecí spojkou. V tuningu se nabízí 4-řadá převodovka (není v balení). Tvrdý materiál kuliček a přítlačných disků kuličkového diferenciálu v důsledku znamená ultra-hladký chod a delší životnost. Výsledkem je snížení valivého odporu a tím efektivnější přenos výkonu na kola. Pro co nejpřesnější řízení v oblasti kolem neutrálu, byly překonstruovány náboje kol a geometrie zavěšení ramen. Kola se nasazují na hliníkový šestihran. Vše je optimalizováno pro nejvyšší rychlost a příjemné řízení na technických tratích.
Baterie má k dispozici velký prostor, který je přizpůsoben i pro použití Shorty Lipol baterií. V balení je obsažena řada tuningových dílů, které zlepšují užitné vlastnosti auta i životnost. Vysoce kvalitní C3 gumou uzavřená kuličková ložiska jsou použita na celém podvozku. Zcela nová přední ramena a rejdové bloky umožňují pokročilé seřízení s proměnnou délkou ramene. To se systémem řízení Bell Crank poskytuje více konzistentní pocit mezi různými povrchy. To vše přispívá k neutrálnímu chování, které vyžaduje méně ladění při maximálním výkonu.
Na těhlicích je nově namontována hliníková deska, která drží kulový čep příčného táhla. Tato úprava výrazně zesílila uložení kulového čepu a zvýšila přesnost nastavení náprav.
Nová zadní ramena se mohou pochlubit také novým uložením zadních věží tlumičů s optimalizovanými montážními místy pro větší možnost nastavení i vyšší hmotnosti a lepší dynamiku jízdy. Závěsné čepy ramen mají nejpokročilejší povlak z titan-uhlík-nitridu, což se projevuje ve vysoké životnosti a menším odporu, takže ramena náprav se pohybují volněji a nedochází k poškození povrchu čepů. Nově je provedeno zavěšení ramen VLA s variabilním nastavením, umístění motoru, příčná montáž baterie, o 2 mm širší zadní otočný čep, umístění zadních tlumičů a další.
Zadní čepy 22SCT 3.0 mají nastavitelnou desku pro rychlou změnu nastavení geometrie zadní nápravy. jednoduše a rychle bez nutnosti demontovat čepy.
Doba sestavení kitu je cca 7 hodin.
Stavebnice RC modelu závodního auta Losi TLR 22T 3.0MM 2WD Stadium Truck Race Kit. Nižší hmotnost, které bylo dosaženo pečlivými úpravami součástí zaručí vysoké výkony. Hliníkové šasi, nové zavěšení ramen a motor blíž k zadní nápravě. TLR 22T 3.0MM posouvá závody elektro ST 2WD 1:10 zase výše.
Stavebnice RC modelu závodního auta Losi TLR 22T 3.0MM 2WD Stadium Truck Race Kit patří ke světové špičce. Nižší hmotnost, které bylo dosaženo pečlivými úpravami součástí zaručí vysoké výkony. Hliníkové šasi, nové zavěšení ramen a motor blíž k zadní nápravě. TLR 22T 3.0MM posouvá závody elektro ST 2WD 1:10 zase výše.
Koncepce auta je položena na předchozím úspěšném autu 22SCT 3.0. Tuhé hliníkové eloxované 2,5mm 7075-T6 šasi je důkladně odlehčeno, motor je uložen o 12mm blíž k zadní nápravě, geometrie náprav je plně nastavitelná.
Velké hliníkové olejové nastavitelné tlumiče, kompletní kuličková ložiska, nížší hmotnost oproti předchozím modelům a řada dalších zlepšení posunují úroveň 2WD SCT opět o kus dál.
Pohon je řešen pomocí 3-řadou převodovkou s třecí spojkou. V tuningu se nabízí 4-řadá převodovka (není v balení). Tvrdý materiál kuliček a přítlačných disků kuličkového diferenciálu v důsledku znamená ultra-hladký chod a delší životnost. Výsledkem je snížení valivého odporu a tím efektivnější přenos výkonu na kola. Pro co nejpřesnější řízení v oblasti kolem neutrálu, byly překonstruovány náboje kol a geometrie zavěšení ramen. Kola se nasazují na hliníkový šestihran. Vše je optimalizováno pro nejvyšší rychlost a příjemné řízení na technických tratích.
Baterie má k dispozici velký prostor, který je přizpůsoben i pro použití Shorty Lipol baterií. V balení je obsažena řada tuningových dílů, které zlepšují užitné vlastnosti auta i životnost. Vysoce kvalitní C3 gumou uzavřená kuličková ložiska jsou použita na celém podvozku. Zcela nová přední ramena a rejdové bloky umožňují pokročilé seřízení s proměnnou délkou ramene. To se systémem řízení Bell Crank poskytuje více konzistentní pocit mezi různými povrchy. To vše přispívá k neutrálnímu chování, které vyžaduje méně ladění při maximálním výkonu.
Na těhlicích je nově namontována hliníková deska, která drží kulový čep příčného táhla. Tato úprava výrazně zesílila uložení kulového čepu a zvýšila přesnost nastavení náprav.
Nová zadní ramena se mohou pochlubit také novým uložením zadních věží tlumičů s optimalizovanými montážními místy pro větší možnost nastavení i vyšší hmotnosti a lepší dynamiku jízdy. Závěsné čepy ramen mají nejpokročilejší povlak z titan-uhlík-nitridu, což se projevuje ve vysoké životnosti a menším odporu, takže ramena náprav se pohybují volněji a nedochází k poškození povrchu čepů. Nově je provedeno zavěšení ramen VLA s variabilním nastavením, umístění motoru, příčná montáž baterie, o 2 mm širší zadní otočný čep, umístění zadních tlumičů a další.
Zadní čepy 22SCT 3.0 mají nastavitelnou desku pro rychlou změnu nastavení geometrie zadní nápravy. jednoduše a rychle bez nutnosti demontovat čepy.
Doba sestavení kitu je cca 7 hodin.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.